امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۷:۴۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32369
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیریت محترم سایت با سلام اگر چه میدانم که خانواده فهیم تنیس روی میز کشور بخوبی بر تمامی مسائل این رشته اشراف دارند و خود خادمان واقعی این رشته ورزشی را میشناسند ، اما چون جناب رئیس در مصاحبه شان از بنده نام برده اند ، به ناچار چند مورد را برای بیشتر روشن شدن…

    مدیریت محترم سایت

    با سلام

    اگر چه میدانم که خانواده فهیم تنیس روی میز کشور بخوبی بر تمامی مسائل این رشته اشراف دارند و خود خادمان واقعی این رشته ورزشی را میشناسند ، اما چون جناب رئیس در مصاحبه شان از بنده نام برده اند ، به ناچار چند مورد را برای بیشتر روشن شدن اذهان جامعه تنیس روی میز کشور ذکر می نمایم.

    ۱ – بیش از یک سال پیش زمانی که از طرف آقای دکتر خدابخش رئیس لایق و شایسته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان سرپرست هیئت این استان پیش نهاد شدم ، آیا عدم هماهنگی من با اداره کل مانع از صدور حکم من گردید که ایشان هماهنگ بودن با اداره کل استان را شرط لازم برای ریاست هیئت میدانند؟

    ۲ – پس از گذشت سه ماه از این ماجرا ، عدم حضور جناب رئیس و یا نماینده ایشان در انتخابات هیئت استان و به تعویق انداختن چند باره آن از طرف فدراسیون که با توجه به پیش نهاد اداره کل اعلام میگردید نیز به علت هماهنگ نبودن من با اداره کل صورت می گرفت؟

    ۳ – پس از کارشکنی های زیاد ، هنگامیکه این انتخابات انجام شد و من با اکثریت آرا حاضرین و بدون حتی یک رای مخالف انتخاب شدم ،باز عدم هماهنگی من با اداره کل استان مانع از صدور حکم من گردید؟

    ۴ – بعد از گذشتن سه ماه از انتخابات دلیل عدم صدور حکم من از طرف ایشان و با توجه به تقاضاهای مکرر اداره کل استان مبنی بر صدور حکم اینجانب چه بود ؟ حکمی که تنها به دلیل دستور مستقیم وزارت ورزش و جوانان سرانجام صادر گردید.

    ۵ -پس از صدور حکم من ،حضور دو تیم از اصفهان در اکثر مسابقات کشوری که یک تیم با معرفی نامه رسمی استان و تیم دوم با معرفی کسانی که مورد تائید ایشان بودند، باز نشانه ای از عدم هماهنگی من با اداره کل ورزش و جوانان استان را داشت؟

    و……………………..اخر وارونه نشان دادن حقایق تا کی؟

    و اما سئوال دیگر از جناب آقای رئیس.مصداق عدم همکاری من با مدیر کل جدید استان چه بوده است؟

    آیا ایشان از زمانی که بر سر کار آمدند تا لحظه بر کناری من حتی یک بار مرا دیدند؟ آیا در مورد مسئله ای اختلاف نظر داشتیم؟ تنها مورد اختلاف فشار ایشان برای گرفتن نیمی از خانه پینگ پنگ اصفهان و اختصاص دادن آن به خانه سازمانی بود که بطور یقین بایستی مورد مخالفت قرار می گرفت ، که اگرما رئیس فدراسیونی اهل خانواده تنیس روی میز داشتیم به حمایت از هیئت استان بر می خاست و نه به صدور حکم بر کناری.

    خانواده شریف تنیس روی میز ایران ، کسانی هستند که حاضر ند شهادت دهند که جناب رئیس در حضور چندین نفر علت بر کناری مرا مسئله ای عنوان کرده اند که درد امروز جامعه تنیس روی میز است.آری ، من بله قربان گوی کسی نیستم و به آن چه اعتقاد دارم عمل می کنم.من از زمانیکه بعنوان مسئول هیئت استان انتخاب شدم، اعلام کردم که اگر ثابت شود ریالی از این رشته ورزشی عاید من شده است ، همان اثبات حکم استعفای من را داشته باشد.من نه فروشنده لوازم ورزشی هستم و نه فروشنده رویه راکت و چوب و کفش و … نه به فکر تشکیل کلاسهای خصوصی هستم ونه در سر سودای سرپرستی و مربی گری فلان باشگاه را دارم ونه به فکر تبلیغ محصولات ورزشی میباشم.تمامی ورزشکاران،مربیان ، داوران ، پیش کسوتان و … این رشته در اصفهان مرا بطور کامل می شناسند و شاهد بودند که با وجود مشغله کاری بعنوان یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، با گذاشتن وقت بسیار برای اعتلای این رشته ورزشی تلاش کردم و بدون دریافت ریالی بودجه در شش ماهه اول سال که مسئولیت هیئت را به عهده داشتم ،بیش از سی میلیون تومان هزینه توسعه این رشته ورزشی در استان کردم.

    و اما اگر ایشان بومی بودن را ملاک میدانند ، بد نیست مطلع باشند که من از سن ده سالگی پینگ پنگ را در شهر اصفهان شروع کردم و سالها این افتخار را داشتم که به عنوان بازیکن ،مربی ، داور ، دبیر هیئت استان و مسئول هیئت استان اصفهان به پینگ پنگ این استان خدمت کنم و حتی زمانی که مسئولیت کمیته داوران کشور را داشتم و یا در کمیته آموزش بیش از ده سال افتخار تدریس داشتم و یا بر گزار کننده بسیاری از مسابقات کشوری بودم ،باز یک اصفهانی بشمار می آمدم.حال چه شده است که مفهوم بومی بودن عوض شده است.آیاچند سال عزیمت از استانی به استان دیگر و آن هم عمدتاً در جهت کسب و کار مفهومش بومی بودن است.

    در انتها بایستی عنوان کنم که بر خلاف نظر ایشان که به آینده پینگ پنگ اصفهان با این هیئت موجود امیدوار هستند ،هیئت بر حق ،منتخب و قانونی استان اصفهان که فعلاً بر کنار شده است ، به هیچ عنوان چنین دیدگاهی را نداشته و نه تنها هیئت استان را که ورزش استان را با انن گونه مدیریت در آینده موفق نخواهد دید.

     

    مرتضی نیکوکار

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چالشی دیگر /جوابیه مهندس نیکوکار در ارتباط با مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون"
    1. محمد ابراهیمیان گفت:

      درود بر کسانی که در برابر ظلم وزورگویی قد خم نمیکنند وحق را میگویند هرچند ظاهرا به ضررشان باشد.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      معاونت ورزش قهرمانی وزارت محترم ورزش و جوانان ۱۰ بار مطالب بالا را که بخوانند بیشتر متوجه این فاجعه خواهند شد.انگاه اگر واقعا وجدانی…….از این خانواده ورزشی عذر خواهی خواهند کرد و طلب بخشش از خداوند قادر متعال.توسل به ارتباطات و اهدا این مسئولیتهای کلیدی فرهنگی که با فرهنگ نوجوانان و جوانان کشور عزیز اسلامیمان این اینده سازان مرتبط و نقشی اساسی را دارد انهم در حد ریاست و تولیت ورزش تنیس روس میز شوخی نیست.اگر بجای وزیر محترم ورزش می بودم و حتی یک روز به عمر وزارتم بیشتر باقی نبود بخاطر اینگونه خطاها عذز این افراد را از ورزش کشور می خواستم که اینده گان این گونه عملکرد را نداشته و به فکر انهم نباشند.الله اعلم.خدایا به برکت این روزهای عزیز این حقیر و همه بنده گان را هم براه راست هدایت فرما و اگر این گفته ها از روی اخلاص و صداقت نیست با این حقیر انچه صلاح است را دریغ نفرما..ترکان.

    3. سپهری گفت:

      با عرض سلام و احترام
      خدا را شکر میکنم درکشور و استان ما اصفهان چنین اساتید بزرگواری حضور دارند که باعث افتخار ماست.

    4. لرکي پور گفت:

      با سلام آیا کسی نیست به این همه ابهامات وسئولات پاسخ روشن دهد؟مات ومبهوت ماندیم چه بنویسسیم ،که خدا را خوش بیاد .
      چرا این چنین است ؟ برای پیشترفت تنیس روی میز این همه بی توجهی نباید دیده شود،یا اینکه برای پس رفت تنیس روی میز اینهمه بی توجهی وبی اهمیتی لازم است؟؟؟؟


    تازه ترین اخبار