امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴:۵۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32794
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اخلاق پسند با شجاعت و درایت و بصورت منطقی پاسخ آقای جعفری پور را داد و پرده از آنچه ما گفته بودیم برداشت! یک ضربه کاری دیگر برای فدراسیون نشینان! کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ معتقد است که برگزاری اردوهای تیم ملی باید براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده باشد نه اینکه تنها چند…

    اخلاق پسند با شجاعت و درایت و بصورت منطقی پاسخ آقای جعفری پور را داد و پرده از آنچه ما گفته بودیم برداشت!

    یک ضربه کاری دیگر برای فدراسیون نشینان!

    کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ معتقد است که برگزاری اردوهای تیم ملی باید براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده باشد نه اینکه تنها چند روز مانده به آغاز اردو، ورزشکاران به محل برگزاری فراخوانده شوند.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تمرینی‌اش اظهار کرد: تمریناتم به صورت منظم در شهر خودم انجام می‌شود و مشکل خاصی در این باره ندارم. سال ها است که چنین روالی وجود دارد. همچنین با توجه به این که عضو باشگاه پتروشیمی بندر امام هستم در زمان برگزاری لیگ با این تیم تمرین می‌کنم و اگر اردوی تیم ملی باشد به اردو می‌آیم در غیر این صورت تمرینم را با همین شرایط ادامه می‌دهم.

     

     

     

    وی درباره آخرین اردوی تیم ملی که لغو شد گفت: یکی دو روز مانده به آغاز اردو اطلاع دادند که برای حضور در اردو به تهران بیاییم. اما با توجه به این‌که دیر اعلام شده بود و برنامه‌ریزی برای این موضوع نداشتم با سرمربی تیم هماهنگ کردم که به این اردو نیایم.

     

     

     

    اخلاق‌پسند گفت:‌ آقای جعفرپور عنوان کرد که باید موضوع را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کنم و من هم درخواست خود را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کردم. پس از آن متوجه شدم که برخی از ملی پوشان هم با مشکلاتی مواجه بوده و در نهایت اردوی تیم ملی منتفی شده است.

     

     

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران خاطرنشان کرد: در تمام کشورها معمولا تمام برنامه ها و تاریخ مسابقات از پیش مشخص شده و برنامه‌های تیم ملی با یک نظم خاصی پیش می‌رود نه این که تنها چند روز مانده به برگزاری یک اردو، ملی پوشان را خبر کنند. برنامه ریزی دقیق در رویدادهای ورزشی می‌تواند در‌آمادگی ورزشکاران هم تاثیر زیادی داشته باشد. به هر حال اردوی تیم ملی به صرف این که فقط یک اردو باشد کفایت نمی‌کند. بلکه باید اردوی تیم ملی به شکلی باشد که آمادگی ورزشکار به سقف ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد.به همین دلیل چگونگی برگزاری اردوها از اهمیت بالایی برخوردار است.

     

     

     

    اخلاق‌پسند افزود: استفاده از رقبای تمرینی خارجی و همچنین به کارگیری از مربی خارجی در کنار مربی ایرانی از اساسی‌ترین موضوعات در اردوهای تیم ملی است. این در شرایطی است که باید بحث غذایی، امکانات پزشکی، خوابگاه و تجهیزات مورد نیاز هم مدنظر قرار گرفته باشند.

     

     

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: بیشتر اردوهای تیم ملی در تهران برگزار می‌شود این در شرایطی است که تهران یکی از بدترین نقاط جهان برای ورزش پینگ پنگ است به طوری که از لحاظ آب و هوایی بر سرعت توپ تاثیر می‌گذارد. این‌که تنها یک اردو تشکیل شود که گزارشی نوشته شود تا بگویند اردو تدارکاتی برگزار شده است تاثیر چندانی در عملکرد بازیکنان ندارد و تنها هدر دادن بودجه است.

     

     

     

     

     

    وی ایجاد انگیزه در ملی پوشان را از دیگر موضوعاتی دانست که باید مسوولان با آن بیشتر توجه کنند و گفت: فدراسیون رسما اعلام کرده است که سرمایه‌گذاری اصلی بر روی سه نفر است. در صورتی که تیم ملی بازیکنان دیگری هم دارد. این که ما در اردوی تیم ملی حضور داشته باشیم یا خیر ممکن است تاثیر چندانی از نظر فنی برای ما نداشته باشد. به هر حال باید ملی پوشان انگیزه‌ای از حضور در تیم ملی داشته باشند. نه این‌که اعزام‌های برون مرزی و شرکت در پرو تورهای جهانی تنها برای دو سه نفر خاص باشد.

     

     

     

    اخلاق‌پسند گفت: من ۱۵ سال است که جزو سه نفر اول پینگ پنگ ایران هستم و آخرین اعزامی که داشتم به قبل از المپیک باز‌می‌گردد که به همراه براداران عالمیان به مراکش اعزام شدم. البته این موضوعی که می گویم یک بحث کلی است و تنها مربوط به من نیست. ورزشکاران نیاز به انگیزه دارند. به هر حال به خاطر سابقه‌ای که در تیم ملی دارم پیش آمده که برخی از بازیکنان با من درد و دل می کنند و از نبود انگیزه شکایت می‌کنند.

     

     

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: پینگ پنگ یک ورزش حرفه‌ای است که وقت زیادی از یک ورزشکار می گیرد. به طوری که نمی‌توان در کنار آن به شغل دیگری پرداخت. اگر مسابقات باشگاهی نبود نمی‌دانم که ورزشکاران با چه انگیزه‌ای این رشته را ادامه می‌دادند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند ،کاپیتان تیم ملی:این اردوها هدر دادن بودجه است/مسابقات برون مرزی نباید تنها برای ۲ – ۳ نفر خاص باشد"
    تازه ترین اخبار