امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۸:۲۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32789
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پوریا عمرانی، پینگ پنگ باز خوش آتیه کشورمان قربانی لغو اردوی تیم ملی بزرگسالان شد.   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی یکی از اهداف مهم برگزاری اردو برای تیم ملی بزرگسالان حضور نوشاد عالمیان در رقابت های حساس فینال تورهای جهانی عنوان شده بود، عدم حضور عالمیان و سایر بازیکنان نیز اردوی…

    پوریا عمرانی، پینگ پنگ باز خوش آتیه کشورمان قربانی لغو اردوی تیم ملی بزرگسالان شد.

     

    به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی یکی از اهداف مهم برگزاری اردو برای تیم ملی بزرگسالان حضور نوشاد عالمیان در رقابت های حساس فینال تورهای جهانی عنوان شده بود، عدم حضور عالمیان و سایر بازیکنان نیز اردوی بزرگسالان را لغو کرد اما مهران احدی و پوریا عمرانی دو بازیکنی بودند که رأس ساعت مقرر خود را به اردو رسانده بودند که بعد از حضور در آکادمی بین المللی تنیس روی میز متوجه شدند اردویی در کار نیست.

    پوریا عمرانی، نوجوان ۱۷ ساله ایران که از استان مازندران خود را به تهران رسانده بود هفته دیگر عازم رقابت های بین المللی جوانان هند می شود، حضور وی در این رقابت ها یکی از افتخارات ایران محسوب می شود چرا که وی به عنوان بازیکن منتخب فدراسیون جهانی تنیس روی میز در پیکارهای هند حضور می یابد اما گویا هیچ کس حتی سایت رسمی فدراسیون تنیس روی میز نیز کسب این افتخار را فراموش کرده و صحبتی از آن به میان نیاوردند، اینجاست که بحث های کارشناسان که فدراسیون تنیس روی میز توجهش را فقط به یک نفر یعنی نوشاد عالمیان معطوف کرده است، قوت می گیرد، پوریا عمرانی اگر از حمایت تمرینی خوبی برخوردار شود و روی او سرمایه گذاری کنند بدون شک با توجه به فیزیک مناسب، قد بلند و تکنیک حرفه ای و سن کمش می تواند نوشاد دیگری برای تنیس روی میز ایران باشد و در بازی های المپیک نیز بدرخشد.

    پوریا عمرانی برای شرکت در اردوی بزرگسالان و اینکه خود را سر وقت به محل تمرین برساند از حضور در رقابت های بین المللی جوانان تنیس روی میز جام فجر قزوین نیز انصراف داد اما اگر آنطور که شنیده ها نقل می کنند.

    نوشاد و نیما عالمیان و محمدرضا اخلاق پسند برای عدم حضور خود در اردو به فدراسیون نامه ای کتبی داده و اعلام کرده بودند که در اردو حاضر نمی شوند چرا کسی به عمرانی و احدی خبر نداد که آن ها نیز سر تمرین نیایند؟ عمرانی بازیکن شهرستانی مجبور شد قبل از بازگشت شبی را در خوابگاه آکادمی بین المللی تنیس روی میز در تهران بگذارند در حالی که حضور در رقابت های بین المللی فجر کاپ قزوین را هم از دست داد.

    شاید اگر وی شرکت در مسابقه را به شرکت در اردو ترجیح می داد حضور در جو رقابت بودن برای حضور هرچه بهتر وی در رقابت های بین المللی جوانان مؤثرتر بود.

    لازم به ذکر است، پوریا عمرانی در بابل شهر محل شکونتش در منزل شخصیشان و زیر نظر تمرینات پدرش یعنی حسین عمرانی به تمرین مشغول است در حالی که تنها حریف تمرینی اش خواهرش محجوبه عمرانی است که وی نیز مانند پوریا نشان داده است که شاگرد خوبی برای پدرش بوده است محجوبه عمرانی نیز نفر اول رده بندی دسته برتر بزرگسالان است بازیکنی که حتی موفق شد در رقابت های رده بندی، ندا شهسواری اولین بانوی پینگ پنگ باز المپیکی را شکست دهد و قهرمان شود.

    امیدواریم پوریا عمرانی نماینده شایسته ای برای این در رقابت های بین المللی جوانان هند باشد./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "غوغای باشگاه خبرنگاران:عمرانی قربانی لغو اردوی بزرگسالان شد"
    تازه ترین اخبار