امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۳۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25376
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   پایان خوش ماراتن نوشاد و حریف هنک کنگی  نوشاد عالمیان بازیکن المپیکی کشورمان توانست با پیروزی برابر حریف قدرتمند هنک کنگی خود موجی از شادی را برای ایرانیان سرتاسر جهان به ارمغان آورد و با این پیروزی شیرین جای خود را در جمع شانزده نفر بازیکن  برتر المپیک  آن هم در رشته تنیس روی…

     


    پایان خوش ماراتن نوشاد و حریف هنک کنگی

     نوشاد عالمیان بازیکن المپیکی کشورمان توانست با پیروزی برابر حریف قدرتمند هنک کنگی خود موجی از شادی را برای ایرانیان سرتاسر جهان به ارمغان آورد و با این پیروزی شیرین جای خود را در جمع شانزده نفر بازیکن  برتر المپیک  آن هم در رشته تنیس روی میز مستحکم تر کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سرویسهای امتیاز آور نوشاد برگ برنده او در برابر این بازیکن قدرتمند بود.نوشاد با سرویسهای ترکیبی و امتیاز آور خود قدرت بازی این بازیکن را مهار کرد .

    در کارنامه این بازیکن رتبه دار چندین مقام جهانی دیده می شود.

    همچنین باید به آقای بابادی وند مربی خوزستانی تیم خسته نباشی  وخدا قوت گفت زیرا دقیقا بعد از تایم  طلایی مربی تیم بود که نتیجه عقب ۴بر۱  آن هم در گیم نهایی کاملا تغییر کرد و مبدل به نتیجه ۶بر۴ بسود نوشاد شد.

    مطمئناوضعیت کسانی که از دور این بازی را تماشا میکنند با شرایط نوشاد و مربی او در این میدان بین المللی بسیار متفاوت است.

    از دیدگاه کارشناسی حالا با قدرت و جرات میتوان گفت که انتظارات از نوشاد برآورده شده!

    این پیروزی به همه ایرانیان در سرتاسرجهان مبارک باد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المپیک لندن/تایم طلایی بابادی وند/نوشاد از نو همه را شاد کرد"
    1. محمدرضا از مهریز(یزد) گفت:

      باسلام.از اینکه نتوانستم بازی به این حساسی را تماشا کنم خیلی ناراحت شدم اما با شنیدن خبر پیروزی نوشاد ، تمام ناراحتی ام تمام و مبدل به خوشحالی شد. نوشاد با این پیروزی انتظارات را بالا برد و حالا پیروزی او بر تیموبول دور از دسترس نخواهد بود. به امید این مهم و تبریک به تمام خانواده تنیس روی میز کشور
      جناب آقای علوی؛ احتراما اگر امکان دارد این بازی را برای دانلود برروی سایت قرار دهید . با تشکر

    2. فریدون کیمیاوی گفت:

      سلام خدمت استاد عزیز جناب آقای علوی
      برد نوشاد برد ایران بود و همه ایرانیان در کوجه و بازار و اداره جات از نوشاد و از پینگ پنگ می گویند و پینگ پنگ شده نقل محافل و بالاخره این رشته محبوب ولی مستور دیده شد و چه خوش درخشیداین جوان غیرتمند به امید پیروزیهای بهتر این نابغه ایرانی

    3. سيما ليموچي گفت:

      آفرین نوشاد خدا نگهدارت باشه، همه ما ها رو خوشحال کردی، باعث افتخار و سربلندی نام کشورمان هستی.

    4. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      باور کنید اینقدر خوشحال شدم وقتی دیدم توی همه سالنهای ورزشی, بازیهاشون تعطیل شده بود و بازی نوشاد رو نگاه می کردند و گاها نظرات کارشناسانه ای هم می دادند. خدا رو شکر می کنم که این رشته ورزشی و قهرمانانش دارند به خوبی خودشون رو به جامعه عرضه می کنند.
      نوشاد!
      متشکریم.

    5. وحید بهروزی گفت:

      باسلام واحترام

      تبریک به آقای نوشاد عالمیان،خانواده محترم ایشان ونهایتاخانواده فهیم تنیس روی میز کشور به جهت پیروزیهای بدست آمده درالمپیک وهمچنین خسته نباشید وخدا قوت به همه آنهایی کهدرسالهای گذشته واخیر درجهت رشد آقای عالمیان متحمل زحمت شدندبی شک موفعیکه آقای عالمیان برحریف هنگ کنگی پیروز شدند اشک شوق درچشمان همه پینگ پنگی ها حلقه زد رشته ای که همیشه مظلوم واقع شده است پشتکار اعتماد به نفس بالا درکنار توکل عمیق به خدا رمز پیروزی آقای عالمیان بود ویکی از نکات بارز ایشان درکنارعلاقه مندی وافربه تنیس روی میز پشتکاروتلاش ستودنی برای رشد ویاد گیری تکنیکی وتاکتیکی که سرلوحه تمرینات خود قرارداده اند وآمادگی مهم بدنی بود که امیدوارم نوجوانان وجوانان آقای نوشادعالمیان را الگوی خودقرار دهند انشاله با تشکر از جناب آقای علوی

    6. با سلام:پیروزی بسیار ارزشمنده نوشادعزیز را به اقای بابادی وند مربی اعزامی نوشاد دوست داشتنی همه ی دست اندرکاران و خانواده ایشان و جامعه ی پینگ پنگ کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم التماس دعابرای موفقیت ایشان و همکاران محترم در مراحل بعدی.

    7. جمال فتاحی گفت:

      جناب اقای علوی شاید امروز یکی از زیباترین روزهای باشگاه تنیس روی میز حفاری بود اونم بخاطر اینکه لحظه به لحظه بچه های باشگاه نتیجه رو بهم اعلام میکردند و وقتی بازی به گیم هفتم کشیده شد همه با استرس راکت هاشون گذاشتن روی میز هر کی یه گوشی دستش بود و تک تک پوئن ها رو گوش میکردند و بعد از گرفتن امتیاز دوازدهم همه با داد و فریاد و دست زدن خوشحالی خودشون رو از این پیروزی بزرگ به همدیگه تبریک گفتند.و تبریک به مهرداد بابابدی وند بخاطر تایم طلاییش و نوشاد عالمیان عزیز و به امید پیروزی در مقابل تیمو بول که اگه انشالله ببره دنیا روبرو جوانان ایرانی تعظیم خواهد کرد

    8. علی غفاری گفت:

      سلام اقانوشاد خسته نباشید تبریک میگم

    9. محسن شیشه گرها گفت:

      با عرض سلام

      پیروزی نوشاد عالمیان را در میدان بزرگ المپیک تبریک عرض میکنم.

      محسن شیشه گرها

    10. سارالعل گفت:

      این برد و پیروزی رو به نوشاد عالمیان و خانواده پینگ پنگ تبریک میگم.
      امروز بچه ها توی سالن دست از تمرین کشیدند و در دفتر سالن به تماشای بازی خوب نوشاد نشستند.با آرزوی موفقیت در بازی فردا

    11. لرکي پور گفت:

      با سلام وعرض احترام به همه تنیس بازان گرامی ،همه غیرت وعظمت این جوان نو ظهور را دیدند همه بر تأثیر بسزای تایم جناب آقای بابادیوند را دیدند آفرین بر این مبی بزگوار وافرین بر مربی پرزحمت کش این دو جوان :نوشاد ونیما عالمیان
      بنده شاهد هستم که از چند سال پیش جناب آقای بخشنده فرمودند که نوشاد عالممیان اسطوره پینگ پنگ خواهند شد ورسیدن به این موقعیت والای جهانی را اشاره کردند همانگونه که اخیرأ فرمودند که نیما عالمیان نیز در آینده موففیت هایی درسطح برتر آسیایی کسب خواهند کرد.
      به امید توفیق روز افزون آقای نوشاد و مربی تیم ملی آقای بابادی وند.

    12. شمين مرادي گفت:

      با سلام

      خسته نباشید به نوشاد باهوش و قدرتمند ایران و همچنین به اقای مهرداد بابادیوند بخاطر تایم بجا و نتیجه بخش ایشون فکر کنم به نوشاد گفتند باید بیاد جلوی میز و عقب نره و حمله پر پیچ کنه چون نوشاد دقیقا اومد و این کار را انجام داد و برد.

      واقعا اگر نوشاد تحت امکانات علمی و روحی روانی خوبی قرار گیرد می تواند قهرمان جهان بشود.

      واقعا باید روی نوشاد بیشتر از این سرمایه گذاری های کلیدی و آکادمیکی تر و دقیق و برایش تمهیداتی اندیشه شود که هدفدار و مشخصا برای رسیدن به قهرمانی جهان باشد .نوشاد می تواند به این سقف برسد هنوز به سقف خود نرسیده چون سقف نوشاد قهرمانی جهان است .

      برد دیروز نوشاد همه ی پینگ پنگی ها را شاد کرد به همه تبریک…

      باید همه بریم فرودگاه استقبال این قهرمات و همینطور ندا که شاهکار بازی کرد.

      آمدن نوشاد به ۱۶ نفر اول ایران دست کمی از طلاهای مسلم رشته های دیگر ندارد پس باید همه به فرودگاه برویم و از این دو قهرمان و افتخار هامون استقبال کنیم.


    تازه ترین اخبار