امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۳:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30256
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بابرگزاری مجمع انتخابات تنیس روی میز هیئت استان فارس آقای مهدی ترابی با اکثریت مطلق آراء بعنوان رئیس این هیئت وبه مدت چهار سال انتخاب شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،این مجمع باحضور رئیس فدراسیون واعضای مجمع تنیس روی میز استان فارس برگزار گردید که در آن دوکاندیدا ثبت نام کرده…

     

    بابرگزاری مجمع انتخابات تنیس روی میز هیئت استان فارس آقای مهدی ترابی با اکثریت مطلق آراء بعنوان رئیس این هیئت وبه مدت چهار سال انتخاب شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،این مجمع باحضور رئیس فدراسیون واعضای مجمع تنیس روی میز استان فارس برگزار گردید که در آن دوکاندیدا ثبت نام کرده بودند.

     

    مهدی ترابی و غلامرضا توتونچی  دونفری بودند که برای این هیئت کاندید شده بودند.

     

    در پایان رای گیری مهدی ترابی با اکثریت مطلق آراء وبا ۱۸ رای بعنوان رئیس هیئت این استان انتخب گردید.

    پیمان ابوالحسنی

    تا قبل از این پیمان ابوالحسنی بعنوان رئیس این هیئت فعالیت میکرد و بدلیل مخالفت و انتقاد از سیاستها و منش فدراسیون از کار برکنار گردیده بود.

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهدی ترابی سکاندار هیئت تنیس روی میز فارس شد"
    1. amidi گفت:

      با سلام بنده به نوبه خودم از زحمات جناب اقای ابوالحسنی در طول مدت ریاست هیات تشکر و قدر دانی میکنم و برای ایشان ارزوی سلامتی و موفقیت دارم . ایشان فردی صریح و با صداقت و دلسوز برای تنیس روی میز فارس بودند و بارها در مدت مسئولیت من در فدراسیون بخاطر منافع بازیکنان استان فارس با من بحث داشتند و من از نظرات ایشان استفاده میبردم. برای مسئول منتخب جدید اقای ترابی هم ارزوی توفیق دارم امید ایشان بتوانند جو همدلی و وفاق موجود را حفظ کنند و حتی به اهداف بالاتری دست پیدا نمایند


    تازه ترین اخبار