امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۶:۲۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31527
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق نامه ای که از سوی فدراسیون تنیس روی میز به باشگاه ذوب آهن رسیده است آنها باید ۳ سال بدهی خود را پرداخت کنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهدی تکابی، سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هیئت تنیس روی میز استان اصفهان طبق توافقی…

    طبق نامه ای که از سوی فدراسیون تنیس روی میز به باشگاه ذوب آهن رسیده است آنها باید ۳ سال بدهی خود را پرداخت کنند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهدی تکابی، سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هیئت تنیس روی میز استان اصفهان طبق توافقی که با باشگاه ذوب آهن اصفهان داشت به این نتیجه رسید که امسال در سوپر لیگ هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان با نام ذوب آهن تیم بدهیم.

    تکابی تصریح کرد: این که باشگاه ذوب آهن برند ارزشمندی است و اسم بزرگی دارد جای هیچ شبهه ای نیست خواه پول داشته باشند یا خیر به همین دلیل هیئت تنیس روی میز اصفهان قرار است برای حضور در لیگ امسال به آنها کمک مالی کند و آنها نیز سقفی از هزینه را خودشان پرداخت کنند، ما می خواهیم مطالبات را به صورت چند قسطی بپردازیم واین گونه نیست که همه مشکلات مالی حل شده باشد.

     

    وی با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن به دلیل بدهی هایش از سوی فدراسیون تنیس روی میز اخطار دریافت کرده است، در خصوص این موضوع توضیح داد: این باشگاه از سال ۸۹ به دلیل مشکلات مالی نتوانسته به بازیکنانش پولی پرداخت کند و به همین دلیل دو نفر از پینگ پنگ بازان به بازرسی وزارت ورزش و جوانان شکایت کرده اند وزارت ورزش به فدراسیون تنیس روی میز این موضوع را اطلاع داده اند.

     

    طبق اخطاری که از سوی فدراسیون به دست باشگاه رسیده ذوب آهن تا ۲۰آبان فرصت دارد بدهی های خود را که فکر می کنم حدود ۲۰۰یا ۳۰۰ میلیون تومان باشد، پرداخت کند این موضوع دیگر از دست هیئت و من خارج است اما امیدوارم این مشکل حل شود و بتوانیم در لیگ امسال حضور داشته باشیم.

     

     

    تکابی درباره تیم ذوب آهن بانوان گفت: اصفهان سرمایه های خوبی در بخش بانوان دارد ما ۳ بازیکن در دسته برتر بزرگسالان و ۳ بازیکن در دسته برتر جوانان داریم می دانیم که ذوب آهن به بن بست مالی رسیده است اما قصد داشتیم از این پتانسیل ها استفاده کنیم.

     

    سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در پاسخ به اینکه چه بازیکنانی را برای تیم بانوان جذب کرده اند گفت: در سوپر لیگ امسال تیم ذوب اهن ندا شهسواری، محبوبه عمرانی، پریسا صمدی، نوشین میرعطایی، فرزانه فرزین نژاد و ملیکا آخوندی را جذب کرده است که نیمی از آنها اصفهانی هستند.

     

    تکابی در انتها از برگزاری رقابتهای آزاد و دسته برتر جوانان دختر خبر داد وبیان کرد: اصفهان از ۲۲ آبان میزبان رقابتهای آزاد و رده بندی دسته برتر جوانان است که از ۲۲ آبان آغاز می شود./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نامه فدراسیون به باشگاه ذوب آهن؛ ۲۰ آبان، آخرین مهلت پرداخت ۳ سال بدهی!"
    تازه ترین اخبار