امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۳:۱۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28190
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن خوش تکنیک تنیس روی میز ایران گفت: رنکینگ هیچ کدام از بازیکنان ایران در رده بندی جهانی واقعی نیست و آنها بهتر از رده بندی الان فدراسیون جهانی هستند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امین میرالماسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: ۱۰ بازیکن اول رنکینگ ایران صلاحیت این را…

    بازیکن خوش تکنیک تنیس روی میز ایران گفت: رنکینگ هیچ کدام از بازیکنان ایران در رده بندی جهانی واقعی نیست و آنها بهتر از رده بندی الان فدراسیون جهانی هستند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امین میرالماسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: ۱۰ بازیکن اول رنکینگ ایران صلاحیت این را دارند که جزو ۱۰۰ بازیکن برتر دنیا باشند چون برای همه ورزشکاران ایران امکان حضور در پرتورها و مسابقات مختلف برون مرزی نیست رنکینگ آنها کاهش می یابد.

     

    وی تصریح کرد: نوشاد عالمیان هم قابلیت حضور جزو ۲۰ بازیکن اول دنیا را دارد.

     

     

    میر الماسی که متولد سال ۷۰ است بازیکنان هم سن و سال خودش را نسل سوخته پینگ پنگ ایران می داند، او در این باره توضیح داد: در ایران بازیکنانی که در رده سنی امید یعنی در بین ۱۹ تا ۲۱ سال هستند بدترین شرایط را دارند زیرا هیچ برنامه برای این گروه سنی نیست ما تیم ملی امید ندارین و از این بازیکنان حمایتی صورت نمی گیرد.

     

    وی مدعی شد: در بازی های آسیایی ۲۰۰۹ من عضو تیم ملی جوانان بودم که به همراه نوشاد و نیما عالمیان و شایان ملکی پنجم شدیم که بهترین مقام آسیایی ایران را گرفتیم اما بعد از آمدن ما هیچ برنامه ای برای ما نداشتند.

     

    میر الماسی عنوان کرد: بحث من این فدراسیون یا فدراسیون قبلی نیست بحثم کلی است و می گویم باید به فکر پینگ پنگ بازان باشند و به آنها رسیدگی کنند.

     

    وی بیان کرد: شایان ملکی ۳ سال قبل کاپیتان تیم ملی ایران بود و مقابل دوم آسیا را کسب کرده بود اما اکنون حتی نتوانست خود را در رده بزرگسالان حفظ کند و به رده دوم سقوط کرد که این نشان دهنده عدم حمایت از این ورزشکار است.

     

    بازیکن تنیس روی میز ایران درباره اینکه حمایت از پینگ پنگ بازان به ویژه رده سنی امید را در چه می بیند خاطرنشان کرد: حمایت فقط تشکیل تیم ملی نیست مهمترین چیز این است که اردوهای آماده سازی برای بازیکنان برگزار شود و پس از آن شرایطی را فراهم بیاورند که بتوانند به مسابقات اعزام شوند.

     

    وی تصریح کرد: درباره اعزام ها هم باید بگویم که به نظر من باید در پروتورها رده دو شرکت کنیم نه رده یک شاید آن مسابقات رده یک برای نوشاد عالمیان خوب باشد ولی اکثر بازیکنان ایران برای رقابت ها بین المللی رده دو مناسب هستند آنها باید در این رقابت ها تجربه کسب کنند و با شکست بازیکنان دیگر رنکینگ خود را در رده بندی جهانی بالا ببرند تا کم کم شرایط حضور در رقابت های برتر هم برایشان به وجود آید.

     

    امین میرالماسی در رقابت های رده بندی دسته یک بزرگسالان که طی روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه برگزار شد عنوان پنجم را کسب کرد و راهی دسته برتر شد وی باید برای بقا در دسته برتر با ستارگان تنیس روی میز ایران به رقابت بپردازد وی اعلام کرد: سال گذشته نیز به دسته برتر صعود کردم اما در رقابت های دسته برتر بزرگسالان یازدهم شدم در حالی که فقط ۱۰ نفر باقی می ماندند امسال در مسابقاتی که دو هفته دیگر پیش رو دارم تلاشم را می کنم در همین دسته باقی بمانم و اگر عنوان هشتم را کسب کنم برایم رضایت بخش است.

     

    وی درباره رقابت های دسته برتر رده سنی امید به این نکته اشاره کرد: در رقابت های گروه سنی امید نبودن پوریا عمرانی در روند رقابت ها هیچ تأثیری نگذاشته جدی ترین حریف من آروین رویین تن بود که قهرمان شد و من در جایگاه دوم قرار گرفتم از نظر من عمرانی با وجود سرمایه گذاری ای که فدراسیون برای او انجام داده است هنوز نتوانسته انتظارات جامعه تنیس روی میز را برآورده کند.

     

    بازیکن تنیس روی میز ایران از تمرینات خود گفت: من در تهران، سالن امجدیه و زیر نظر پدرم محمدرضا میرالماسی تمرینات فشرده ای را انجام دادم و خوشبهتانه توانستم نتیجه بگیرم من بعد از گذشت ۳ سال از سال های اوج بازیگری ام اکنون توانسته ام تا حدودی خود را مطلع سازم و این ضعف حمایت از یک ورزشکار را نشان می دهد.

     

    وی در انتها گفت: در سال گذشته عصو تیم دانشگاه آزاد تهران بودم اما هنوز برنامه امسالم مشخص نیست

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امین میرالماسی: رنکینگ پینگ پنگ بازان ایران واقعی نیست"
    1. احمد منصف گفت:

      این حرف ها را چرا می زنی؟حتما امسال دوست نداری باشگاهی قرارداد ببندی و بازی کنی یا می خواهی نان …..آجر شود؟نکن بابا نکن بازی با دم شیر که خیلی خطر داره

    2. امین میرالماسی گفت:

      من حقیقت گفتم . در ضمن توهین به کسی نکردم و اصلا این قصد را ندارم فقط تقاضا دارم از مسئولین محترم که رسیدگی کنن به این مشکلات …


    تازه ترین اخبار