امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۹:۰۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30746
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تهران فاتح رقابت های تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور شد. تیم دانشجویان اصفهان نایب قهرمان شد و تیم های مرکزی و گلستان به صورت مشترک مقام سوم این رقات ها را از آن خود کردند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا ،در بخش انفرادی این…

    تهران فاتح رقابت های تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور شد.

    تیم دانشجویان اصفهان نایب قهرمان شد و تیم های مرکزی و گلستان به صورت مشترک مقام سوم این رقات ها را از آن خود کردند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا ،در بخش انفرادی این رقابت ها نیز ˈهاشم باباییˈ از استان البرز و ˈفرشید گیویˈ از استان گلستان اول و دوم شدند و ˈ حسن فکریˈ از گیلان و حسن دژآهنگ از مرکزی به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

     

    در بخش دوبل هم ˈمحمد ابراهیمیان و مهدی زمانیˈ از اصفهان به مقام قهرمانی رسیدند، ˈحسن دژآهنگ و نادر نادریˈ از استان مرکزی نایب قهرمان شدند و ˈفرشید گیوی و محمد صامتˈ از استان گلستان و ˈمهدی خوش مرام و شاهین یاوریˈ از کرمانشاه به صورت مشترک سوم شدند.

     

    این مسابقات با حضور ۶۴ ورزشکار از ۱۶ استان کشور طی پنج روز در مجتمع فرهنگی، ورزشی ˈقمر بنی هاشمˈ بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد.

     

    هشت تیم برتر این مسابقات جواز حضور در المپیاد ورزشی دانشگاه پیام نور که سال آینده برگزار می شود، را کسب کردند.

     

    دانشجویان دانشگاه های پیام نور استان های آذربایجان شرقی، همدان، فارس، کرمانشاه، تهران ، ایلام، البرز ، مازندران ، مرکزی، کردستان ، گلستان ، یزد، خوزستان ، اصفهان ، لرستان و گیلان در این رقابت ها حضور داشتند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تهران فاتح رقابت های تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور شد"
    1. محمد ابراهیمیان گفت:

      با عرض سلام وتشکراز مدیریت محترم سایت درخصوص اطلاع رسانی سریع وبروز ایشان.بر خود لازم میدانم از میهمان نوازی شایسته مردم مهمان نواز کرمانشاه علی الخصوص نایب رئیس محترم هیئت کرمانشاه سرکار خانم امیریان وجناب آقای خوش مرام تشکر وقدردانی نمایم وهمچنین از جناب آقای اشرفی نماینده محترم دانشگاه پیام نور مرکز که مدیریت قوی ایشان مرا تحت تاثیر قرار داد سپاسگزاری وتشکر میکنم.

    2. محمود مسعودیان (استان مرکزی) گفت:

      تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران و برگزارکنندگان این دوره از مسابقات و مردم میهمان نواز استان کرمانشاه تنها بهانه ای بود که بر خود لازم دانستم از این طریق اعلام دارم. مدیریت قوی در برگزاری جوی سالم و پرنشاط را فراهم کرده بود . عزیزان خسته نباشید و خدا قوت…… با تشکر


    تازه ترین اخبار