امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۹:۱۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31498
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اولین مدرسه تخصصی تنیس روی میز شهرستان اراک روز سه شنبه در سالن ورزشی شهید شمسی پور ناحیه دو آموزش و پرورش این شهرستان به بهره بررای رسید.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رییس هیات تنیس روی میز استان مرکزی گفت: این مدرسه ورزشی در راستای اجرای طرح آموزش تنیس روی میز در…

    اولین مدرسه تخصصی تنیس روی میز شهرستان اراک روز سه شنبه در سالن ورزشی شهید شمسی پور ناحیه دو آموزش و پرورش این شهرستان به بهره بررای رسید.

     


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رییس هیات تنیس روی میز استان مرکزی گفت: این مدرسه ورزشی در راستای اجرای طرح آموزش تنیس روی میز در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دایر شده است.

     

    ˈجلیل رضاییˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: این مدرسه با مساحت ۳۰۰متر مربع، دارای شش میز تنیس برای استفاده دانش آموزان دختر و پسر در این پایه تحصیلی است.

     

    وی اضافه کرد: در صورت همکاری ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان اراک و دیگر شهرستانها، مدرسه تخصصی به منظور استعداد یابی و ارتقاء سطح کمی و کیفی این رشته در دیگر نقاط استان نیز راه اندازی می شود.

     

    رضایی بیان کرد: هم اکنون یکهزار ورزشکار و ۵۰ مربی در رشته تنیس روی میز در شهرستان های اراک، خمین، تفرش، آشتیان و ساوه فعال هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین مدرسه تخصصی تنیس روی میز اراک به بهره برداری رسید"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام خدمت تلاشگران اراکی . جادارد از زحمات آقای کهندانی هم تقدیر بعمل بیاد. بنده افتخار آشنایی با افکار ایشان را داشته و تلاششان برای پیشبرد اهداف این مهم ستودنیست.با ارزوی توفیق روز افزون برای این خطه از کشور عزیزمان
      با احترام


    تازه ترین اخبار