امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۰:۴۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24577
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ایلنا: رئیس فدراسیون پینگ پنگ کشورمان با تاکید بر اینکه هیچ حقوقی برای ورزشکاران المپیکی در نظر گرفته نشده، عنوان داشت: متاسفانه در ردیف بودجه ما برای پینگ پنگ بازان المپیکی حقوقی در نظر گرفته نشده و ما سعی خواهیم کرد از سال آینده برای ملی پوشانمان حقوق در نظر بگیریم.   زارع پور در…

    ایلنا: رئیس فدراسیون پینگ پنگ کشورمان با تاکید بر اینکه هیچ حقوقی برای ورزشکاران المپیکی در نظر گرفته نشده، عنوان داشت: متاسفانه در ردیف بودجه ما برای پینگ پنگ بازان المپیکی حقوقی در نظر گرفته نشده و ما سعی خواهیم کرد از سال آینده برای ملی پوشانمان حقوق در نظر بگیریم.

     

    زارع پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه پاداش هایی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای گرفتن جواز حضور در المپیک تعیین شده بود به ورزشکاران اهداء شد اما در خصوص اینکه حقوق به آنها نمی دهیم، باید بگویم پیش از این در ردیف بودجه ما برای ملی پوشان حقوقی در نظر گرفته نشده بود، شاید علت آن این بود که پینگ پنگ تاکنون نتوانسته در میادین آسیایی و جهانی مدال کسب کند اما از این پس تلاش خواهیم کرد حقوقی را برای ورزشکاران ملی پوش در نظر داشته باشیم.

     

    وی تاکید کرد: شاید یک روز حتی گرفتن مجوز المپیک برای ورزشکاران پینگ پنگ به ویژه در بخش بانوان غیر ممکن تصور می شود اما اکنون شاهد آن هستیم ندا شهسواری از کشورمان توانسته مجوز حضور در المپیک را بگیرد و ما بسیار امیدواریم در المپیک ۲۰۱۶ رشته پینگ پنگ صاحب مدال شود. ما تلاش خواهیم کرد در بازی های آسیایی پیش رو حداقل مدال برنز را کسب کنیم.

     

    زارع پور همچنین متذکر شد: ما با کار روی تیم های پایه توانستیم تا این مرحله پیش بیاییم و الان شاهد شکوفایی پینگ پنگ در کشورمان هستیم. هدف ما این است که این رویه را ادامه داده تا بتوانیم در المپیک بعدی در این رشته صاحب مدال شویم. در حال حاضر هم انتظار ما از نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز با سابقه کشورمان زیاد است.

     

    وی با بیان این مطلب که به هیچ پینگ پنگ بازی قول نداده در صورت حضور در المپیک به او خانه بدهد، عنوان داشت: اگر پینگ پنگ بازان کشورمان بتوانند در رقابت های المپیک نتایج خوبی بگیرند سوای پاداش هایی که وزارت ورزش اهداء خواهد کرد ما نیز جوایزی را به پینگ پنگ بازان خواهیم داد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور: تلاش می کنیم برای ملی‌پوشان پینگ پنگ حقوق بگیریم"
    1. آتش زبان گفت:

      با بودن شما در صندلی ریاست جای هیچ شک و شبهه ای نیست که پیروزی تنیسورهای ما در میادین بین المللی و بویژه المپیک حاصل برنامه ریزی شما و عمال شماست و شایستگی جوانان ما در سطوح ذیل برنامه های شما تعریف میگردد!!؟؟

    2. وحید بهروزی گفت:

      چند ماه پیش که همه از بی توجهی فدراسیون به استعداد یابی سخت گله مند بودند رئیس محترم دستپاچه شده و اعلام کردند برای استعداد یابی ازسال۹۱ برنامه داشته وحتی ازاستانهاخواستند که نیازهای خود رابرای استعدادیابی اعلام کنند در این راستا هیاتها بسیار خوشحال شده واعلام نیاز کردند تا مورد لطف آقای رئیس قرار گرفته وکمکی را دریافت نمایند اما نمی دانستند که آقای رئیس برای قول زدن افکار خانواده تنیس روی میز دست به این عمل زده وبزودی همانند سایر قولهایشان به فراموشی سپرده خواهد شد وآقای رئیس اعلام خواهند کرد استانها خود راسا به استعداد یابی میپردازند وبامعرفی تک ستاره های استانی خود رامجری برنامه های استعداد یابی مینمایند این درحالی است که آقای رئیس فدراسیون در کمال بی قانونی وبی احترامی به هیاتها هیچ کمک مالی به هیاتها نمیکند و مسئولین رده بالای وزارت ورزش بعلت اینکه اعزام کاروان ورزشی را درپیش رو دارند از کنار این مسئله مهم میگذرند و مهمتر اینکه روسای محترم هیاتها از ترس اینکه مبادا با درخواست وحکم معاونت محترم جناب آقای سجادی برکنار شوند خم به ابرو نمی آورند وبا همه سختی ها که در طول تاریخ این رشته ( عدم کمک مالی فدراسیون)که بی سابقه بوده بسازند در این ماه مبارک رمضان که در پیش داریم از درگاه خداوند متعال خواهان آن هستم از تقصیرات کسی که حق وحقوق بازیکنان استانها راخصوصا خردسال ونونهال محروم را نمی دهدبگذرد و همه ما را هدایت فرماید باتشکر از جناب آقای علوی مدیریت محترم سایت


    تازه ترین اخبار