امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۱:۲۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24481
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از قدیم الایام گفته اند اگر در مجموعه ای رعایت کسوت و احترام بزرگ تری خدشه دار شود، در آن مجموعه دیگر نمی توان به رونق و پیشرفت و حفظ حرمت ها امیدوار بود.حالا این اتفاق در ورزش ما رخ داده و خیلی ها را هم نگران کرده است. در جلسه ای با حضور گروهی…

    از قدیم الایام گفته اند اگر در مجموعه ای رعایت کسوت و احترام بزرگ تری خدشه دار شود، در آن مجموعه دیگر نمی توان به رونق و پیشرفت و حفظ حرمت ها امیدوار بود.حالا این اتفاق در ورزش ما رخ داده و خیلی ها را هم نگران کرده است.

    در جلسه ای با حضور گروهی از اهالی رشته بوکس و تعدادی از خبرنگاران که در آن بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک هم حضور داشته، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس به خود اجازه می دهد که با گفتن عبارت «همه شما مدیران ورزش سر و ته یک کرباس هستید» یکی از مدیران ارشد ورزش کشور را که اتفاقا باسابقه ترین مدیر ورزش حال حاضر کشور است را به طور ناجوانمردانه ای از خود رنجانده تا جایی که افشارزاده در مقابل دیدگان متعجب خبرنگاران و قهرمانان جلسه را به حالت قهر ترک می کند!

     

    این گونه رفتار زشت که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد، مطمئنا دارای اثرات بسیار نامطلوبی است که به وجود آورندگان آن در هر زمینه ای باید پاسخگوی آن باشند.

     

    البته در اولین گام وزارت ورزش موظف است که در اسرع وقت نسبت به این مسئله واکنش لازم را نشان داده و برخورد لازم را با آنهایی که محیط ورزش را چنین آلوده می کنند داشته باشد.

     

    این گونه بی حرمتی ها آن هم از سوی کسی که خود مدتی طولانی در سنگر مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بوده و باید که رفتار و عملش الگوی دیگران باشد، اتفاقا جریمه سنگین تری باید داشته باشد.

     

    اما در نقطه مقابل سخن مان با بهرام افشارزاده است؛ مدیری که به اعتقاد ما دیگر نباید کار اجرایی داشته باشد. همکاران و همدوره های او سال هاست خود را بازنشسته کرده اند و ایشان همچنان در یکی از حساس ترین پست های ورزش کشور باقی مانده است. این حضور مداوم وی را عصبی کرده و به دلیل سن بالا خیلی زود واکنش نشان می هد. نمونه واضح آن رویارویی مستقیم با ناطق نوری در همان جلسه معروف است که نتیجه نهایی آن توهین به شخص وی و در حقیقت جایگاه دبیرکل کمیته ملی المپیک است.

     

    البته یادمان باشد که دوئل جنجالی احمد ناطق نوری با بهرام افشارزاده مستند واضحی از مدیریت امروز ورزش کشور است که رسوایی هایی این چنین را هم به بار می آورد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستند واضحی از مدیریت امروز ورزش کشور"
    تازه ترین اخبار