امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۹:۳۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27572
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی تنیس روی گفت: حضور در اردوی چین به قدری بی نظیر بود که تاکنون مثل آن را تجربه نکرده بودم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: مدت یک هفته در اردوی چین بودم. آنها امکانات زیادی داشتند یک آکادمی آنها ۸…

    بازیکن تیم ملی تنیس روی گفت: حضور در اردوی چین به قدری بی نظیر بود که تاکنون مثل آن را تجربه نکرده بودم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: مدت یک هفته در اردوی چین بودم. آنها امکانات زیادی داشتند یک آکادمی آنها ۸ سالن تنیس روی میز داشت با ۱۰۰۰میز به علاوه اینکه در حدود ۳۰ بازیکن چینی در آنجا حضور داشتند.

    وی تصریح کرد: روزی ۷ ساعت تمرین داشتیم و این تنوع بازیکنان بسیار عالی بود.

    عالمیان درباره اینکه تا چه حد متفاوت بودن سبک بازی بازیکنان چینی در طول تمرینات برایش سخت بوده است، خاطر نشان کرد: این موضوع نه تنها به ضرر م نبود بلکه بسیار برایم خوب بود سختی تمرین کردن با آنها در جهت پیشرفت من بود و آن را با روی باز می پذیرفتم به جرأت می گویم بهترین اردویی بود که تاکنون درآن حضور داشته ام.

    وی از مربیان نیز صحبت کرد: درآن اردو ۲یا۳ مربی چینی داشتیم که تمرین با آنها بسیار به بازیکنان کمک می کرد حضور در کنار احمد جعفری پور که به عنوان مربی ایرانی در کنار من به چین سفر کرده بود هم مؤثر بود.

    نیما عالمیان درباره بازیها گفت: پس از اردو، یک هفته نیز زمان بازیها طول کشید که از عملکردم بسیار راضی هستم و در رقابتهای زیر ۲۱سال موفق شدم حریف ژاپنی را شکست بدهم که قهرمان جهان بود.

    عالمیان اضافه کرد: اگر نوشاد هم به این اردو می آمد بسیار تجربه خوبی برایش بود اما متأسفانه او بعد از المپیک ۲۰۱۲ لندن خسته بود و از رقابتها انصراف داد.

    وی در پاسخ به این سئوال که حضورش درلیگ آلمان به همراه برادرش به کجا رسید بیان کرد: قرار براین بود که به همراه نوشاد در لیگ آلمان حضور داشته باشیم مکاتباتی انجام شده بود اما در امسال به نتیجه نرسید شاید تا سال دیگر این اتفاق بیفتد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان:حضور در لیگ آلمان منتفی است"
    1. متین گفت:

      آرزوی موفقیت میکنم برای بازیکن خوش استیل پینگ پنگ کشورمون.


    تازه ترین اخبار