امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۳:۵۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23565
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   درست یک روز قبل از اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیای چین، عرفان قرآنی به علت مصدومیت حضور در این مسابقات را از دست داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو، سرمربی تیم ملی نوجوانان در این باره گفت: عرفان قرآنی نفر دوم تیم ملی نوجوانان است…

     

    درست یک روز قبل از اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیای چین، عرفان قرآنی به علت مصدومیت حضور در این مسابقات را از دست داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو، سرمربی تیم ملی نوجوانان در این باره گفت: عرفان قرآنی نفر دوم تیم ملی نوجوانان است که نمی دانم اسمش را تقدیر بگذارم یا شانس که در شرایطی که فقط یک روز تا اعزام فرصت داریم او را به خاطر آسیب دیدگی از دست دادیم.

    وی تصریح کرد: تمرینات ما یازده تیر به پایان رسیده بود و از آن پس ملی پوشان را به خانه هایشان فرستاده بودیم تا تمرین کنند زیرا آکادمی را برای تمرین بانوان باید خالی می کردیم با وجود توصیه های شدیدمان عرفان قرآنی در حالی که در امجدیه تمرین می کرد از ناحیه دست دچار شکستگی شد.

    وی اضافه کرد: در بازیهای قهرمانی آسیا، مسابقات نوجوانان به صورت دوبل است و ما سه بازیکن داشتیم، آرمان حاجی ئی، مهرداد دهستانی و عرفان قرآنی که به هر حال یکی از آنها ذخیره بود و ما باید بازیکنان را جابه جا می کردیم اما با این وضعت مجبور هستیم با همان دو بازیکن به صورت فیکس بازی کنیم.

    نادر شاملو ناکامی اصلی را مربوط به خود عرفان قرآنی دانست و اعلام کرد: ترکیب تیم نوجوانان ما امسال برای اولین بار است که مسابقات آسیایی را تجربه می کنند از این رو قرآنی در این سن بهترین شرایط را داشت تا تجربه حضور در مسابقات آسیایی را در کارنامه افتخارات خود بنویسد اما متاسفانه آن را از دست داد.

    مربی تیم ملی نوجوانان بیان کرد: آسیب دیدگی جزو جدا نشدنی ورزش است اما بچه های نوجوان بیشتر در معرض مصدومیت هستند زیرا از نظر بدنی هنوز شکل نگرفته اند و با کوچکترین ضربه ای مقاومت بدنشان از بین می رود.

    نادر شاملو از احتمال پیوستن محمدحسین بشیری نفر بعدی در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: فدراسیون در حال تلاش است که بتواند محمدحسین بشیری را جایگزین عرفان قرآنی کند اما احتمال آن بسیار کم است زیرا فقط یک روز زمان داریم و به علاوه اینکه ویزا و بلیط با نام قرآنی گرفته شده است و تغییر آن احتیاج به زمان دارد.

    وی درباره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در چین گفت: این مسابقات بهترین قدرت های تنیس روی میز را گرد هم جمع کرده است و از این رو پیکارهایی با سطح بالا است ما در سال گذشته در بخش نوجوانان از مجموع ۱۵ تیم عنوان ۱۳ را کسب کردیم.

    امسال بازیکنانمان با توجه به اینکه اولین تجربه شان را پشت سر می گذارند کار سخت تر است اما تمرینات خوبی را از ماه ها پیش پشت سر گذاشته ایم به خصوص تمرینی که با آمدن راکت به دستانی از مجارستان داشتیم تجربه خوبی بود و همه تلاشمان را می کنیم تا در این رقابت ها خوب ظاهر شویم.

    مربی تیم ملی نوجوانان در پایان بار دیگر مدعی شد: عرفان قرآنی بازیکن بسیار خوش آتیه نوجوانان است که در دو مسابقه اپن تنیس روی میز موفق شده بود اول شود همچنین با وجود سن کمش تجربه زیادی دارد و اگر آسیب نمی دید در بازی تمی نوجوانان بسیار تاثیر داشت.

    مسابقات قهرمانی آسیای تنیس روی میز به میزبانی چین از ۲۱ تا ۲۶ تیرماه در دو رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می شود

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قرآنی قهرمانی آسیا را از دست داد"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      واقعاً محمدحسین بشیری بهترین انتخابه.ان شاء الله که بشه


    تازه ترین اخبار