امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۳:۳۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22223
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر تیمهای ملی در واکنش به اظهارات ناظر کمیته المپیک: مربی تیم ملی پینگ‌پنگ: تخریب نکنند نتایج خوبی در لندن می‌گیریم/ اطلاعات ناظر به روز نیست مهرداد بابادی وند در واکنش به اظهارات ناظر کمیته المپیک در پینگ‌پنگ می‌گوید دلسوزان پینگ پنگ و پیشکسوتان در فاصله باقی مانده تا المپیک فضا را ملتهب نکنند و…

    مدیر تیمهای ملی در واکنش به اظهارات ناظر کمیته المپیک:
    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ: تخریب نکنند نتایج خوبی در لندن می‌گیریم/ اطلاعات ناظر به روز نیست
    مهرداد بابادی وند در واکنش به اظهارات ناظر کمیته المپیک در پینگ‌پنگ می‌گوید دلسوزان پینگ پنگ و پیشکسوتان در فاصله باقی مانده تا المپیک فضا را ملتهب نکنند و دست از تخریب بردارند. وی همچنین قول می دهد که در این شرایط پینگ پنگ در بازی‌های المپیک لندن نسبت به گذشته نتایج بهتری بگیرد.

     

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه‌های برون مرزی نوشاد عالمیان، اظهار کرد: عالمیان بعد از مسابقات جهانی آلمان به اردوی تدارکاتی اتریش رفت و از آنجا به مسابقات آسیایی ماکائو اعزام شد و با شکست نفر اول جهان برای اولین بار در جمع چهار نفر برتر کاپ آسیا قرار گرفت. پس از آن هم به تور جهانی کره رفت و مقام سوم رقابت‌های زیر ۲۱ سال را از آن خود کرد.

     

    وی ادامه داد: سطح این مسابقات واقعا بالا بود، همه قهرمانان جهان و المپیک حضور داشتند. البته نوشاد در رقابت‌های بزرگسالان مقامی کسب نکرد که این نتیجه‌ طبیعی بود و توقعی هم نداشتیم. قرار بود ۱۴ خرداد هم به اردوی اتریش برود که با درخواست کتبی خودش و موافقت کمیته‌ فنی این اردو به تعویق افتاد. ۳۱ خرداد ماه نیز به مسابقات جهانی مراکش اعزام می شویم. پس از آن اردوی ۱۰ روزه در اتریش داریم. پیش از المپیک هم یک مرحله اردوی کوتاه مدت در تهران خواهیم داشت.

     

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ با اشاره به نشستی که با ناظر المپیک کمیته‌ داشته، تصریح کرد: آقای پسران به گفته خودش ۱۵ سال است که در پینگ‌پنگ فعالیت ندارد . وقتی از او پرسیدم که آیا می دانید نقطه ضعف نوشاد چیست؟ گفت که ۱۵ سال است که از این رشته دور هستم و اطلاعاتم را از رسانه‌ها می گیرم. طبق رنکینگ فدراسیون جهانی در اردیبهشت سال ۹۱ نوشاد در رده ۱۸۰ قرار داشت که حالا به رده ۹۰ رسیده و ۹۰ پله رشد کرده است. نیما عالمیان از مکان ۵۶۲ جهان به رده ۳۰۱ رسیده است. طی دو دوره مسابقه جهانی تیمی نیز از رده ۴۲ به ۳۳ رسیدیم. این که بگویند پینگ‌پنگ رو به افول است، برعکس آمارها حرف زده اند. ما برای اولین بار سهمیه المپیک بانوان را گرفتیم. تیم ملی جوانانمان بعد از آلمان در میان ۳۰ تیم در مسابقات لهستان نایب قهرمان شد و برای اولین بار روی سکو رفت.

     

    بابادی وند با بیان این که متاسفانه اطلاعات ناظر کمیته‌ به روز نیست، خاطر نشان کرد: پسران از پیشکسوتان پینگ‌پنگ است، اما اطلاعاتش به روز نیست. قضاوت‌ها بر اساس اطلاعات دیگران صورت می‌گیرد. او در مصاحبه اش گفته که پینگ‌پنگ مربی کاربلد ندارد. این یک بی‌احترامی به مربیان پینگ‌پنگ است. ۱۰ سال پیش قبل از این که فواد کاسب سرمربی تیم ملی شود، به من پیشنهاد این مسئولیت را دادند که شرایطش را نداشتم و نپذیرفتم،‌ اما از سال ۷۷ سرمربی تیم های جوانان و امید بودم. از طرفی مسابقات المپیک دیگر دوره‌ای نیست و بر حسب تک حذفی برگزار می‌شود.

     

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ در پاسخ به این پرسش که اگر شما مربی هستید، چرا نفرات دیگری به مسابقات اعزام می‌شوند؟ خاطر نشان کرد: من و جعفرپور مربی بزرگسالان هستیم. در رقابت‌های کویت، قطر، چین و کره جعفرپور به همراه تیم ملی رفت و در مسابقات آلمان، ماکائو و مراکش هم من به عنوان مربی اعزام می‌شوم. پینگ‌پنگ سرمربی ندارد. وقتی داریم با این شیوه کار می‌کنیم و موفق هستیم، دلیلی ندارد که روشمان را تغییر دهیم! ریچارد پراوزه و لوونکو به عنوان سرمربیان کمپ اشلایگر در مسابقات مهم حضور دارند و در کنار ما هستند.

     

    بابادی وند در پاسخ به این پرسش که چه کسی عالمیان را در رقابت‌های المپیک هدایت می‌کند؟ تصریح کرد: در المپیک من مسئول هدایت عالمیان هستم. ما باید بپذیریم از کسانی که دانش بیشتری دارند، بیاموزیم. از ما ایراد می‌گیرند که پینگ‌پنگ سرمربی ندارد. ما داریم کارمان را می‌کنیم. متاسفانه عده‌ای واقعیت ها را وارونه نشان می‌دهند، در شرایطی که پینگ‌پنگ رو به بهبود است، می‌گویند که دارد افت می‌کند. چهار سال قبل افشین نوروزی به المپیک رفت، آیا فدراسیون یک برنامه برای او داشت؟ نمی گویم که بی‌نقص و عیب هستیم، اما همه فدراسیون‌ها نقاط ضعف و قوت دارند. نقاط ضعف را بزرگنمایی نکنیم.

     

    وی با بیان این که تخریب کردن کار درستی نیست، اظهار کرد: برنامه تیم ملی به چه چیزی می‌گویند؟ جز این است که باید شرایط اردو، مسابقه و یا نیاز بازیکن به استراحت را پیش‌بینی کرد؟ اکنون سازمان لیگ به دنبال زمانی می‌گردد که رقابت‌های سال ۹۰ را به اتمام برساند. خود بازیکنان هم اصرار دارند که اردوهای تیم ملی تعطیل شود تا لیگ انجام شود. رشته ما شبیه به تنیس است، شما می‌بینید که تنیسورهای بزرگ دنیا مدام در مسابقه هستند. همین نفرات هم در المپیک شرکت می‌کنند. این یعنی آمادگی بازیکنان باید در مسابقات حفظ شود. من نمی‌دانم بی‌برنامگی که می‌گویند یعنی چه؟ نمی‌خواهیم خودمان را گول بزنیم، بانوان ما همین که سهمیه گرفته‌اند، افتخار بزرگی است. اگر بگذارند فضا قبل از المپیک آرام باشد و تخریب نکنند، قول می‌دهیم نسبت به دوره قبل نتایج بهتری بگیریم.

     

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ در واکنش به اظهارات ناظر کمیته ملی المپیک مبنی بر این که بازیکنان جرات حرف زدن ندارند و اگر کوچک‌ترین انتقادی کنند، بایکوت می‌شوند، به ایسنا گفت: بعد از رقابت‌های جهانی آلمان تا دو سال آینده ما هیچ مسابقه تیمی مهمی نداریم. در جلسه‌ای که در آلمان با پراوزه و افشین بدیعی داشتیم، تصمیم گرفتیم با توجه به سن، سطح فنی و عملکرد بازیکنان نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی را به عنوان نفرات ثابت به همه مسابقات اعزام کنیم. سایر نفرات مانند میدیا لطف الله نسبی، افشین نوروزی و اخلاق پسند نیز به صورت چرخشی به مسابقات بروند. برای رقابت‌های هنگ هنگ میدیا اعزام شد، نوروزی به چین رفت و اخلاق پسند هم به مسابقات مراکش اعزام می‌شود. این طور نیست که ما اخلاق پسند را فراموش کرده باشیم، فدراسیون این کار را برای آینده می‌کند. یک زمانی اخلاق پسند و نوروزی جای ملی‌پوشان سابق را گرفتند، حالا هم باید پذیرفت که جوانگرایی لازم است و ما باید بر روی جوانان سرمایه‌گذاری کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در واکنش به اظهارات ناظر کمیته المپیک/بابادی وند مدیر تیمهای ملی:اطلاعات ناظر به روز نیست"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی اقای بابادی وند خط قرمز این سایت است که نظرات ما را نمی زنید با توجه به اعتبار ان سایت و این مهم که اقای پسران -ارمند -عموحسین و….سرمایه های ملی این رشته و برخورد با انها ضرر به منافع ملی کشور عزیز اسلامیمان است. لطفا نظر اینجانب را درج کنید با تشکر.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این سایت فقط متعلق به شما نیست در خدمت فرهنگ والای این خانواده ورزشی و برای کل کشور عزیز ایران اسلامی است و این رشته ورزشی جهت نابود کردن منافع طلبی است که نونهالان و نوجوانان ما را در تیرس قرارداده است.یا تشکر .حسن ترکان فرزند حسین شش۴۵۰۸۰ صادره از اصفهان متولد ۱۳۴۰ تلفن ۰۹۱۳۱۱۳۳۸۰۹نشانی اصفهان چهارباغ بالا بن بست شهید صنیع زاده پلاک ۲۶۴ طبقه دوم………

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ۱-این چه عملکردی است که با یک نظر ناظر کمیته المپیک جو ملتهب می شود.
      ۲-نتیجه بهتر چیست تعریف شود.
      ۳-در بزرگسالان نوشاد چه کرد که باعث افت رنکینگ ایشان شد و دلیل چه بود.این مهم از قلم افتاده است.
      ۴-برنامه را تعریف کنید شما مدیر برنامه های اقای عالمیان هستید یا مربی تیم ملی.
      ۵-شما که دور نبودید چه برای این رشته انجام دادید.
      ۶-اگر مربی کاربلد داریم چرا نوشاد برای تمرین کردن اعتنایی به مربیان تیم ملی نمی کند؟
      ۸-این تقسیم اراضی در اعزام مربیها و چرخشی ان چگونه موفق در توسعه این رشته و بالا بردن سطح علمی و توسعه این رشته و اماده بودن عالمیان را باعث می شود.
      ۹-ریچارد پراوزه و لوونکو مربیان کنترل از راه دور چرا تاکنون به ایران نیامده اند.چه کسی قرارداد کمپ اشلایگر را بسته و اقای افشین بدیعی در این رابطه چه داشته اند وایا این صحیح است که مربیان نمی خواهند مهر ورود به کشور عزیزمان را در پاسپورت خود داشته باشند.چرا هر وقت در سطح مربی تیم ملی نبودن را احساس می کنید نام این مربیان خارجی را به میان می اورید انها که حضور فیزیکی ندارند.
      ۱۰-چون فدراسیون فبلی برای افشین نوروزی برنامه نداشته شما هم نباید داشته باشید.مگر در همان فدراسیون به شما پیشنهاد نشده است.
      ۱۱-برنامه برای شرکت در المپیک دانستن شرایط اردو مسابقه و نیاز بازیکن به استراحت است ایا ایشان مهمانی می رود یا اینکه قرار است از ابروی کشور عزیز اسلامیان بوسیله کسب سکو ها دفاع کند .زمان اقای علیدخت می گفتیم افتخار که رفتیم تو المپیک .زمان افشین هم همینطور حالا هم که همینطور پس این معنای افتخار برای کشور است که …..چرا
      ۱۲-در لهستان در جوانان دوم شدیم .در انفرادی و در نوجوانان بانوان و اقایان چه مقامی کسب کردیم و چرا .ایا این نشانه توسعه است یا…….
      ۱۳-جوانگرایی خوب.اما اینکه پراوزه و شما با افشین بدیعی تصمیم بگیرند برای اینده این رشته که ۳ نفر ثابت ایا انگیزه همه نوجوانان و جوانان و دیگر بازیکنان ایران برای رسیدن به تیم ملی بر باد نمی رود.اقای پراوزه که به ایران نیامده چگونه بقیه را ارزیابی کرده است .اقشین بدیعی بجز بیزینسمنی در ایران و رابطه با نمایندگان فروش خود در کشور که همیشه بخوبی برای رسیدن به مسئولیتها در فدراسیون در ۱۵ سال اخیر نقش ساپورت را بعهده داشته چه تخصصی در امور فنی دارد که تصمیم گیرنده اینده این رشته شده است وایا نقش ایشان در نابودی این رشته و نهادینه کردن سیستم ارتباطی بیزینسمنی در این خانواده ورزشی توسط ایشان…..و تعاملات زیادی در این رابطی و خریدهای انچنانی …… و غیره را داشته و……..با تشکر.نشانی بالا ترکان.


    تازه ترین اخبار