امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۵:۴۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30777
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم پینگ‌پنگ ذوب آهن عنوان کرد که این باشگاه با مشکلات مالی روبرو است و با بازیکنان جوان به لیگ برتر خواهد آمد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ساسان جلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: هر چند سازمان لیگ اعلام کرده که تیم ذوب آهن در لیگ…

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ ذوب آهن عنوان کرد که این باشگاه با مشکلات مالی روبرو است و با بازیکنان جوان به لیگ برتر خواهد آمد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ساسان جلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: هر چند سازمان لیگ اعلام کرده که تیم ذوب آهن در لیگ حضور خواهد داشت، اما هنوز توافق قطعی با باشگاه انجام نشده است، هر چند فکر نمی‌کنم مشکلی در این باره وجود داشته باشد و به احتمال ۹۹ درصد در لیگ حضور خواهیم داشت.

     

    وی ادامه داد: امسال به دلیل مشکلات مالی باشگاه نتوانستیم از پینگ‌پنگ بازان برتر استفاده کنیم و بیشتر از پینگ‌پنگ بازان جوان و بومی بهره برده‌ایم.


    سرمربی تیم پینگ‌پنگ ذوب آهن با اشاره به این که تیم ذوب آهن در لیگ پارسال عنوان سومی را به خود اختصاص داده بود، افزود: سال گذشته با این که تمرینات خود را دیرتر آغاز کرده بودیم، اما توانستیم نتیجه‌ خوبی بگیریم. این در شرایطی بود که با مشکل مالی هم روبرو بودیم به طوری که هنوز قرارداد سال گذشته برخی از بازیکنان پرداخت نشده است.

     

    جلیل زاده افزود: اعضای تیم ذوب آهن تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. البته با این شرایط بعید می‌دانم که بتوانیم عنوان بهتر از سومی در سال گذشته را کسب کنیم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

     

    وی اضافه کرد: با توجه به این که تیم‌ها برای به خدمت گرفتن افراد برتر لیگ با محدودیت روبرو هستند در نتیجه‌ این بازیکنان در تمام تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این موضوع باعث افزایش سطح کیفی لیگ شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ذوب آهن: امسال سوم هم نمی‌شویم!/ بازیکنان تیم بومی و جوان هستند"
    تازه ترین اخبار