امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۶:۲۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30135
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  اعضای کمیته سه نفره بررسی و اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی معرفی شدند اعضای کمیته بررسی و اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، براساس تصمیماتی که در نشست رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حضور وزیر ورزش و…

     اعضای کمیته سه نفره بررسی و اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی معرفی شدند اعضای کمیته بررسی و اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، براساس تصمیماتی که در نشست رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حضور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر انتخاب یک کمیته تخصصی جهت بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی، المپیک ۲۰۱۶ و اصلاح اساسنامه های فدراسیون های ورزشی اتخاذ شد، وزارت ورزش و جوانان یک گروه سه نفره را مامور کرد تا همراه با گروه معرفی شده کمیته ملی المپیک به این مهم بپردازند و آن را پس از تایید نهایی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به نهادهای رسمی ورزش و ioc ارسال کنند.

     

    براین اساس سید حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ایی، عبدالرضاساور معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مرتضی فلاح سرپرست اداره حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعضای کمیته ۳ نفره اصلاح اساسنامه فدراسیونهای ورزشی هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعضای کمیته بررسی و اصلاح اساسنامه های فدراسیون های ورزشی معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار