امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۴:۵۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29674
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   گزینه عدم رای اعتماد مجلس به عباسی باعث بررسی واجدین شرایط سرپرستی وزارتخانه شد. شنیده ها حاکی از آن است که شب گذشته دولت در جلسه ایی موضوع استیضاح عباسی وزیر ورزش و نوجوانان (را که قرار است هفته آینده در صحن علنی مجلس برگزار شود )را بررسی نموده است. گزینه عدم رای اعتماد…

     

    گزینه عدم رای اعتماد مجلس به عباسی باعث بررسی واجدین شرایط سرپرستی وزارتخانه شد.

    شنیده ها حاکی از آن است که شب گذشته دولت در جلسه ایی موضوع استیضاح عباسی وزیر ورزش و نوجوانان (را که قرار است هفته آینده در صحن علنی مجلس برگزار شود )را بررسی نموده است.

    گزینه عدم رای اعتماد مجلس به عباسی باعث بررسی واجدین شرایط سرپرستی وزارتخانه شد که سه نفر که نامشان در زیر آمده است در این جلسه کاندیدای سرپرستی شدند.

     

    ۱.سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش

     

    ۲.دکتر ملک زاده دبیر سابق ستاد ایرانیان خارج از کشور

     

     

     

     

    ۳.قاضی مرتضوی مدیر عامل تامین اجتماعی

     

     

     تحلیل مدیر سایت:

    در صورت استیضاح شدن دکتر عباسی ،گزینه اول که هیچ شانسی برای رای اعتماد از مجلس نداشته و ندارد و از قضا یکی از دلایل شایعه عدم استیضاح دکتر عباسی کاندیدا شدن آقای سجادی می باشد.

    گزینه دوم نیز بدلیل غیر ورزشی بودن شانسی برای رای اعتماد از مجلس نداشته و ندارد و این امکان زیر چند درصد پیش بینی می شود.

    گزینه سوم که عام البلواست به این دلیل که تاکنون مدیریت ایشان بر تامین اجتماعی با فراز و نشبها و تنشهای فراوانی همراه بوده است.

    در مجموع میتوان نتیجه گرفت که دولتیها بصورت عمدی این گزینه ها را مد نظر قرار داده تا با این کارکه حاوی پیامی مهم به مجلسیها ست بفهمانند که یا عباسی یا این اشخاص خاص!

    مطمئنا با توجه به آنچه گفته شد وخصوصا با چیدمان مجلس  دولتیها قصد دارند تا با این گزینه ها عباسی را از زیر تیغ استیضاح نجات داده و در صورت عدم نجات آنچه مشخص است عدم رای اعتماد به گزینه های مشخص است لذا پیش بینی می شود قصد نهایی دولت در صورت استیضاح عباسی، معرفی حمید سجادی بعنوان سرپرست است!

     

    حالا انصافا نظر بدهید که آیا با این شرایط و تحلیلها استیضاح عباسی که همگی ما کمترین شکی در غیر ورزشی و عدم تسلط او بر ورزش کشور نداریم به خیر و صلاح ورزش خواهد بود یا خیر؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استیضاح جدی گرفته شد! سه گزینه دولت برای جانشینی عباسی+تحلیل مدیرسایت"
    تازه ترین اخبار