امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۸:۰۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30824
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   نوشاد عالمیان بازیکن استثنایی پینگ پنگ ایران به دنبال کسب یک رکورد جدید در تاریخ تنیس روی میز کشور است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فینال رقابت های تورهای جهانی ۱۶تا ۱۹ آذر برگزار می شود که این رقابتها با حضور ۱۶ بازیکن برتر بزرگسالان و…

     

    نوشاد عالمیان بازیکن استثنایی پینگ پنگ ایران به دنبال کسب یک رکورد جدید در تاریخ تنیس روی میز کشور است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فینال رقابت های تورهای جهانی ۱۶تا ۱۹ آذر برگزار می شود که این رقابتها با حضور ۱۶ بازیکن برتر بزرگسالان و ۸ بازیکن برتر امیدهای جهان در شهر هانگ ژو چین برگزار می شود.

    نوشاد عالمیان نماینده خوب تنیس روی میز ایران در رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور در دو تور جهانی کره جنوبی و کویت رتبه ۹ امیدها را در تورهای جهانی در اختیار دارد و وی موفق شده است که تاکنون ۱۷۵۰ امتیاز را برای خود دست و پا کند.

    بر اساس این گزارش: عالمیان در سال ۲۰۰۹ در فینال تورهای جهانی نیز حضور داشته است که اگر بتواند در دو تور جهانی ای که پیش رو دارد باز هم بدرخشد و امتیازات لازم را کسب کند حضور در فینال تورهای جهانی امید در سال ۲۰۱۲ برای وی کسب یک رکورد تازه است که تاکنون هیچ کدام از پینگ پنگ بازان ایران به آن دست نیافته اند.

    گفتنی است: نوشاد عالمیان برای رسیدن به این موفقیت دو تور جهانی آلمان و لهستان را پیش روی خود دارد.

    وی قرار است به همراه بردارش نیما عالمیان ۱۰تا ۱۴ آبان راهی رقابتهای تور جهانی آلمان در شهر برمن شود‌،پس از آن نیز مسابقات تور جهانی لهستان از ۷ تا ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد.

    نوشادعالمیان سید دو این بازیهاست و رویارویی با حریفان قدرتمندی از جمله چن آن از تایپه، سیمون کاپوزی از فرانسه، پاتویک فراتزیسکی از آلمان، یوتومورا ماشو،‌ماهارو یوشیمارا و بردا جین از ژاپن و کریستان کارلسون از سوئد را در پیش رو دارد، اما وی اگر بتواند در مصاف این حریفان قدرتمند امتیازات لازم را برای خود دست و پا کند خود را در فینال مسابقات تورهای جهانی خواهد دید.

    شایان ذکر است: احمد جعفری پور هدایت برادران عالمیان در دو تور آلمان و لهستان را بر عهده خواهد داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان به دنبال کسب یک رکورد تازه!"
    1. لیاقی گفت:

      آرزوی موفقیت برای این عزیزان راداریم

    2. امین طهماسبی گفت:

      به امید خدا به آن چیزی که لیاقتش را داری برسی موفق و پیروز باشی.


    تازه ترین اخبار