امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۸:۰۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31687
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آقای عمیدی دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون با خبرگزاری ایسنا مطلبی را ارسال کرده اند که جهت تنویر افکار عمومی در این سایت منتشر می گردد با سلام خدمت جناب  آقای زارع پور: میدانم که این مطلب را میخوانی و ممکن است سخت عصبانی شوی. اما  من…

    آقای عمیدی دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون با خبرگزاری ایسنا مطلبی را ارسال کرده اند که جهت تنویر افکار عمومی در این سایت منتشر می گردد

    با سلام خدمت جناب  آقای زارع پور:

    میدانم که این مطلب را میخوانی و ممکن است سخت عصبانی شوی. اما  من برحسب وظیفه میگویم و لی انتظار ندارم که در رویه کاری شما تاثیر بگذارد.

    آقا جان دبیر یک وظیفه ای دارد که با وظیفه رییس متفاوت است .شما چون اعتقاد به کار تیمی نداری و در کار همه دخالت میکنی و اصولا در اداره یک مجموعه ورزشی مانند فدراسیون کاملا بی تجربه ای ، نمیتوانی یک دبیر در کنار خودت داشته باشی .

    مگر سایر فدراسیونها دبیر ندارند؟ آخر این استدلال ها را در جایی نگو . والا آبرویمان را میبری.با این استدلال شما ، چون شما تمام وقت در فدراسیون هستی ،نیازی با سایر کادرهای پرسنلی و فنی نداری .

    بابا جان مصاحبه نکن .

    بگذار عیب و هنرت نهفته بماند و ما کمتر تاسف از آن زمانی را بخوریم که در اتاق مجاور شما پادو بودیم.سایر مطالبت هم همینطور است.

    الان تمام نفرات جوانان ،بجز پوریا حذف شده اند و معلوم است ما پشتوانه نداریم.

    وضعیت بانوان بسیار بدتر است .

    تا کی میخواهی در باد موفقیت خانم شهسواری بمانی؟

    همه ما میدانیم شما در آن موفقیت چقدر نقش داشتی؟

    یس است دیگر!

    این روندی که ما داریم و تمام امکانات را برای بقیه نفرات ،کاهش داده ایم موفقیت چگونه بدست خواهد آمد؟

    اگر نیما و آقا رحمت در کنار نوشاد نبودند ،الان نوشاد هم مانند بقیه با بی انگیزگی روبرو بود.

    شما چرا حرف از دوستی با آقای شهنازی میزنید؟

    خودتان را گول میزنید یا جامعه و خانواده تنیس روی میز را؟

    تمام هیاتهای استانی را به امید خدا رها کرده اید و صحبت از مشاوره با پیش کسوتان میکنید؟

    نکند این عزیزان شما را در این مسیر هدایت نموده اند؟

    آنهمه گرفتاری و حاشیه در سال گذشته ایجاد شد که شما با بی تدبیری به آن دامن میزدید الان آیا این افراد اصلاح شده و توبه کرده اند یا شما متوجه اشتباه خود شدید و عبرت گرفتید؟

    اصلا الان فدراسیون را اگر همانی بدانیم که شما تحویل گرفته اید ،در این سه سال با آنهمه بودجه دریافتی که حداقل سه برابر دوره های قبل بوده ،دست آورد ما قابل دفاع است؟

    بهتر است دیگر نگویم چون هیچ گوش شنوایی برای اصلاح نیست .

    امیر عمیدی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مطلب آقای عمیدی در ارتباط با مصاحبه اخیر رئیس محترم فدراسیون"
    1. وحید گفت:

      باسلام واحترام

      متاسفانه هرچه قدرهم آقای رئیس عصبانی شوند دردی از پینگ پنگ دعوا نخواهدشد چرا که تازمانیکه آقای سجادی دروزارت ورزش تشریف دارند وآقای وزیر محترم همچنان چشم وگوش خود رابرای نگریستن به حقایق و واقعیتهای موجود تنیس روی میزبسته نگه میدارند تا تغییری بنیادی در وزارت ورزش صورت نگیرد بایستی همواره منتظر ماند.خداوندمتعال گواه است درطول بیش از ۳۰ سال حضور درعرصه ورزش در زمان هیچ مقام مسئول ورزش کشور شاهد این همه ظلم وبی توجهی به این رشته نبو ده ایم وقتی پیامکهای برخی اهالی پینگ پنگ رامورد توجه قرارمیدهند که درمناسبتهای مختلف آیا همچنان به آقای… تبریک یا تسلیتی ارسال میشود یا نه تاآنها رامورد غضب و….. ووقتی وزارت محترم در مقابل عدم کمک ریاست فدراسیون به استانها سکوت میکند انتظار دیگری نباید داشت اما بایستی بدانیم روزی از این دنیا رفته وحساب پس خواهیم داد ( پایان شب سیه سپید است )

    2. سلام به اقای عمیدی عزیز و گلگی بابت اینکه دران مقطع حساس که همی اهالی پینگ پنگ متحد شده بودند که این اقا رو از میزی که به ناحق تصرف کرده بود به پایین بکشند چرا اجازه دادید که با استفاده ازشما درصدی به استحکام ریاستش افزوده شود با شناختی که ازشما وجود دارد قطعا به نیت خدمت پذیرفتید اما وقت خوبی را انتخاب نکردید.هر جا که هستید ارزوی سلامتی برایتان دارم

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      آقا محمد رضا
      سلام
      احتراما،اشتباه برداشت کرده اید زیرا شما دوست خوبی هستید.اظهار عقیده هم ازاد است .اما در باره آن دیدگاه چون بدون نام بود انتشارش غیر ممکن بود
      دعاگو
      باتشکر


    تازه ترین اخبار