امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۳:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27524
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقه های پینگ پنگ آزادجوانان کشور بامعرفی افراد برتر امروز در سنندج به کار خود پایان داد. دراین مسابقه سه روزه ۱۱۶ ورزشکار از۲۵ استان کشوربه صورت دوره ای باهم رقابت کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زینبی دبیر هیات پینگ پنگ استان کردستان گفت: درپایان این رقابت ها سروش امیری نیا ازخوزستان ،مهدی…

    مسابقه های پینگ پنگ آزادجوانان کشور بامعرفی افراد برتر امروز در سنندج به کار خود پایان داد.

    دراین مسابقه سه روزه ۱۱۶ ورزشکار از۲۵ استان کشوربه صورت دوره ای باهم رقابت کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زینبی دبیر هیات پینگ پنگ استان کردستان گفت: درپایان این رقابت ها سروش امیری نیا ازخوزستان ،مهدی نجفی از قزوین امیرحسین صدیق ازتهران ،سجادحسینی ازاصفهان، متین لطف الله نسبی وپارساجنتی هر۲ ازکردستان به عنوان رتبه های اول تاششم به دسته برتر پینگ پنگ جوانان کشور راه یافتند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات پینگ پنگ آزاد جوانان در سنندج با قهرمانی امیری نیا"
    1. حمید شفیعی گفت:

      با سلام
      کسب این موفقیت را به آقای سجاد حسینی و خانواده تنیس روی میز استان اصفهان تبریک عرض می کنم به امید قهرمانی ایشان در مسابقه های بعدی .

    2. شریفی گفت:

      باسلام
      سروش جان خسته نباشی با آرزوی موفقیت و تبریک به شما و خانواده به امید قهرمانی در مسابقات آینده….

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبریک به اقای حسینی.انتظار دارم در دفعات بعد انشاالله فقط قهرمانی ایشان را تبریک بگویم.البته تشکر می کنم از همه جوانان اعزام شده به مسابقات زحمت خود را کشیدند و چه زیباست رفتار و کردار پهلوان گونه انها در همه رده ها بزرگسالان-امید و جوانان.چرا که انها سرمشق اینده سازان نو نهال و نوجوان در این رشته ورزشی هستند و اصل این مهم است و پس از ان مقام.خدا را شکر که این عزیزان الگویی مناسب بوده و حتما خواهند بود و به همین دلیل مورد حمایت هیات استان می باشند.با تشکر. ترکان.

    4. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای سروش امیری نیا کسب مقام قهرمانی جوانان در سنندج را حضور جنابعالی ، مربیان زحمتکش آبادان ، ورزشکاران و تمامی علاقمندان به ورزش زیبای تنیس روی میز استان خوزستان تبریک عرض می کنیم .
      هیأت تنیس روی میز خوزستان


    تازه ترین اخبار