امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۹:۳۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29975
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     می‌خواهیم در المپیک بعدی در جمع ۱۰ کشور برتر قرار بگیریم   عباسی: کاش استیضاح می‌شدم تا زوایای ورزش را بیان می‌کردم   خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: ای کاش استیضاح ادامه پیدا می‌کرد تا همه زوایای ورزش و موفقیت ها را برای مردم بیان می‌کردم.     به گزارش خبرگزاری…

     

     

    می‌خواهیم در المپیک بعدی در جمع ۱۰ کشور برتر قرار بگیریم

     

    عباسی: کاش استیضاح می‌شدم تا زوایای ورزش را بیان می‌کردم

     

    خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: ای کاش استیضاح ادامه پیدا می‌کرد تا همه زوایای ورزش و موفقیت ها را برای مردم بیان می‌کردم.

     

     

    به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، در این نشست عباسی با بیان اینکه ورزش کشور در اوضاع بسیار خوب و مطلوبی قرار دارد،گفت: این فضا و این موفقیت‌های کم نظیری که نصیب ورزش ایران اسلامی در المپیک و پارالمپیک و سایر مسابقات و میادین ورزشی شده است، ثمره تلاش همه شما فدراسیون‌ها، هیئت‌ها، ثمرات تلاش‌های مربیان سازنده و ورزشکاران در سراسر کشور است.

     

    وی افزود: متاسفانه برخی می‌خواهند به گونه‌ای القا کنند که اتفاقات ریز و جزئی که در همه جا ممکن است رخ دهد، چالشی بزرگ برای ورزش و جوانان است در حالیکه با حضور رؤسایی توانمند و کار بلد همانند شما و استعدادهای ناب موجود در ورزش کشور و مربیان دلسوز در همه نقاط ایران ورزش ما مسیر ترقی را طی می‌کند و از هم اکنون باید برای میادین آینده آسیایی و جهانی و المپیک کار کنیم و برنامه‌های خود را به پیش ببریم.

     

    عباسی گفت: براساس آنچه که رئیس جمهور ترسیم کرده است در بازی‌های آسیایی کره باید مکان دوم و سوم را به دست بیاوریم و در المپیک بعدی جزء ۱۰ کشور برتر جهان قرار گیریم. اهداف و برنامه ریزی‌ها در همین جهت صورت خواهد گرفت و ما از هم اکنون و بلافاصله بعد از المپیک برای نیل به این اهداف کار خود را آغاز کرده‌ایم.

     

    وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پیشرفت و پیشبرد اهداف و هدف‌گذاری برای آنچه که رئیس جمهور ترسیم کرده اند نیاز به بودجه‌ها و امکانات خاص خودش را دارد افزود: سعی می‌کنیم این اولویت‌ها را در دولت و مجلس مطرح کنیم و مجوزها و بودجه‌های لازم را بگیریم، چرا که همه اذعان دارند موفقیت های قهرمانان ما در المپیک و پارالمپیک و سایر مسابقات باعث بالا رفتن حس خود باوری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی شده است، بنابراین اگر بخواهیم این روند را با سرعت بیشتر ادامه دهیم و موفقیت ها تکرار شود نیاز به بودجه‌های مناسب هم دارد که هم دولت و هم نمایندگان مجلس توجه خاصی به این مهم دارند.

     

    عباسی در بخشی از صحبت‌های خود به انتخابات کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: انتخابات طی دو ماه آینده، طبق برنامه و روال عادی خود برگزار خواهد شد.

     

    وزیر ورزش و جوانان به بحث استیضاح اشاره کرد و افزود: ای کاش استیضاح ادامه پیدا می‌کرد تا همه زوایای ورزش و موفقیت‌ها را برای مردم عزیزمان بیان می‌کردم که خوشبختانه هم خود مجلس محترم و هم مردم متوجه شدند که ورزش یکی از پرافتخارترین و درخشان ترین دوران حیات خود را سپری می‌کند.

     

    وی همچنین از معاون ورزشی خود خواست تا هرچه سریعتر با هماهنگی رؤسای فدراسیون‌ها نسبت به برنامه ریزی دقیق و مدون درخصوص برنامه‌های این فدراسیون‌ها برای بازی‌های آینده آسیایی اقدام کند.

     

    در این نشست برای نخستین بار رؤسای انجمن‌های ورزشی فدراسیون انجمن‌های ورزشی حضور داشتند و همچنین معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، برخی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

    توضیح مدیر سایت:

    جناب وزیر در حالی این ادعاها را میکنند که ماجرای استیضاح ایشان با اما واگرهای فراوانی همراه بوده است!

    معلوم نیست پیشرفت فعلی ورزش کشور از لحاظ علمی و کارشناسی میتواند چه ربطی به ایشان و مدیریت زیرمجموعه ایشان داشته باشد.

    آنچه مسلم است این است که هرجا پیروزی و افتخاری کسب شده از لحاظ زمانی نمی تواند به مدیریت ایشان ربط پیدا کند وبابررسی های کارشناسی به این نتیجه می رسیم که باعث و بانی  افتخارات المپیکی ها وسایر ورزشکاران مستلزم زمان فراونی است که با یک سال ودو سال  به دست نیامده ونخواهد آمد! حرفهای ایشان دقیقا همانند ژستهای فدراسیون تنیس روی میز در باره برخی افتخارات و انتصاب کردن آنها به فدراسیون فعلی است.

    ایشان در جایی از گفته های خود فرموده اند که:

    کاش استیضاح می شدم تا زوایای ورزش را بیان میکردم

    کسی نیست از جناب وزیر سوال کند که: کدام ورزش چه آشی چه کشکی؟

    از فدراسیون تنیس روی میز که کوچکترین توپ را دارا میباشد شروع کنیم یا فوتبالی که همه از وضعیت آن خبرداریم؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رجز خوانی جناب وزیر بعد از فرمالیته شدن استیضاح:کاش استیضاح می‌شدم !توضیح مدیرسایت"
    1. محمد ابراهیمیان گفت:

      آقای علوی عزیز لطفا حرص نخورید .در این ورزشی که هیچکس در جایگاه خودش نیست بگذارید آقای عباسی هم رئیس سازمان باشد.اتفاقا گاهی این اوضاع خوب است تا قدر کسانی که کار میکنند وزحمت میکشند را بیشتر بدانیم.خداوند سر نوشت هر ملتی را بدست خودشان ورق میزند.


    تازه ترین اخبار