امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۱:۲۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30782
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور اظهار کرد: چهار میز تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید بهشتی پاسخگوی متقاضیان پر استعداد استان نیست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایسنا منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کاظم مستحقی‌راد…

    مربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور اظهار کرد: چهار میز تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید بهشتی پاسخگوی متقاضیان پر استعداد استان نیست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایسنا منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کاظم مستحقی‌راد که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور انتخاب شده است، گفت: با توجه به وجود متقاضیان زیاد در استان چهار میز پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی شهید بهشتی پاسخگوی این همه استعداد نیست.

     

    وی افزود: رشد و پیشرفت در رشته ورزشی تنیس زمان بر است و با توجه ویژه‌ای که هیات تنیس روی میز استان به سنین پایه دارد، امیدواریم با عملی شدن قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در ساخت خانه تنیس روی میز خراسان رضوی، شاهد حضور نوجوانان و نونهالان استان در تیم‌های ملی باشیم.

     

    وی که به مدت ۱۶ سال عضو تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان کشور بوده است در مورد انتخابش به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور عنوان کرد: در سال‌های گذشته نیز پیشنهاد همکاری با فدراسیون را داشتم اما با توجه به اینکه مشغول بازی تنیس بودم فرصت همکاری فراهم نمی‌شد.

     

    مستحقی‌راد درباره تمرینات تیم ملی تنیس جوانان گفت: از روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه اردوی آمادگی این تیم در آکادمی تنیس روی میز تهران برگزار شده و نفرات آماده از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه به مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی مجارستان اعزام می‌شوند.

     

    مربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور خاطرنشان کرد: با انگیزه خدمت به این عرصه وارد شده‌ام و امیدوارم با در اختیار قراردادن تجربیاتم به جوانان بتوانم پاسخ اعتماد فدراسیون را به خوبی بدهم و به رشد و ارتقای جایگاه تنیس روی میز خراسان رضوی کمک کنم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاظم مستحقی:امیدوارم قول‌ ساخت خانه تنیس روی میز استان عملی شود"
    تازه ترین اخبار