امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۷:۳۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24987
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نخستین جلسه کادر سرپرستی کاروان اعزامی کشوران به بازیهای المپیک لندن با ریاست بهرام افشارزاده سرپرست کاوران در دهکده بازیهای برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این جلسه که اعضای کادر سرپرستی ومسئولین تنیس روی میز،تیروکمان،تیراندازی،دوچرخه سواری و جودو حضور داشتند هماهنگی ای لازم در خصوصو اسکان ورزشکاران ،تغذیه، حضور در…

    نخستین جلسه کادر سرپرستی کاروان اعزامی کشوران به بازیهای المپیک لندن با ریاست بهرام افشارزاده سرپرست کاوران در دهکده بازیهای برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این جلسه که اعضای کادر سرپرستی ومسئولین تنیس روی میز،تیروکمان،تیراندازی،دوچرخه سواری و جودو حضور داشتند هماهنگی ای لازم در خصوصو اسکان ورزشکاران ،تغذیه، حضور در سالن تمرین و مراسم قرعه کشی رقابتها صورت گرفت.

     

    در جریان این مراسم سرپرست کاروان کشورمان در بازیهای لندن ضمن تاکید بر این وضع که هماهنگی های لازم برای حضور مطلوب ورزشکاران کشورمان در این رقابتها صورت گرفته و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد اظهار داشت :اگر احیاناسرپرستان تیمها با مشکلی در جریان رقابتها مواجه شدند سریعا به ما اطلاع داده تا در جهت برطرف کردن آن اقدام گردد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نخستین جلسه کادر سرپرستی با روسای فدراسیونها در دهکده بازیهای المپیک"
    تازه ترین اخبار