امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۰:۳۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31720
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   پوریا عمرانی با دوپیروزی پیاپی به دور بعدی رقابتهای بین المللی جوانان مجارستان صعود کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، دقایقی پیش عمرانی در گروه یک مسابقات برابر ساموئل از اسلواکی قرار گرفت و توانست همچون بازی اول با نتیجه ۳بر صفر پیروز گردد وبعنوان نفر اول گروه خود به دور بعدی…

     

    پوریا عمرانی با دوپیروزی پیاپی به دور بعدی رقابتهای بین المللی جوانان مجارستان صعود کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، دقایقی پیش عمرانی در گروه یک مسابقات برابر ساموئل از اسلواکی قرار گرفت و توانست همچون بازی اول با نتیجه ۳بر صفر پیروز گردد وبعنوان نفر اول گروه خود به دور بعدی صعود نماید.

     

    اصل جدول وریز نتایج این گروه در زیر آمده است:

    سجاد حسینی که در گروه هشت این رقابتها قرار گرفته است دومین بازی خود را باز هم با شکست آغاز کرد.حسینی لحظاتی پیش برابر (BANKOSZ Michal )  دارنده رنکینگ جهانی ۱۵۳ از لهستان قرار گرفت وهمچون بازی قبل با نتیجه۳برصفر شکست را پذیرفت.با این باخت صعود حسینی به دور بعدی بعید به نظر می رسد.

    اصل جدول و ریز نتایج این گروه در زیر آمده است:

     

     

     

     

     امیر حسین صدیق که در گروه ۱۳ این رقابتها قرار گرفته است لحظاتی پیش در یک بازی نفس گیر ومیلیمتری موفق به پیروزی برابر حریف خود به نام ( EDWARDS Conor ) شد.صدیق این مسابقه را با نتیجه ۳بر دو به سود خود به پایان رساند.

     

    اصل جدول وریز نتایج این گروه در زیرآمده است:

     مهدی نجفی دیگر بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان که در گروه ۲۱ این مسابقات قرار گرفته است در موفق شد در یک بازی قابل قبول برابر آندری مارگین از روسیه با نتیجه ۳برصفر به پیروزی برسد.

    اصل جدول وریز نتایج این گروه در زیرآمده است:

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابتهای آزاد(جوانان) مجارستان(تاتا)/صعود مقتدرانه عمرانی به دور بعد+به روزرسانی"
    تازه ترین اخبار