امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰:۵۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29427
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: توسعه و ارتقای رشته تنیس روی میز در سطح کشور و رسیدن به قله های موفقیت در رقابت های معتبر جهانی و آسیایی در گرو عزم جدی همگان است .       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ایرنا ، ˈ محمد زارع…

    رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: توسعه و ارتقای رشته تنیس روی میز در سطح کشور و رسیدن به قله های موفقیت در رقابت های معتبر جهانی و آسیایی در گرو عزم جدی همگان است .

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ایرنا ، ˈ محمد زارع پور ˈ روز چهارشنبه در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان و دست اندرکاران هیات تیس روی میز یزد افزود: برای توسعه ورزش جذاب و فراگیر تنیس همه باید هیات های استانی را یاری دهند .

     

    وی با اشاره به ظرفیت های خوبی که در سطح کشور در این رشته وجود دارد اظهار داشت: رسیدن به قله های قهرمانی با توجه به رده های پایه و حضور تنیس در بین دانش آموزان محقق می شود .

     

    رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: بدست آوردن جایگاه های جهانی و آسیایی تنها در گروه برنامه ریزی ، عزم جدی هگکانی ، توجه به سنین پایه و استعداد یابی صورت می گیرد .

     

    زارع پور به برنامه پنج ساله تنیس روی میز و تدوین آن اواخر امسال و همچنین برگزاری لیگ های کشوری و دوره های آموزشی و اهمیت آن اشاره کرد .

     

    این مسول تصریح کرد: فعالیت های علمی و عملی و اموزش برای داوران ، مربیان و بازیکنان از لوازم اصلی موفقیت در رشه تنیس روی میز محسوب می گردد .

     

    زارع پور با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان و هیات تنیس روی میز استان ، یزد را از مناطقی دانست که توانایی و ظرفیت طی کردن پله های موفقیت در سطح کشور را دارد.

     

    در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان و رییس هیات تنیس روی میز یزد گزارشی از وضعیت ورزش و رشته تنیس روی میز ارائه دادند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس فدراسیون:توسعه رشته تنیس روی میز در کشور در گرو عزم جدی همگان است"
    1. محمود نظری گفت:

      فرافکنی ، اهالی فهیم تنیس روی میز را نادان فرض کردن ، عدم توانایی در عملی شدن حرف های قشنگ ، عدم توانایی در جذب منابع مالی و جذب نیروی انسانی به واقع کارشناس ، تبلیغات کاذب ، باج دهی به اطرافیان بعضی از نخبگان ، تهدید بعضی از نخبگان به حضور در کمیته های انظباطی و سپس اجبار در اخذ مصاحبه های جانبدارانه با تلاش مزدوران غیر پینگ پنگی به اصطلاح روابط عمومی ، ۲ سال کلی گویی ، نابودی زیر ساخت های اخلاقی و فنی ، وفاق و همدلی در بدترین وضعیت تاریخ تنیس روی میز کشور ، عدم رعایت قوانین ومنشورهای بین المللی در عزل منتخبین مجامع انتخاباتی، بکارگیری انواع ابزارهای غیر معمول و معقول برای کنار زدن منتقدین و رقبای مدیریتی و …… باید به آقای وزیر بابت حفظ چنین تحفه هایی تبریک گفت .

    2. علی معراج زاده گفت:

      رئیس محترم فدراسیون به نکته خوبی اشاره کرده است اما به نظر بسیاری از اهالی این ورزش اولین عزم جدی را باید در خود ایشان جستجو کرد و به عنوان الگویی ناب در عزمی جزم با کناره گیری راه را برای وفاق و همدلی وورود پینگ پنگی ها باز نمود . انشاالله

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      همانطور که قبلا هم عرض کردم ایشان باید به دکتر روانشناس مراجعه و بررسی کاملی انجام و مداوا پیش بگیرند.این مهم ربطی به مسئولیت در این رشته ندارد .انسانهایی که به هر طریق در رابطه با مردم عزیز کشور اسلامیمان مرتبطند بایستی مراقب سلامتی روحی روانی خود بوده که مردم متضرر نشوند و بعد از رفتن ایشان از فدراسیون هم این حقیر مرتبا به ایشسان این توصیه را خواهم کرد چون خدمت کردن در هر مکانی می تواند باعث تو سعه یا نابودی باشد و همه چیز بهم مرتبط و خداوند قادر متعال انسانهای سالم و خوب را دوست داشته و هدف از خلقت انسان تکامل و رسیدن به اهداف عالیه الهی است.با تشکر.


    تازه ترین اخبار