امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۰:۰۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22679
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در ادامه رقابتهای آزاد مراکش در بخش مردان  اخلاق پسند صاحب دو پیروزی بدون درد سر شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،از گروه یک محمد رضا اخلاق پسند که قرار بود برابر ( KHEROUF Sami  )  و( JOUNDY Malik )از الجزایر ومراکش به میدان برود با برد فنی مواجه شد و پیروز این دیدارها…

     

    در ادامه رقابتهای آزاد مراکش در بخش مردان  اخلاق پسند صاحب دو پیروزی بدون درد سر شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،از گروه یک محمد رضا اخلاق پسند که قرار بود برابر ( KHEROUF Sami  )  و( JOUNDY Malik )از الجزایر ومراکش به میدان برود با برد فنی مواجه شد و پیروز این دیدارها معرفی شد.

    اصل جدول وریز نتایج این گروه در زیر آمده است:

     اخلاق پسند دقایقی پیش برابر سالم الحسن بازیکن کویتی به برتی قاطع ۴بر صفر رسیدوبه جمع ۱۶ نفر برتر این دوره از رقابتها راه یافت.اخلاق پسند این بازیها را با ریز نتایج(  ۲و۴و۷و۸)

    بسود خود به پایان رسانید. اخلاق پسند برای ورود به جمع هشت بازیکن برتر باید از سد مایکل مارتینز فرانسوی عبور نماید.

     

     

     

    نیما عالیمان دیگر ملی پوش ایران بود که در این رقابتها به میدان رفت.عالمیان در بازی اول خود برابر (  AIT BELLA Mohamed   )از کشور مراکش قرار گرفت و توانست با نتیجه ۴برصفر این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

    عالمیان در دومین بازی مقابل حریف مستقیم خود( PRADELLE Quentin  )از فرانسه با نتیجه مقتدرانه ۴برصفر به برتری رسید وبا توجه به عدم حضور حریف الجزایری در این گروه بعنوان سرگروه به دور بعدی صعود کرد.

     

     

     نیما عالمیان دقایقی پیش برابر حریف مراکشی خود به برتری دست یافت وبا نتیجه ۴برصفر به برتری دست یاقت طبق پیش بینیهای قبلی نیما در رده بزرگسالان نیز با نوشاد روبرو خواهد شد.رقابتهای آزاد مراکش را میتوان رودرروئی برادران عالمیان با یکدیگر نامید.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آزاد مراکش/آخرین نتایج رقابتهای آزاد مراکش(آقایان)"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام :پیروزی های اسان ایرانیان و پوئن های پایین حریفان انها و همچنین حضور ۲ مراکشی در هر جدول بانوان نشانگر سطح پایین مسابقات است.و چنانچه اینگونه باشد و ارزیابی واقعی بشود ایا هزینه برای این سفر ما به عوض خوبی برای قهرمانان ما دارد؟ یافقط اعلام برد پینگ پنگیست های ما ما را راضی و شاد میکند؟


    تازه ترین اخبار