امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۱:۲۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 22377
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در ادامه رقابتهای زیر ۱۲ ساله های سوئد(hopes) علیرضا رهنما بازیکن کشورمان توانست خود را جمع هشت نفر برتر این دوره از مسابقات برساند . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رهنما بعد از برتری ۳بر۲ مقابل بازیکن مکزیکی با بازیکی از کشور تایلند روبرو گردید و این بازیکن را نیز با نتیجه مشابه…

     

    در ادامه رقابتهای زیر ۱۲ ساله های سوئد(hopes) علیرضا رهنما بازیکن کشورمان توانست خود را جمع هشت نفر برتر این دوره از مسابقات برساند .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رهنما بعد از برتری ۳بر۲ مقابل بازیکن مکزیکی با بازیکی از کشور تایلند روبرو گردید و این بازیکن را نیز با نتیجه مشابه ۳بر۲ شکست داد.

    رهنما در بازی بعدی خود مقابل بازیکنی از امریکا روبرو خواهد شد که این بازی در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه بوقت محلی بر روی میز شماره ۱ انجام خواهد شد.

    برای این بازیکن خوب کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

    ریز نتایج واصل جدول  بازیهای رهنما در زیر آمده است:

     

     

    س

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیرضا رهنما در جمع هشت نفر برتر مسابقات سوئد(hopes)"
    1. اشتری گفت:

      افتخار کم نظیری که توسط این دو نونهال عزیز کسب شدنشان از استعداد ناب ایرانیهادارد بیائید باور کنیم که با حمایت وسرمایه گذاری می توانیم نگاهی رو به جلو داشته باشیم. اسامی بازیکنان برتر این مسابقات رادر خاطر داشته باشیم ودرسالیان بعد جایگاه آنان را در جهان با نونهالان خودمان مقایسه نمائیم بعد تفاوت هاراخواهیم دید پس از همین امروز این استعدادها رامورد حمایت قرار دهیم که فردا دیر است

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        ما که حدود یک سال است بدنبال اصل استعداد یابی بوده و هستیم و همین یک مقدار اندک استعداد یابی هم ثمره و فشار و تلاش حدود یک ساله ما می باشد!
        البته با این ترکیب مربیان و چیدمان وخصوصا بی برنامه بودن استعداد یابی انتقاد های فراوانی داریم زیرا باید زبده ترین مربیان و با تجربه ها را برای کشف استعدادهای کشور بکار گیری نماییم.
        اتفاقا حرف شما درست است و تاریخ باید اسامی این بازیکنان را در ذهن بخاطر بسپارد اما با این روشهای فعلی و پراشکال استعداد یابی هیچ تضمینی برای روند موفق این بازیکنان وجود ندارد!
        این بازیکنان و بیشتر بازیکنان دیگر توسط پدران و دیگر اعضا به این حد رسیده و اگر قرار بر پیشرفت بعدی باشد باز هم توسط همان عزیزان پیشرفت خواهند نمود.
        باتشکر

    2. reza گفت:

      ایول به بچه تبریزیا

    3. علی نظری گفت:

      آفرین علی ولی یادت باشه اون دفعه سه دو کردیم


    تازه ترین اخبار