امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۳:۰۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30754
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     محمد باقر پسران چهره دوست داشتنی تنیس روی میز کشور بعنوان مشاور و سرمربی تیم دانشگاه آزاد انتخاب شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد باقر پسران که در بین خانواده تنیس روی میز کشور چهره محبوب و مقبولی دارد از طرف مسئولین دانشگاه آزاد بعنوان مشاور و همچنین سرمربی این تیم…

     

     

    محمد باقر پسران چهره دوست داشتنی تنیس روی میز کشور بعنوان مشاور و سرمربی تیم دانشگاه آزاد انتخاب شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد باقر پسران که در بین خانواده تنیس روی میز کشور چهره محبوب و مقبولی دارد از طرف مسئولین دانشگاه آزاد بعنوان مشاور و همچنین سرمربی این تیم منصوب شده است.

    برای این چهره دوست داشتنی آرزوی موفقیت را داریم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمد باقر پسران؛ مشاور وسرمربی تیم دانشگاه آزاد شد"
    1. حسن گفت:

      یا سلام و عرض ادب.
      سکوت و و حجب و حیای ایشان در ۱۵ سال گذشته بسیار معنی دار و دارای پیامی پهلوانانه به مسئولین و این خانواده ورزشی بود. هرچند هیچگاه این ورزش را تنها نگذاشت و در بوئینگ راهنمای بازیکنان ملی ما بود ولی ای کاش مسئولین ما متوجه این شخصیت بزرگ می بودند و اینهمه معضلات و مشگلات دامنگیر این رشته نمی شد.شناخت و حفظ سرمایه های ملی و استفاده بهینه از انها وظیفه مسئولین سازمان تربیت بدنی و هم اکنون وزارت خانه است.متاسفم که این فرهنگ لابی گری حاکم شده و باعث نابودی ارزشها گردیده است.همینقدر متعهدین اگاه باشند که انان که چیزی در چنته دارند با دعوت حرکت می کنند همینطور که اشخاص تهی و فرومایه جهت بدست اوردن مقام التماس و لابیگری و حبی هزینه می کنند و پس از ان در صددند هزینه انجام شده را چندین برابر از همین ورزش به جیب بزنند.اگر این ورزش بزرگتر داشت به این روز نمی افتادیم خداوند متعال هیچ خانوادهای را بی بزرگتر نکنند.با تشکر ترکان.

    2. amidi گفت:

      با سلام بازگشت دوباره ایشان را تبریک میگویم و برایشان ارزوی توفیق دارم

    3. مرتضی نیکوکار گفت:

      با سلام

      جناب آقای پسران ، با عرض تبریک امیدوارم تنیس روی میز کشور بزودی شما را در جایگاه واقعیتان و در راس این رشته ورزشی در کشور مشاهده نماید.
      با آرزوی موفقیت روز افزون شما.

    4. مختاری گفت:

      با سلام و احترام خدمت مدیر سایت آقای علوی
      ضمن تبریک به آقای پسران که از بزرگان و چهره های بیاد ماندنی رشته تنیس روی میز و ورزش کشور امیدوارم موفق و پیروز بوده و پس از سکوت چند ساله این رشته ورزشی مظلوم را تنها نگذارند . همچنین باید از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی نیز بابت انتخاب شایسته این چهره دوست داشتنی تبریک گفت که با درایت یکی از سرشناسان تنیس روی میز را به عرصه بازگرداندند .با تشکر مختاری

    5. ان شالله سلامت و موفق باشند جناب آقای پسران


    تازه ترین اخبار