امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۵۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25215
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با ابراز رضایت از شرایط آمادگی بازیکنان این تیم برای آغاز دیدارهای المپیکی خود در مورد شرایط آنها در جدول مسابقات توضیح داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۶۹ بازیکن برگزارکننده رقابت‎های تنیس روی میز المپیک…

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با ابراز رضایت از شرایط آمادگی بازیکنان این تیم برای آغاز دیدارهای المپیکی خود در مورد شرایط آنها در جدول مسابقات توضیح داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۶۹ بازیکن برگزارکننده رقابت‎های تنیس روی میز المپیک در هر یک از بخش‌های مردان و زنان هستند، در مورد وضعیت نوشاد عالیمان در جدول مسابقات توضیح داد و اظهارداشت: در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز، پنج دیدار برگزار می‌شود که طی آن پنج بازیکن از دور مسابقات حذف می‎شوند.

     

    وی ادامه داد: یکی از این دیدارهای مرحله مقدماتی میان “مایوسی آگبتولگو” از توگو و “جوستین هان” بازیکن چینی الاصل استرالیا برگزار می‎شود. این دیدار برای ما حائز اهمیت است چون پینگ‎پنگ‏باز برنده که به احتمال خیلی زیاد بازیکن استرالیایی خواهد بود، حریف نوشاد عالمیان در اولین دیدارش در جدول اصلی و ۶۴ نفره می‎شود.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: در صورتیکه نوشاد عالمیان در اولین دیدار خود صاحب برتری شود، یک مرحله صعود کرده و وارد جمع ۴۸ بازیکن برتر می‎شود. در این صورت “تانگ پنگ” هنگ کنگی حریف نوشاد خواهد شد. نوشاد با کسب دومین پیروزی در جمع ۳۲ بازیکن برتر المپیک قرار می‎گیرد.

     

    بابادی‌وند یادآور شد که نوشاد در صورت صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی باید به مصاف “تیمو بول” آلمانی که قهرمانی جهان را در اختیار دارد، برود.

     

    وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان هم ندا شهسواری باید اولین دیدار خود را برابر “اوشونایکه” نیجریه‎ای برگزار کند، گفت: این بازیکن قهرمانی آفریقا را در اختیار دارد و در رنکینگ جهانی هم ۱۹۹پله بالاتر است. در هر صورت شهسواری برای ورود به جدول اصلی مسابقات باید برنده این بازی شود و در این صورت به مصاف بازیکن ایتالیایی چینی الاصل می‎رود.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه انتظارات از ندا شهسواری متفاوت از نوشاد عالمیان است، اظهارداشت: به دلیل مخالفت فدراسیون جهانی با پوشش بازیکنان ایران، نمایندگان زن کشورمان ۱۶ سال از مسابقات جهانی دور بودند وپس از آن با رنکینگ ۹۷ وارد مسابقات جهانی شدند.

     

    وی تصریح کرد: این در حالی است که تیم زنان ایران در مسابقات جهانی اخیر (آلمان) رنکینگ ۵۷ را کسب کردند. این نشان دهنده حرکت رو به جلو تنیس روی میز زنان است. جدا از این طی ۶ دوره گذشته که تنیس روی میزایران در المپیک صاحب نماینده بود، هیچ گاه هیچ ورزشکار زنی موفق به کسب سهمیه المپیک نشده بود اما ندا شهسواری سال گذشته برای نخستین بار این سهمیه راکسب کرد. همین که یک موفقیت برای این ورزشکار است. با همه اینها منتظر عملکرد خوب نمایندگان ایران هستیم.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز بازی‎های المپیک لندن از روز شنبه آغاز می‌شود. این رقابت‎ها در ورزشگاه Excel برگزار می‎شود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی وند:تشریح شرایط پینگ‎پنگ‏بازان درجدول المپیک/ نوشاد دو برد تا ۳۲ بازیکن برتر فاصله دارد"
    تازه ترین اخبار