امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۳:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32764
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم پینگ پنگ جوانان ایران که در هشتمین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ قزوین حاضر شده است، سطح فنی این رقابت ها را خوب دانست و گفت: بهترین پینگ پنگ بازان کشور در این رقابت ها شرکت کرده اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈسروش امیری نیاˈ روز شنبه در گفت…

    بازیکن تیم پینگ پنگ جوانان ایران که در هشتمین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ قزوین حاضر شده است، سطح فنی این رقابت ها را خوب دانست و گفت: بهترین پینگ پنگ بازان کشور در این رقابت ها شرکت کرده اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈسروش امیری نیاˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: سومین دوره حضورم در رقابت های بین المللی پینگ پنگ در قزوین را تجربه می کنم.

     

    وی، تیم های خارجی حاضر در این مسابقات را در سطح فنی خوب و قابل قبولی ارزیابی کرد و از روسیه به عنوان بهترین تیم خارجی این رقابت ها نام برد.

     

    نفر اول رقابت های انتخابی تیم پینگ پنگ جوانان ایران، برگزاری مسابقات بین المللی پینگ پنگ را موجب پیشرفت ورزشکاران این رشته دانست و گفت: انجام مسابقات معتبر می تواند عاملی برای افزایش انگیزه بازیکنان و محلی برای کسب تجربیات جدید باشد.

     

    امیری نیا گفت: بازیکنان روسی در این رقابت ها بسیار خوب ظاهر شده و نشان دادند که با انگیزه و آمادگی بالایی به ایران سفر کرده اند.

     

    بازیکن تیم پینگ پنگ جوانان کشورمان با بیان اینکه مسابقات بین المللی پینگ پنگ در قزوین دارای رده بندی بین المللی نیست،

     

    افزود: این مساله از حساسیت این رقابت ها کاسته و امیدوارم در سال های آینده با تلاش مسوولان فدراسیون پینگ پنگ، این مسابقه ها از رده بندی بین المللی برخوردار شود.

     

    هشتمین دوره مسابقه های بین المللی پینگ پنگ قزوین (جام فجر) با حضور ۱۶ تیم داخلی و خارجی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از روز پنجشنبه هفته گذشته در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر شهر قزوین جریان دارد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امیری نیا:بازیکنان روسی در این رقابت ها بسیار خوب ظاهر شدند"
    تازه ترین اخبار