امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۹:۴۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26037
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقه رده بندی برای کسب مدال برنز در قسمت مردان المپیک لندن لحظاتی پیش به پایان رسید و آلمانها مدال برنز را از آن خود کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با برگزاری مسابقه رده بندی مردان المپیک لندن تیم مردان آلمان و هنک کنگ به مصاف هم رفتند و در نتیجه این…

     

    مسابقه رده بندی برای کسب مدال برنز در قسمت مردان المپیک لندن لحظاتی پیش به پایان رسید و آلمانها مدال برنز را از آن خود کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با برگزاری مسابقه رده بندی مردان المپیک لندن تیم مردان آلمان و هنک کنگ به مصاف هم رفتند و در نتیجه این تیم آلمان بود که با نتیجه ۳برصفر به برتری رسید.

    در بازی اول تیمو بول آلمانی برابر لیونگ هنک کنگی قرار گرفت و این بول آلمانی بود که با نتیجه قاطعانه ۳برصفر به برتری رسید.

     

    نتیجه بازی اول این دیدار در زیرآمده است:

     

     

     

     

    در بازی دوم این دیدار اوتچاروف آلمانی برابر تانگ هنک کنگی (بازیکنی که از نوشاد عالمیان شکست خورد)روبرو شد و توانست بازیکن هنک کنگی را با نتیجه ۳بر۱ شکست دهد تا ژرمنها با نتیجه ۲برصفر از حریف خود جلو بیافتند.

    ریز نتایج این دیدار در زیر آمده است:

     

     

     

    در بازی سوم این دیدار که طبق ارنج بازیهای المپیک بازی دونفره می باشد دوتیم مردان آلمان وهنک کنگ به مصاف یکدیگر رفتند .در این دیدار تیم دونفره هنک کنگ با نتیجه قاطع ۳برصفر از سد تیم آلمانها گذشت تا نتیجه در امتیاز ۲بر یک بسود آلمانها رقم بخورد.

    ریز نتایج این دیدار در زیر آمده است:

     

     

     

    در بازی بعدی که بین تیمو بول از آلمان و جیانگ هنک کنگی برگزار گردید از فراز و نشیب فراوانی برخوردار بود.با وجودی که بول آلمانی در برخی گیمها عقب بود اما در نتیجه توانست با نتیجه ۳بر۱ از سد این بازیکن هنک کنگی گذشته تا مدال ارزشمند برنز المپیک به ژرمنها برسد

    ریز نتایج این دیدار در زیرآمده است:

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المپیک لندن/ژرمنها مدال برنز را تصاحب کردند"
    تازه ترین اخبار