امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۴:۱۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31224
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           رقابتهای تور بین المللی آلمان(برمن) در رده زیر۲۱ساله ها با پیروزی شیرین بازیکن خوب کشورمان همراه بود . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در شرایطی به مصاف حریف سنگاپوری خود رفت که تقریبا تمام شرایط برای قهرمانی وی فراهم شده بود زیراچندین بازیکن قدرتمند در این رده…

     

     

     

     

     

    رقابتهای تور بین المللی آلمان(برمن) در رده زیر۲۱ساله ها با پیروزی شیرین بازیکن خوب کشورمان همراه بود .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در شرایطی به مصاف حریف سنگاپوری خود رفت که تقریبا تمام شرایط برای قهرمانی وی فراهم شده بود زیراچندین بازیکن قدرتمند در این رده از گردونه رقابتها حذف شده و کنار رفته اند.

    عالمیان در یک رقابت جانانه برابر فنگ سنگاپوری با نتیجه ۴بر۱ به پیروزی رسید و با این برد شیرین تاکنون جزو مدال آوران رده زیر ۲۱ ساله ها قرار گرفته است.

    نوشاد در گیم اول بانتیجه ۱۱بر۶ به برتری دست یافت.نوشاد در گیم دوم ضعیف ظاهر شد وبا نتیجه ۱۱بر۳ این گیم را واگذار کرد.در گیم سوم باز هم این نوشاد بود که با نتیجه ۱۱بر۵ به برتری دست یافت.گیم نهایی نیز با نتیجه ۱۱بر۴  بسود بازیکن خوب کشورمان به اتمام رسید.

    ریز نتایج این بازی در زیرآمده است:

    نوشاد باید در بازی ماقبل از فینال با بازیکن ژاپنی به نام آسوکا ماچی با رنکینگ جهانی ۲۰ در رده زیر ۲۱ ساله ها به رقابت بپردازد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پروتور بین المللی آلمان(برمن)/پیروزی خیره کننده عالمیان درآلمان"
    1. سجاد صفری آملی گفت:

      باسلام.هرجا که نوشاد هست همیشه نام ایران طنین انداز هست.

    2. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      مبارک است ان شاءالله

    3. لرکي پور گفت:

      با سلام واحترام
      ماشألله به این جوان غیور وپرافتخار ،ببینند که حاصل رنج وزحمت شبانه روزی در طی سالیان سال چه میکند؟.. باید الگوی همه خردسالن ،نونهالان ،نوجوانان وسایر رده های سنی قرار گیرند .هیچوقت از تلاش نباید کاست وقتی ملت ایران از پیروزی هایش خوشحال بشوند خستگی از بدن این جوان عالی مرتبه خارج میشود،با آرزوی کسب مقامهای برتر .


    تازه ترین اخبار