امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۹:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 33208
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی پینگ‌پنگ عنوان کرد که عالمیان شانسی برای پیروزی مقابل حریف آلمانی خود نداشت.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد نوشاد عالمیان در فینال پروتورهای پینگ پنگ جهان اظهار کرد: این مسابقه‌ها ماحصل فینال تمام پروتورهای جهان…

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ عنوان کرد که عالمیان شانسی برای پیروزی مقابل حریف آلمانی خود نداشت.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد نوشاد عالمیان در فینال پروتورهای پینگ پنگ جهان اظهار کرد: این مسابقه‌ها ماحصل فینال تمام پروتورهای جهان بود که پینگ‌پنگ‌بازانی که توانسته بودند امتیازات لازم را به دست آورند به این رقابت‌ها راه یافته بودند.

     

     

     

    وی افزود: نوشاد عالمیان به عنوان نفر دوم از گروه خود به نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله توانست پینگ‌پنگ باز کره‌ای که حتی توانسته بود ۵ – ۶ ماه پیش تیمو بول را شکست دهد را پشت سر بگذارد و در مرحله فینال با فرانزیسکای آلمانی روبه‌رو شد.

     

     

     

    جعفرپور گفت: نوشاد که در مرحله گروهی هم به این پینگ‌پنگ باز آلمانی باخته بود در مرحله فینال هم شکست را پذیرفت. در مجموع می‌توانم بگویم که عالمیان با حریفان آسیای شرقی خود راحت‌تر بازی می‌کند و بازی با حریفان اروپایی برایش سخت‌تر است که علت آن این است که نوشاد با حریفان آسیای شرقی بیشتر بازی کرده است.

     

     

     

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران در پاسخ به سوال که به نظر می‌رسد عالمیان در مواجهه با حریفان آلمانی مشکل دارد و پیش از این همه مقابل تیمو بول شکست خورده بود گفت: فرانزیسکا به سبک تیموبول بازی می‌کرد، این را هم در نظر بگیرید که اروپایی‌ها در بازی خود دو جناحه هستند که این موضوع شرایط را برای عالمیان سخت‌تر می‌کرد. حریف آلمانی عالمیان بازیکنی است که توانسته بهترین بازیکن دنیا را هم شکست داده و در آینده هم از او بیشتر خواهیم شنید. به هر حال عالمیان شانس پیروزی مقابل این حریف آلمانی را نداشت.

     

     

     

    جعفرپور درباره این که پینگ‌پنگ‌بازان اول تا سوم رنکینگ جهان در این رقابت‌ها غایب بودند و این موضوع شانس عالمیان را برای قهرمانی بیشتر می‌کرد، گفت: نمی‌توانم بگویم این پینگ‌پنگ بازان غایب بودند چون در اصل آن‌ها در پروتورهای جهانی حضور نداشته و امتیازات لازم را کسب نکرده بوده‌اند. در رنکینگ پروتورهای جهان ۸ نفر اول که حد نصاب حضور در این فینال را کسب کرده بودند در این رقابت‌ها حضور داشتند.

     

     

     

    وی به پیروزی نوشاد مقابل حریف فرانسوی خود اشاره کرد و به ایسنا گفت: عالمیان مقابل حریف فرانسوی‌اش که چند ماه پیش شکست خورده بود، پیروز شد که این نتیجه بسیار خوبی است.

     

     

     

    جعفرپور خاطرنشان کرد: در چنین سطحی از مسابقه‌ها تمام ورزشکاران قوی هستند و این طور نیست که حتما نفر اول رنکینگ نفر دوم را شکست خواهد داد. عالمیان کار بسیار سختی را پیش رو داشت و حالا که رنکینگ ۴۰ جهان را دارد برای نگه داشتن این رتبه کار دشواری را پیش روی خود دارد.

     

     

     

    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ گفت: عالمیان جزو معدود بازیکنانی است که در طی یک سال چنین جهشی در رنکینگ خود داشته و از رتبه ۱۰۰ به ۴۰ رسیده است. معتقدم که در رنکینگ جهانی ۱۰۰ نفر اول در یک سطح هستند و حتی نفر صدم جهان تهدیدی جدی برای نفر اول است.

     

     

     

    وی درباره روند تمرین پینگ‌پنگ باز المپیک ایران و نداشتن اردوی تمرینی تیم ملی پیش از اعزام به این رقابت‌ها گفت: من با پدر عالمیان صحبت داشته‌ام و این طور نبوده است که نوشاد را به حال خود واگذار کنیم. من تصمیم خود را گرفته‌ام و می‌خواهم که حریف تمرینی برای تیم بیاورم اما این واقعیت که تنها بخشی از این کار از دست من برمی‌آید، چون من به عنوان مربی برنامه می‌دهم و مسئولان باید حمایت‌های لازم را از ما بکنند.

     

     

     

    جعفرپور گفت: وزارت ورزش باید از فدراسیون حمایت پررنگ‌تری داشته باشد و وقتی پتانسیل قوی در پینگ‌پنگ ایران وجود دارد، توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود.

     

     

     

    وی با بیان اینکه مشکل اصلی ما بحث مالی است افزود: بالاخره تیم ملی پینگ‌پنگ یک نفر نیست و بازیکنان دیگر هم هستند که باید مورد توجه قرار گیرند، ما به بازیکنان دیگر هم نیاز داریم تا بتوانیم جایگاه تیم ملی پینگ پنگ ایران را در رنکینگ بهبود ببخشیم اگر بتوانیم حریف خارجی برای تیم ملی بیاوریم برای تمام بازیکنان ما خوب است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور: نوشاد را به حال خود واگذار نکرده‌ایم/ عالمیان شانسی برای پیروزی نداشت"
    تازه ترین اخبار