امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۴:۲۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31743
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: امروز ۲۰ آبان قرار بود قرعه کشی لیگ بانوان برگزار شود اما بیشتر تیم ها در جلسه شرکت نکردند . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز بیستم آبان قرار بود جلسه قرعه کشی لیگ بانوان برگزار…

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: امروز ۲۰ آبان قرار بود قرعه کشی لیگ بانوان برگزار شود اما بیشتر تیم ها در جلسه شرکت نکردند .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز بیستم آبان قرار بود جلسه قرعه کشی لیگ بانوان برگزار شود اما این جلسه به یک جلسه هماهنگی تبدیل شد و فقط مسئولان چهار تیم در آن حضور یافتند.

     

    وی اظهار داشت: خانم ها ارژنگ از مس کرمان، سموعی از فرشتگان اصفهان و میربابایی از هیئت تنیس روی میز تهران و آقای حجاری از سایپای البرز تنها نمایندگان حاضر در این جلسه بودند به همین منظور جلسه قرعه کشی را به ۱۲ آذر ماه به تعویق انداختیم تا شاید تیم های دیگری نیز حاضر شوند در لیگ بانوان تیم دهند.

     

    ضرغامپور در پاسخ به این که تکلیف تیم های ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب شده است بیان کرد: تیم مناطق نفت خیز جنوب از حضور در لیگ انصراف داد از تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهرم که قبلا اعلام آمادگی کرده بود خبری نشد.

     

    باشگاه ذوب آهن اردیبهشت ماه امسال وقت گرفته بود تا بدهی های خود را تا ۴ ماه بعد از آن بدهد اما هنوز در این تاریخ موفق به این کار نشده است اما هیئت تنیس روی میز اصفهان طی تماسی که با ما داشته اعلام کرده است که به احتمال زیاد در لیگ تیم می دهند.

     

    اما تکلیف حامی مالیشان هنوز مشخص نیست.

    رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این که چرا وضعیت لیگ بانوان تا این حد وخیم شده است بیان کرد: این مشکل فقط مخصوص بانوان تنیس روی میز نیست و متاسفانه معضلی است که دامن گیر بانوان در رشته های ورزشی مختلف شده است، حامیان مالی راغب نیستند از بانوان حمایت کنند و در درجه اول بیشترین اهمیت را به رشته فوتبال می دهند و سایر رشته ها را حمایت نمی کنند.

     

    وی اضافه کرد: من از معصومه ارژنگ و فرشته سموعی که سالهاست با تنیس روی میز بانوان همکاری می کنند و هر سال تیم می دهند تشکر می کنم .

     

    باشگاه مس کرمان که سال گذشته قهرمان لیگ بانوان هم شده بود سال هاست که به صورت مداوم از بانوان این رشته ورزشی حمایت می کنند.

     

    رئیس سازمان لیگ درباره این که تکلیف تیم فرشتگان که قرار بود با ۲ تیم در لیگ شرکت کند گفت: فرشته سموعی تنها توانست تیم فرشتگان اصفهان را ترتیب دهد وی درباره تیم فرشتگان ۲ اعلام کرد که از آن جا که نرخ بلیط های هواپیما بالا رفته است حامی مالی تیم ۲ قبول نکرد این هزینه ها را در هر نوبت بازیهای متقبل شود.

     

    ضرغامپور اظهار داشت: من صحبتی را که قبلا مطرح کرده بودم مبنی بر اینکه اگر فقط ۴ تیم در لیگ بانوان اعلام آمادگی کنند لیگ را برگزار نمی کنم پس می گیرم و حاضر هستم حتی با ۴ تیم هم لیگ را برگزار کنیم تا مسابقات بانوان برگزار شود و بازیهای هر یک از آن ها و به خصوص ملی پوشان افت نکند.

     

    وی درباره متمرکز برگزار شدن لیگ عنوان کرد: نمی خواهیم لیگ را به صورت متمرکز برگزار کنیم و ترجیح می دهیم به خاطر بانوان ملی پوش لیگ به صورت رفت و برگشت باشد تا آن ها بتوانند از نظر مالی قرار دادهای بالاتری را ببندند و از نظر نقدینگی به نفعشان باشد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس سازمان لیگ با ۴ تیم هم لیگ بانوان را تشکیل می دهیم!/بیشتر تیم ها جا زده اند!"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام … لطفا بفرمایید چگونه سال پیش ۱۱ تیم از بانوان حمایت مالی کرده بودند و امسال اینگونه شده است؟

    2. مهدی رکابیان گفت:

      داریوش چقدر خوش تیپ شده …….


    تازه ترین اخبار