امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۹:۰۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29931
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در تیم ملی پینگ‌پنگ مربی و بازیکن یکدیگر را فقط در فرودگاه می‌بینند   پیشکسوت پینگ‌پنگ ایران گفت: متاسفانه برای ملی‌پوشان پینگ پنگ هیچ اردویی برگزار نمی‌شود و مربی و بازیکن فقط در فرودگاه همدیگر را می‌بینند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در…

     

    در تیم ملی پینگ‌پنگ مربی و بازیکن یکدیگر را فقط در فرودگاه می‌بینند

     

    پیشکسوت پینگ‌پنگ ایران گفت: متاسفانه برای ملی‌پوشان پینگ پنگ هیچ اردویی برگزار نمی‌شود و مربی و بازیکن فقط در فرودگاه همدیگر را می‌بینند.

     


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور بانک دی در لیگ برتر پینگ پنگ گفت: من به عنوان یک مربی و پیشکسوت این رشته برای اینکه دوست داشتم این رشته پیشرفت کند به دنبال حضور تیم‌ در لیگ رفتم. اولین سال است که بانک دی در لیگ شرکت می‌کند و نمی‌خواهیم که فشار مالی زیادی به آنها بیاوریم که برای فصل بعد دلسرد شوند.

     

    وی ادامه داد: ما تلاش‌مان را کردیم و اسپانسر آوردیم تا تیم‌داری کند، اما حفظ آن دیگر با فدراسیون و مسئولان لیگ است. متاسفانه تبلیغات در پینگ‌پنگ ضعیف است و اگر حمایتی صورت نگیرد اسپانسرها دلسرد می‌شوند. در هر رشته‌ای اگر لیگ پویا وجود نداشته باشد، هیچ‌گاه آن رشته پیشرفت نمی‌کند و بازیکنان نمی‌توانند خودشان را نشان دهند.

     

    پیشکوت پینگ‌پنگ ایران تاکید کرد: فدراسیون باید به بازیکنان و تیم‌ها انگیزه بدهد. من به عنوان یک بازیکن یا مربی که نباید به دنبال آوردن تیم باشم، این کار فدراسیون است و همه این کارها به این دلیل است که دلم می‌سوزد و دوست ندارم بازیکنان مستعد بیرون بمانند.

     

    وی ادامه داد: پیشنهادهای زیادی برای بالا بردن کیفیت و حضور جوانان دادم که متاسفانه اجرا نشد. ما گفتیم ارنج تیم‌ها را ۶ نفر قرار دهید تا بتوانیم از جوانان هم در ترکیب تیم استفاده کنیم و بازیکن سازی هم انجام دهیم، اما قبول نکردند.

     


    علیدخت در پاسخ به این سوال که وضعیت پینگ‌پنگ را پس از المپیک چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: متاسفانه چه قبل از المپیک و چه بعد از آن هیچ اردویی برگزار نمی‌شود و فقط قبل از اعزام به مسابقات به بازیکن و مربی می‌گویند که فلان ساعت در فرودگاه باش، همین. با این وضعیت که نمی‌شود کار کرد. مربی باید در اردو نقاط قوت و ضعف بازیکن را شناسایی و آنها را برطرف کند و پس از آن وارد مسابقات شود. مگر می‌شود یک دانش‌آموز فقط کنکور دهد؟ ابتدا باید درس بخواند و مشکلاتش را برطرف کند و پس از آن برود.

     

    این کارشناس پینگ پنگ تاکید کرد: آنهایی که متولیان پینگ پنگ هستند باید پاسخگو باشند. مدیر تیم‌های ملی کجاست؟ تا به حال ۵ روز با بازیکن کار کرده است؟ هیچ فدراسیونی به اندازه پینگ‌پنگ هزینه نکرده است. هیچ اردویی برگزار نمی‌کنند، اما آنقدر زیاد به سفر و مسابقه می‌روند که بازیکن خسته می‌شود و اعلام می‌کند دیگر نمی‌رود.

     

    وی عنوان کرد: فدراسیون همه جا می‌گوید سرمربی خارجی داریم، اما در هیچ مسابقه‌ای کنار بازیکنان نبوده است. از المپیک که دیگر مسابقه‌ای بالاتر نداریم و چرا مربی خارجی که آقایان می‌گویند نیامد تا نوشاد عالمیان را ارنج کند؟ باید دلیلی داشته باشند که چرا اردو نمی‌گذارند. اگر نوشاد و نیما برادر نبودند چه کاری می‌توانستند انجام دهند؟ آیا حریف تمرینی خوب برای آنها می‌آوردند؟ اینها سوالاتی است که مسئولان فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "علیدخت:مدیر تیم‌های ملی و سرمربی خارجی که می‌گویند، کجاست؟"
    1. یزدی زاده گفت:

      ایشان کمتر در مجامع عمومی حاضر می شوند مکر اینکه ان مجمع مجمعی بسیار مهم باشد که به درد امدن در رزومه بخورد

    2. احمد شکیبی نسب گفت:

      سلام علیکم
      من سرپرست یتم پتروشیمی نوری هستم تیم ما بدلیل حمایت نکردن فدراسیون و بهانه گرفتن از ندادن درصد و نگهداشتن کاپ مسابقات از شرکت در لیگ برتر انصراف داد در صورتی که امسال نسبت به سال قبل میزان سرمایه گذاری شرکت بسیار قابل توجه بوده ولی دریغ از این دیدگاه که باعث انصراف تیم در لیگ برتر شد

    3. یکی از بازیکنان ملی پوش -نام محفوظ گفت:

      سلام خدمت آقای علوی و با تشکر از روشنگریهای شما در این سایت بی نظیر
      خواستم بدونم چرا تاکنون با آقای ابراهیم علیدخت که از چهره های شناخته شده و بدون حاشیه و دوست داشتنی خوب ایران هستند مصاحبه نکرده و از ایشان در ارتباط با مسائل جاری پینگ پنگ که حقا مسلط هستند استفاده نمیکنید؟
      لطفا در این باره شفاف سازی کنید
      بازم ممنونم

    4. پینگ پنگ بازان تهرانی گفت:

      با سلام خدمت مدیر محترم سایت تی تی راکت
      از شما تقاضا داریم تا هرچه زودتر با آقای علیدخت که یکی از تندیسهای اخلاق و مدیریت هستند مصاحبه کنید.بدون شک آقای درحال علیدخت تنها کسی هستند که نه زیر بار زور رفته و نه در مقابل زور گویان سرتعظیم فرود آورده وهمیشه حرفهای فنی و کارشناسی و درد دل ما پینگ پنگ بازان را می زنند.
      ممنون میشیم اگر هرچه زودتر با ایشون مصاحبه بفرمایید
      زنده باد علیدخت زنده باد حقیقت و اخلاق

    5. عارف....... گفت:

      سلام بر دست اندر کاران سایت تخصصی پینگ پنگ که تنها امید ما پینگ پنگیهاست
      آقای علوی برای ما و سایر دوستان این سوال بوجود آمده که چرا تاکنون با آقای علیدخت این مربی واستاد نمونه که همیشه با دست گذاشتن روی حقایق اصلی و بدون اینکه دنبال منافعی باشند مصاحبه و گفتگو نمی فرمایید؟ما یقین داریم که مصاحبه شما با ایشان قسمت اعظمی از حقایق موجود را روشن خواهد کرد.در هر صورت امیدواریم که هر چه زودتر این درخواست ما اجابت گردد.
      با تشکر از شما بخاطر تمام زحماتتون


    تازه ترین اخبار