امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۴:۱۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30505
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سه خبر از استان اصفهان   دو انتصاب در هیت استان و ابتکاری جالب در برگزاری رقابتها   به میز بانی شهر درچه اصفهان مسابقات پدر و فرزند برگزار شد .     به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، هیأت تنیس روی میز شهرستان درچه…

    سه خبر از استان اصفهان

     

    دو انتصاب در هیت استان و ابتکاری جالب در برگزاری رقابتها

     

    به میز بانی شهر درچه اصفهان مسابقات پدر و فرزند برگزار شد .

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، هیأت تنیس روی میز شهرستان درچه استان اصفهان در جهت همگانی کردن ورزش تنیس روی میز و گسترش این رشته بین اقشار مختلف جامعه در یک حرکت ابتکاری یک دوره مسابقه بین پدر و فرزند بصورتی که هر پدر و فرزند یک تیم را تشکیل می دادند برگزار نمود.

     

    این رقابت ها در تاریخ بیست و هشتم مهر ماه با شرکت ۲۲ تیم به روش کوربیلون در سالن اختصاصی پینگ پنگ شهید فهمیده درچه برگزار گردید که در پایان علی و شهرام عابدی بر سکوی نخست ایستادند ، منوچهر و علیرضا رحیمی به مقام دوم دست یافتند ، محمد و امیر حسین پناهی و غلامرضا و علیرضا ترکیان مشترکاً مقام سوم را کسب کردند .

     

    گفتنی است از طرف هیأت پینگ پنگ شهرستان درچه جوایزی به رسم یادبود به نامبردگان اهدا شد و این مسابقات با همکاری هیأت پینگ پنگ استان اصفهان و شهرداری و شورای شهر درچه برگزار گردید.

     

     

     

    دو انتصاب در هیت استان

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت فدراسیون تیس روی میز؛طی احکام جدا گانه ای مهدی مجدالاشراف و سام نبی زاده به سمت های مشاور سرپرست و خزانه دار هئیت تنیس روی میز استان اصفهان منصوب شدند.

     

    در این احکام آمده:

     

    آقای مهدی مجدالاشراف

     

    با توجه به تخصص فنی ، تجارب ارزشمند و تعهد خالصانه حضرتعالی که از بزرگان تنیس روی میز کشور و معلم اخلاقی گرانقدر می باشید استدعا دارم در صورت صلاحدید به عنوان مشاور؛ بنده ؛ خدمتگذار کوچک جامعه ورزش را یاری نمائید. سعادت دنیا و آخرت را برای جنابعالی از درگاه ایزد منان خواستارم.

     

    با احترام – مهدی تکابی

     

    سرپرست هیأت تنیس روی میز استان اصفهان

     

     

     

     

     

    آقای سام نبی زاده

     

    بنا به پیشنهاد هیئت تنیس روی میز استان اصفهان و با توجه به ماده ۸ آئین نامه هیات های ورزشی و تجربیات و علاقه مندی جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان خزانه دار هیات پیش گفته منصوب می گردید .

     

    امید است با استعانت از در گاه خداوند و بهری گیری از تجارب ارزشمند خود ، همگام و هماهنگ با سایر عوامل هیات در توسعه و گسترش این رشته ورزشی در سطح استان موفق و موید باشید.

     

    محمد رضا محمد جواهری

    ********************************

    مسابقات تنیس روی میز سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد دراصفهان

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت هرمز اسپورت و طبق گزارش خبرنگار این سایت مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد از تاریخ ۵ آبان به مدت چهار روز در استان اصفهان برگزار می گردد.

    با توجه به اینکه بسیاری از قهرمانان تنیس روی میز در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل می باشند قطعا سطح کیفی این مسابقات قابل توجه و رقابت های این دوره دیدنی و جذاب خواهد شد .

    با خبر شدیم مدیریت و مسئولیت کلی این مسابقات را یکی از مدیران شایسته تنیس روی میز ایران جناب آقای محمد باقر پسران از طرف دانشگاه آزاد عهده دار گردیده و ایشان مسئولیت فنی و سرداوری مسابقات را بعهده آقای مرتضی نیکوکار از قدیمی ترین سر داوران بین المللی و پیشکسوتان تنیس روی میز کشور گذاشته است .

    قابل ذکر می باشد که آقای مرتضی نیکوکار تا ماه گذشته ریاست هیات تنیس روی میز اصفهان را بعهده داشته است .

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چند خبر از اصفهان"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار