امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۸:۳۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31662
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     با آغاز رقابتهای انفرادی توربین المللی جوانان مجارستان(تاتا) بازیکنان کشورمان به میدان رفتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در گروه اول این رقابتها ابتدا پوریا عمرانی بازیکن میدان دیده  باتجریه خوب کشورمان به میدان رفت.عمرانی در بازی اول خود برابر الیاس از کشور سوئد دارنده رنکینگ جهانی ۳۹۶ به برتری ۳برصفر دست…

     

     

    با آغاز رقابتهای انفرادی توربین المللی جوانان مجارستان(تاتا) بازیکنان کشورمان به میدان رفتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در گروه اول این رقابتها ابتدا پوریا عمرانی بازیکن میدان دیده  باتجریه خوب کشورمان به میدان رفت.عمرانی در بازی اول خود برابر الیاس از کشور سوئد دارنده رنکینگ جهانی ۳۹۶ به برتری ۳برصفر دست یافت.عمرانی این گیمها را با نتیجه(۱۲-۱۰, ۱۱-۷, ۱۱-۵) به پایان رساند.


    در گروه هشت سجاد حسینی برابر بازیکن مجارستانی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.حسینی این گیمها را با نتیجه( ۳و۴و۸ )بازنده شد.

     

    در گروه ۱۳ امیر حسین صدیق به مصاف هلشن با رنکینگ ۳۱۸ جهانی به میدان رفت و با نتیجه ۳بر صفر شکست خورد.صدیق این گیمها را با نتیجه(۱۱-۵, ۱۱-۹, ۱۲-۱۰ ) واگذار کرد.

    در گروه ۲۱ مهدی نجفی برابر پاتریک سوکیچ از اسلواکی شکست را پذیرا شد.نجفی با نتیجه ۳برصفر برابر حریف خود شکست خورد.نتایج گیمها( ۱۱-۵, ۱۱-۸, ۱۱-۶) می باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابتهای آزاد(جوانان) مجارستان(تاتا)آخرین نتایج مسابقات"
    تازه ترین اخبار