امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22228
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مدیر تیم‌های ملی پینگ پنگ گفت: آوردن حریف تمرینی کار بسیار خوبی است، اما بازیکنی در سطح نوشاد به ایران نمی‌آید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادهایی که به بی برنامگی فدراسیون پینگ پینگ در مورد المپیکی‌ها می‌شود، اظهار داشت: به نظر…

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ پنگ گفت: آوردن حریف تمرینی کار بسیار خوبی است، اما بازیکنی در سطح نوشاد به ایران نمی‌آید.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادهایی که به بی برنامگی فدراسیون پینگ پینگ در مورد المپیکی‌ها می‌شود، اظهار داشت: به نظر من صحبت‌هایی که پسران، ناظر کمیته ملی المپیک انجام داده است از بی اطلاعی او و عدم به روزبودنش است. در جلسه‌ای که در کمیته ملی المپیک داشتیم او هم حضور داشت و مسائلی را مطرح کرد که درست نبود. ما یا اردو داریم با در مسابقات شرکت می‌کنند. در اسفندماه ۱۴ روز در مسابقات آسیایی ماکائو بودیم و پس از ۱۰ روز استراحت به اردوی مراکش رفتیم. مرحله بعد هم قهرمانی جهان در آلمان بود که مستقیم از اتریش به آنجا رفتیم و پس از آن نوشاد ۴ روز بعد راهی کاپ آسیا شد که برای اولین بار چهارم جهان شد.

     

    وی ادامه داد: پس از آن مسابقات کره‌جنوبی را داشتیم که عالمیان و شهسواری، ۲ المپیکی ایران به آن اعزام شدند. اردوی اتریش را هم چند روز پیش می‌خواستیم اعزام شویم که به درخواست کتبی خود عالمیان به تعویق افتاد. اصلا بازیکنان ملی‌پوش و المپیکی وقت خالی ندارند و انتقادهایی که مطرح می‌شود بی پایه و اساس است.

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ گفت: زمانی که چند سوال از پسران پرسیدم گفت که نباید ما به اردوی اشلاگر اتریش می‌رفتیم، اما به او گفتم که بهترین تیم‌های دنیا هم در آنجا حضور داشتند و آیا آنها هم اشتباه کردند که آمدند که وی گفت بیشتر موضوعات را شنیده‌است که متاسفانه اکثر آنها هم اشتباه است.

     

    وی در مورد اینکه گفته می‌شود اعزام‌های پینگ پنگ بدون هدف و برنامه صورت می‌گیرد، گفت: این طور نیست. ۲ نوع مسابقه داریم. یکی پروتور است که هم ضریب امتیازی و هم جواز بالایی دارد که طبیعتاً بازیکنان زیادی حاضر می‌شوند و یکی دیگر اوپن است که ضریب پایین تری دارد. مراکش هم اوپن است. در مسابقات کره جنوبی چون پروتور بود نفرات برتر جهان حضور داشتند. ما نوشاد را به آنجا اعزام کردیم که تجربه بیشتری کسب کند. سطح او به جایی رسیده است که باید با بهترین بازیکنان جهان باید بازی کند.

     

    بابادی‌وند ادامه داد: در حال حاضر نوشاد و نیما توانایی بیشتری برای حضور در پروتورها دارند و ما هم طبق برنامه‌ریزی آنها را اعزام می‌کنیم. بر اساس هماهنگی صورت گرفته در کمیته فنی هم نوشاد و نیماعالمیان و پوریا عمرانی به عنوان نفرات اصلی مسابقات در نظر گرفته شده‌اند. با این وجود چطور می‌گویند اعزام‌ها بدون برنامه است.

     

    وی در پاسخ به این سال که آیا بهتر نیست به جای حضور در اردوی اتریش حریفان تمرینی به ایران بیایند، گفت: این کار خوبی است، اما در عمل امکان پذیر نیست. چون بازیکنان هم سطح خود نوشاد عالمیان همه المپیکی شده‌اند و هیچ وقت این کار را نمی‌کنند که بخواهند به ایران بیایند و با بازیکنان ما تمرین کنند. آنها خودشان در مسابقات جهانی و اردوها به سر می‌برند. اگر بخواهیم بازیکنی با رنکینگی پایین تر از نوشاد بیاوریم که در این صورت بازیکنان خودمان هستند. ما اگر بتوانیم مربی خارجی خوبی را به ایران بیاوریم بهتر خواهد بود. این موضوع در کمیته فنی هم مطرح شده و رئیس فدراسیون هم موافقت کرده است.

     

    مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که برنامه بعدی ملی‌پوشان پینگ‌پینگ بعد از مراکش چیست، گفت: رایزنی هایی را انجام داده‌ایم که اردوی اتریش را پس از مراکش برگزار کنیم و اگر این اتفاق صورت نگیرد، کیش را قبل از المپیک جایگزین خواهیم کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیر تیمهای ملی:برخی بدون اطلاع انتقاد می‌کنند"
    1. آتش زبان گفت:

      سلام..خوب بود مدیر تیم ملی ما از سخنانش نتیجه ای میگرفت..اینکه حریف تمزینی مقذور نیست قابا قبول ولی باید راهکاری ارایه میدادند که نوشاد بتوانند با بهترین آمادگی حضوری مقتدر از خود به نمایش بگذارد

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ۱-این چه عملکردی است که با یک نظر ناظر کمیته المپیک جو ملتهب می شود.
      ۲-نتیجه بهتر چیست تعریف شود.
      ۳-در بزرگسالان نوشاد چه کرد که باعث افت رنکینگ ایشان شد و دلیل چه بود.این مهم از قلم افتاده است.
      ۴-برنامه را تعریف کنید شما مدیر برنامه های اقای عالمیان هستید یا مربی تیم ملی.
      ۵-شما که دور نبودید چه برای این رشته انجام دادید.
      ۶-اگر مربی کاربلد داریم چرا نوشاد برای تمرین کردن اعتنایی به مربیان تیم ملی نمی کند؟
      ۸-این تقسیم اراضی در اعزام مربیها و چرخشی ان چگونه موفق در توسعه این رشته و بالا بردن سطح علمی و توسعه این رشته و اماده بودن عالمیان را باعث می شود.
      ۹-ریچارد پراوزه و لوونکو مربیان کنترل از راه دور چرا تاکنون به ایران نیامده اند.چه کسی قرارداد کمپ اشلایگر را بسته و اقای افشین بدیعی در این رابطه چه داشته اند وایا این صحیح است که مربیان نمی خواهند مهر ورود به کشور عزیزمان را در پاسپورت خود داشته باشند.چرا هر وقت در سطح مربی تیم ملی نبودن را احساس می کنید نام این مربیان خارجی را به میان می اورید انها که حضور فیزیکی ندارند.
      ۱۰-چون فدراسیون فبلی برای افشین نوروزی برنامه نداشته شما هم نباید داشته باشید.مگر در همان فدراسیون به شما پیشنهاد نشده است.
      ۱۱-برنامه برای شرکت در المپیک دانستن شرایط اردو مسابقه و نیاز بازیکن به استراحت است ایا ایشان مهمانی می رود یا اینکه قرار است از ابروی کشور عزیز اسلامیان بوسیله کسب سکو ها دفاع کند .زمان اقای علیدخت می گفتیم افتخار که رفتیم تو المپیک .زمان افشین هم همینطور حالا هم که همینطور پس این معنای افتخار برای کشور است که …..چرا
      ۱۲-در لهستان در جوانان دوم شدیم .در انفرادی و در نوجوانان بانوان و اقایان چه مقامی کسب کردیم و چرا .ایا این نشانه توسعه است یا…….
      ۱۳-جوانگرایی خوب.اما اینکه پراوزه و شما با افشین بدیعی تصمیم بگیرند برای اینده این رشته که ۳ نفر ثابت ایا انگیزه همه نوجوانان و جوانان و دیگر بازیکنان ایران برای رسیدن به تیم ملی بر باد نمی رود.اقای پراوزه که به ایران نیامده چگونه بقیه را ارزیابی کرده است .اقشین بدیعی بجز بیزینسمنی در ایران و رابطه با نمایندگان فروش خود در کشور که همیشه بخوبی برای رسیدن به مسئولیتها در فدراسیون در ۱۵ سال اخیر نقش ساپورت را بعهده داشته چه تخصصی در امور فنی دارد که تصمیم گیرنده اینده این رشته شده است وایا نقش ایشان در نابودی این رشته و نهادینه کردن سیستم ارتباطی بیزینسمنی در این خانواده ورزشی توسط ایشان…..و تعاملات زیادی در این رابطی و خریدهای انچنانی …… و غیره را داشته و……..با تشکر.نشانی بالا ترکان.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        احتراما؛این سایت و بقیه سایتها باید مرکزی جهت وفاق و همدلی وبعد از آن نقد و طرح دیدگاههای کارشناسی و انتقادی و پیشنادی جهت توسعه این رشته باشد!
        اگر قرار باشد هرمطلبی که از بیرون برای ما ارسال می شود در سایت منتشر نماییم لطفا بفرمایید نقش مدیر سایت چیست؟
        آیا ما میرزا بنویس دیگران هستیم؟چقدر خوب است دوستان ما کمی واقعگرا تر تصمیم بگیرندکه تا قبل از بوجود امدن این سایت دوستان درکجای این معرکه بودند؟اگر این سایت نبود الان وضعیت تنیس روی میز به همین شکل فعلی هم نرسیده بود!
        آقایان کاری نکنند از دوستان شکایت به دشمنان بریم!
        در نهایت از همه درخواست میکنم که میانه روی و حفظ حرمتها واز همه مهمتر خدامحوری و خداترسی را مد نظر داشته باشند و سعی کنند با شخصیت و هویت افراد بازی نکنند.
        دوست گرامی فرضااشتباه یک نفر یا یک شخص برای شما مسلم و معلوم گردیده است این دلیل ندارد که برای مدیر سایت هم به همان شکل باشد.
        لطفا دوستان بگونه ای برخورد نکنند که این تلقی بوجودآید که برخی افراد بدنبال تسویه حسابهای شخصی و درون استانی خود هستند!
        اینجانب در این پیام بصورت صریح و روشن اعلام میکنم که تا من هستم و در این سایت باز است هرگر اجازه توهین وخروج از عرف و شرع رابه هیچکس حتی به مخالفان خود نخواهم داد و البته این سنت علی ابن ابیطالب است.
        این سایت محلی برای جولان و تهمت و توهین و به افراد نیست بلکه برعکس یک سایت تخصصی ومتعلق به همه دلسوختگان این رشته محسوب می شود.
        آقایان توجه داشته باشندکه قرار نیست هرچیزی باب طبع و میل آنان باشد در سایت منتشر شود.
        در آخر اینکه اینجاب نه رسانه چی هستم نه دنبال سهم از فدراسیون و نه مدعی واز همه مهمتر نه بدنبال جلب مشتری برای سایتً!
        ما فقط و فقط بدنبال پیشرفت و موفقیت این رشته هستیم
        فرض بر این که برخی افراد با دوستان و همشهریان خود به هر عنوان و دلیل درگیر هستند آیا این دلیل بر این است که مدیر سایت هم اینگونه باشد؟
        با تشکر

    3. amidi گفت:

      با سلام بنظر میرسد بایستی توجه بیشتری به برگزاری اردوهای ملی با حضور تمامی نفرات دسته برتر امید و بزرگسال داشت.اگر حریف تمرینی خارجی نداریم ،لااقل از بازیکنان خودی استفاده بیشتری بشود و سایر نفرات دسته برتر ،اعم از ملی پوش و نفرات پشت تیم و امید احساس کنند که مورد توجه هستند. این امر در مورد هم اقایان وهم خانمها موضوعیت دارد. ضمن انکه مربیان استانی هم فرصت خواهند داشت هماهنگی و انتقال تجارب داشته باشند

    4. amidi گفت:

      با سلام مدیر محترم سایت من اگر کامنتی گذاشتم نظر خودم بود و توهینی هم نکردم بعد از ۲ ساعت حسن اقای ترکان کامنت گذاشته اند که انرا قبل از مطلب من قرار داده اید اساسا من بنا ندارم پاسخی به اظهارات ایشان بدهم ولی اینوع قرار دادن مطلب صحیح نیست اگر میدانستم نظری قبل از گفته من وجود دارد دخالت نمیکردم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای عمیدی
        با سلام
        احتراما؛باستحضارمی رساند که دیدگاه آقای ترکان شرایط انتشار را بنا به دلایلی نداشت!
        با ایشان مذاکره گردید تا دیدگاه ایشان را تعدیل وتغییر دادیموبعد از ویرایش مطابق مدیر سایت واحراز شرایط قانونی آن را منتشر کردیم.
        امیدوارم منظور رسیده باشد.
        با تشکر


    تازه ترین اخبار