امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۰:۲۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32661
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           مربی تیم تنیس روی میز بلاروس گفت: برای کسب تجربه و ارتقای سطح فنی بازیکنان خود در مسابقات جام فجر قزوین حاضر شده ایم.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈآندری وروبیوفˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بلاروس پیش از این در چهار دوره پیشین…

     

     

     

     

     

    مربی تیم تنیس روی میز بلاروس گفت: برای کسب تجربه و ارتقای سطح فنی بازیکنان خود در مسابقات جام فجر قزوین حاضر شده ایم.


     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈآندری وروبیوفˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بلاروس پیش از این در چهار دوره پیشین این رقابت ها نیز حاضر بوده است.

     

    وی حضور تیم بلاروس در این رقابت ها را باعث افزایش انگیزه و روحیه تنیسورهای این کشور دانست و گفت: تیم ما همیشه از رقابت های بین المللی با سطح خوب و بالا مانند مسابقات قزوین استقبال می کند.

     

    این مربی که تجربه چندین سفر به کشورمان را دارد، در خصوص سطح فنی تنیس بازان ایرانی نیز اظهار کرد: وقتی برای اولین بار به ایران سفر کردم و بازی ورزشکاران این کشور را دیدم هیجان زده شدم چرا که فکر نمی کردم آنها از سطح فنی و تکنیک بالایی برخوردار باشند.

     

    وروبیوف ادامه داد: یکی از دلایل حضور تیم بلاروس در ایران محک زدن بازیکنان خود در مصاف تنیسورهای ملی پوش ایرانی است که این مساله به ما کمک می کند تا آمادگی ورزشکاران خود را برای مسابقات آتی بالا ببریم.

     

    مربی تیم تنیس روی میز بلاروس در پایان با بیان اینکه تیمش با آمادگی خوبی در رقابت های بین المللی قزوین حاضر شده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان کار به اهداف خود از حضور در این رقابت ها که همان که کسب تجربه و ارتقای روحیه بازیکنان خود است، دست پیدا کنیم.

     

    هشتمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز قزوین (کاپ فجر) از دیروز پنجشنبه با حضور ۱۶ تیم داخلی و خارجی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر جریان دارد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی بلاروس:تیم بلاروس برای کسب تجربه به ایران آمده است"
    تازه ترین اخبار