امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۴:۵۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22133
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نماینده رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: وظیفه من ارزیابی کار کمیته‌های مختلف فدراسیون است و ار فردا جلساتم را شروع می‌کنم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محسن اسلامی‌مقدم بیان داشت، در خصوص فعالیت در سمت نماینده ریاست فدراسیون و ناظر کمیته‌های مختلف فدراسیون پینگ‌پنگ اظهار داشت: وظیفه من در سمت جدیدی که پذیرفته‌ام، این است…

    نماینده رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: وظیفه من ارزیابی کار کمیته‌های مختلف فدراسیون است و ار فردا جلساتم را شروع می‌کنم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محسن اسلامی‌مقدم بیان داشت، در خصوص فعالیت در سمت نماینده ریاست فدراسیون و ناظر کمیته‌های مختلف فدراسیون پینگ‌پنگ اظهار داشت: وظیفه من در سمت جدیدی که پذیرفته‌ام، این است که در جلسات تمام کمیته‌ها شرکت، عملکرد آنها ارزیابی و به رئیس فدراسیون گزارش کنم.

     

    وی ادامه داد: از فردا جلسات خود را شروع خواهم کرد و پس از ارزیابی عملکرد کمیته‌ها، هر کمیته‌ای که موفق باشد، تشویق و در صورتی که ناموفق عمل کرده باشد با تغییر یا تنبیه دیگری مواجه خواهد شد.

     

    نماینده رئیس فدراسیون در پاسخ به اینکه چرا در سمت نایب رئیسی مشغول نشدید، گفت: خودم نایب رئیسی را نپذیرفتم، زیرا نمی‌خواستم کار اجرایی انجام دهم و هدفم خدمت به خانواده پینگ‌پنگ بود.

     

    وی با بیان اینکه چنین سمتی پیش از این در فدراسیون وجود نداشته، افزود: من یک عاشقم و ۳۰ سال قهرمان پینگ‌پنگ بودم. دوست دارم هرچه در توان دارم را برای پیشرفت پینگ‌پنگ کشور در طبق اخلاص بگذارم.

     

    اسلامی مقدم در خصوص انتقادهایی که ممکن است تصدی این پست جدید به همراه داشته باشد، گفت: انتقاد همیشه هست، اما ما کار خودمان را می‌کنیم. دیکته نانوشته غلط ندارد. وطیفه من به عنوان یک متولی ورزش بود که این کار را قبول کنم و از فردا هم جلسات خود را آغاز خواهم کرد.

     

    وی در خصوص سوابق خود در پینگ‌پنگ خاطرنشان کرد: حضور در ۵ مسابقه جهانی، ۲ المپیک آسیایی و ۲۵ سال عضویت در تیم ملی پینگ‌پنگ را در کارنامه دارم.
    نکته: وقتی جناب آقای اسلامی مقدم عنوان میکنند که مسئولیت نائب رئیسی را قبول نکرده اند یعنی اینکه این پیشنهاد به ایشان شده است!
    این گفته حاوی نکته بسیار ظریف و البته مهمی است که شایعات انتشار یافته در بین افکار عمومی این رشته که از مدتها پیش رسر زبانها افتاده بود واقعیت داشته است(انتخاب نائب رئیس مرد)!
    مگر فدراسیون نائب رئیس ندارد؟آیا اعتراضات عمومی بیشتر به سمت نائیب رئیس فدراسیون نشانه رفته بود؟
    آیا روند رو به رشد و قابل قبول بانوان که سالها کمرنگ ودر حاشیه بودند وهیچگاه در رویا تجسم المپیکی شدن آنان وجود نداشت نقطه ضعف فدراسیون بوده است؟
    در هر صورت عملکرد خانم نائب رئیس باتوجه به فشارهای وارده بدلیل غیر پینگ پنگی بودن ایشان بسیار قابل قبول بوده و انصافا ستودنی محسوب می شود!
    خانم پارسا و صالحی که هرگز بدنبال نام و نشان نبوده و همواره در عین گمنامی همواره منشاء خدمات بسزا و ماندگاری در این رشته شده است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ناظر جدید کمیته های فدراسیون:نمی‌خواستم کار اجرایی کنم، نایب‌رئیسی را نپذیرفتم+نکته"
    1. amidi گفت:

      با سلام و تبریک به جناب اقای اسلامی پیش کسوت محترم تنیس روی میز و ارزوی ت.فیق.بعرض میرساند هر فدراسیون میتواند یک نایب رییس در امور بانوان و یک نایب رییس در امور اقایان داشته باشد که در غیاب رییس حتی حق امضائ اسناد مالی را خواهند داشت. لیکن این مسئولیت نظارت برکمیته ها وظیفه دبیر فدراسیون است .و متاسفانه قبلا این موارد تفویض نمیشدو این در واقع به ان معنی است که ما در فدراسیون به این زودیها شاهد دبیر فدراسیون واقعی و نه اسمی نخواهیم بود و گرنه تداخل کاری پیش خواهد امد

    2. حسن گفت:

      .arshivein sayt ra motaleae befarmaeid komaketan mikonad komiteha tarif shodehand,ba……. ba salam……….movafagh bashid


    تازه ترین اخبار