امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۰:۰۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 21244
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   با همکاری مسئول اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدن سالن ورزشی این ارگان جهت فعالیت رشته تنیس روی میز اختصاص یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این سالن به متراژ۲۰۰متر مربع جهت رشد و توسعه تنیس روی میز و همگانی نمودن این رشته در اختیار هیات تنیس روی میز شهرستان قرار…

     
    با همکاری مسئول اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدن سالن ورزشی این ارگان جهت فعالیت رشته تنیس روی میز اختصاص یافت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این سالن به متراژ۲۰۰متر مربع جهت رشد و توسعه تنیس روی میز و همگانی نمودن این رشته در اختیار هیات تنیس روی میز شهرستان قرار گرفت.
    لازم به توضیح است که سالن مربوطه توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن تجهیز می گردد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افتتاح سالن اختصاصی تنیس روی میز شهرستان فریدن با همکاری مسئول اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران"
    1. عبدالله مظفری گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      مبارک باشه و با تشکر از مسؤلان بنیاد شهید و امورایثار گران و همچنین اداره ورزش و جوانان این شهرستان به امید روزی که مسؤلان شهرستان روانسر و هیئت تنیس روی استان کرمانشاه سالن اختصاصی ما را تجهیز کنند.

    2. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      از مسئولان بنیاد شهید فریدن در فراهم نمودن و اختصاص سالن تنیس روی میز و در اختیار قرار دادن آن به هیات شهرستان، تشکر خالصانه داشته و برای آن عزیزان دعای خیر داریم. به جامعه پینگ پنگ فریدن هم به لحاظ داشتن اینچنین مسئولان دلسوز و ورزش دوستی که به فکر همنوعان خود هستند نیز تبریک عرض نموده و از دیگر مسئولان در شهرهای دیگر تقاضا دارم دلهایی به وسعت دریا همانند عزیزانمان در فریدن داشته باشند. امیدوارم بازیکنان نونهال و نوجوانی را در آینده ای نزدیک از شهرستان فریدن در مسابقات شاهد بوده و از آقای علوی هم بخاطر پوشش این خبر مسرت بخش تشکر می کنیم.

    3. حسن گفت:

      تشکز از مسئولان محترم بنیاد شهید-دگتر خدابخش و مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن.نویدی که به این خانواده ورزشی می توان داد اینکه جزو سیاستهای اداره کل این مهم هست که در تمامی شهرستانها بدیتوسیله جذب نوجوانان و تشویق انها انجام و اقای نیکوکار پی گیر این مهم هستند.مورد مهم دیگر اینکه با تاسیس سالن خانه اصفهان که کلنگ ان در اخر فعالیت اقای نیکوکار و ابترای فعالیت اقای اهنی در حدود سال ۷۰ خورده بود.سال اختصاصی تمرینی این رشته در مرکز شهر را از دست داده بودند که در همین ابتدای کار اقای نیکوکار شدیدا با اداره کل جهت بازپس گیری ان اقام شده که در اختیار هیات شهرستان اصفهان این مهم نیز قرار گیرد .در صورت موفقیت که کاملا امیدوار هستیم جمعیت ۱۵۰۰۰۰۰نفری مرکز شهر و شهرستان اصفهان را این سالن پوشش خواهد داد.با تشگر


    تازه ترین اخبار