امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰:۲۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30820
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: با اجباری شدن ورزش تنیس روی میز در مدارس، سالانه یک میلیون ورزشکار به جمع ورزشکاران این رشته افزوده می شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈمحمد زارع پوراشکوریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: از سال تحصیلی جاری ورزش…

    رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: با اجباری شدن ورزش تنیس روی میز در مدارس، سالانه یک میلیون ورزشکار به جمع ورزشکاران این رشته افزوده می شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈمحمد زارع پوراشکوریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: از سال تحصیلی جاری ورزش تنیس روی میز برای دانش آموزان کلاس پنجم ابتدایی اجباری شده که این امر پس از دو سال پیگیری صورت می گیرد.

     

    وی اظهار کرد: با هم افزایی بسیار خوبی که با وزارت آموزش و پرورش داریم امکانات مورد نیاز و آموزش مربیان مدارس با هماهنگی این وزارتخانه انجام می شود.

     

    وی در خصوص برنامه های این فدراسیون برای افزایش شمار ورزشکارانی نظیر نوشاد عالمیان اظهار داشت: علاوه بر توسعه این ورزش در مدارس، اردوهای استعدادیابی در رده های خردسالان و نونهالان برپا شده تا ظرف چهار پنج سال آینده ورزشکاران خوبی همانند نوشاد در کشور تربیت کنیم.

     

    رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: شمار ورزشکاران این رشته از حدود هشت هزار و ۶۰۰ ورزشکار در پایان سال ۸۸ به ۵۱ هزار نفر ورزشکار بیمه شده در پایان سال ۹۰ رسیده و در دوسال شاهد رشد بسیار خوبی در این رشته بوده ایم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس فدراسیون:سالانه یک میلیون نفر به ورزشکاران تنیس روی میز افزوده می شود"
    تازه ترین اخبار