امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۳:۴۹  آخرین بروزرسانی : دی ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 33984
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ گفت: اگر برخی بازیکنان عنوان می‌کنند سطح مسابقات جام فجر پایین بود، پس چرا حذف شدند و نتیجه نگرفتند؟   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف پوریا عمرانی از طرح توسعه فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ اظهار داشت: حضور در…

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ گفت: اگر برخی بازیکنان عنوان می‌کنند سطح مسابقات جام فجر پایین بود، پس چرا حذف شدند و نتیجه نگرفتند؟

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف پوریا عمرانی از طرح توسعه فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ اظهار داشت: حضور در این طرح فرصتی است که فدراسیون جهانی به بازیکنان جوان جهان می‌دهد که در مسابقات مختلف با هزینه این فدراسیون شرکت کرده و پیشرفت کنند. پس از آن کارشناسان عملکرد آنها را در رقابت‌های بین‌المللی بررسی می‌کنند که اگر نتایج مطلوب داشته باشد در این طرح باقی می‌مانند و در غیر این صورت حذف خواهند شد. برای عمرانی نیز همین اتفاق افتاده است. البته او نتایجش خوب بوده است، اما مورد قبول فدراسیون جهانی قرار نگرفته است و از لیست خارج شد.

     

    وی در مورد اینکه عمرانی گفته است، لغو اعزام‌ها یکی از علل این حذف بوده است، گفت: باید توجه کنیم که منابع مالی ما محدود است و اعزام‌های کمتری صورت می‌گیرد. شاید یکی از دلایلش همین باشد. البته ما از وزارت ورزش درخواست کمک کرده‌ایم و زارع‌پور رئیس فدراسیون نیز پیگیر این موضوع است که اعزام‌ها به موقع صورت بگیرد.

     

    بابادیوند در پاسخ به این سوال که سخنگوی فدراسیون گفته است عمرانی حذف نشده و او فقط نماینده ایران در سال گذشته بود، اما شما چیز دیگری می‌گویید، گفت: از صحبت‌های او اطلاعی ندارم، اما تا جایی که من می‌دانم و پیگیری کرده‌ام عملکرد او مورد قبول کارشناسان فدراسیون جهانی قرار نگرفته است.

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ در مورد اینکه نوشاد عالمیان دوست نداشت در جام فجر بازی کند و چرا این اتفاق افتاد، عنوان کرد: من با نوشاد صحبتی نداشتم. او در این مسابقات زیر نظر باشگاه دی بازی می‌کرد و تصمیم‌گیری در مورد بازی کردن یا نکردن به آنها بستگی داشت و از عهده تیم ملی خارج بود. باشگاه دی با او قرارداد بسته است و دوست داشت حداکثر استفاده را از وی ببرد.

     

    بابادیوند در مورد سطح مسابقات جام فجر عنوان کرد: این رقابت‌ها سطح خوبی داشت. ما تمام تلاشمان را کردیم که تیم‌های خوبی به ایران بیایند. مجارستان، هند و بلاروس نمونه‌ آنها بودند اما با توجه به منابع مالی‌مان دیگر بیش از این نمی‌توانستیم کاری کنیم.

     

    وی با اشاره به اینکه برخی بازیکنان عنوان می‌کنند کیفیت مسابقات پایین بود، گفت: اگر این طور بوده است، چرا همه آنها حذف شدند و نتوانستند بالا بیایند. رنکینگ بازیکنان خارجی که با نفرات ایرانی بازی کردند، تقریباً‌ برابر بود، اما بازیکنان ما مقابل آنها شکست خوردند. اتفاقاً سطح خوبی داشته است که آنها نتوانستند پیروز شوند.

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ پنگ ادامه داد: حذف نوشاد عالمیان در این رقابت‌ها یک حادثه بود. وقتی بازی او را مقابل حریف هندی دیدم، احساس کردم که نوشاد او را دست کم گرفته است. خستگی ناشی از حضور در رقابت‌های بین‌المللی هم علت دیگر این ناکامی بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیر تیم‌های ملی : اگر سطح جام فجر پایین بود چرا حذف شدند؟"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام جای نشکر دارد که ایشان این صراحت را در گفتار دارند ودلایل واقعی را بیان میکنند ..با تشکر

    2. مدیر سایت گفت:

      آیا علت حذف این بازیکنان تدارکات بیش از حد معمول حضرتعالی و همکارانتان در فدراسیون بوده است به قدری در اردوهای شبانه روزی تمرین کرده اند که همه آنها افت محسوسی به دلیل خستگی داشته اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      .وقتی خوب بازی می کنند فدراسیون همه کاره می شود و لی وقتی نتیجه نمی گیرند طوری صحبت می کنید که گویا شما جز این تیم نیستید.اینها همه نوبر است و دراین فدراسیون دیده می شود.
      به هرحال اگر بازیکن خوب بازی نمی کند بایدبگوییم به ما چه؟ رنکینگ بازیکنان جام فجر را در سایت منتشر کرده ایم بهتر نیست یک بازنگری دیگر در باره سطح این بازیها بکنید؟
      ساده ترین نتیجه گیری این می شود که تنیس روی میز ایران در حال نابود شدن است والبته مقصران اصلی یک ودونفر نیستند اما مطمئنا هرکس با این سیستم شکست خورده که بوی منافع و باند بازی و عدم نتیجه گیری در آن پیشاپیش مشخص است مقصران اصلی هستند که با ماندن براین کرسیهای لرزان اصرار برخراب ترکردن اوضاع جاری تنیس روی میز ایران دارند.
      به نظر می رسد که اگر عمرانی هم مورد قبول فدراسیون جهانی قرار نگرفته دلایلی دارد یکی از انها ممکن است درصد استعداد و پیشرفت او باشد اما بدون شک اصلی ترین دلیل توجه و تمرکز کل مجموعه فدراسیون بر روی تک بازیکنان بوده است ودرمحموع رها شدن مابقی بازیکنان بحال وروز خود!
      جناب مدیر محترم تیمهای ملی :یعنی واقعا شما این همه مصاحبه از مجموعه بازیکنان کشور را در این مدت نخوانده و ندیده اید؟تقریبا همه مصاحبه کرده و هیچکس قلبل از این وضعیت راضی نیست!البته شما بهتر از دیگران میدانید که اگر گاهی هم تعریفی از عملکرد فدراسیون داده می شود از ترس و ….می باشد که هم ما وهم شما میدانیم کمترین ارزشی حقیقی ندارد.
      طوری رفتار میکنیم که گویا همه باید بیایند ودر گفته ها و مصاحبه هایشان قربان وصدقه فدراسیون بروند که همه خوب باشند و مشکلی نباشد!
      هیچ مدالی در این رشته برای بازیکنان ایران متصور نمی باشد!
      چون بقول تحلیل دقیق وقابل قبول شما که بنده با واسطه آن را شنیده ام تاکنون نوشاد عالمیان شکارچی بود اما با گذشت از رده امیدها ورود به رده بزرگسالان تبدیل به یک شکار شده است!اما بعد از نوشاد چی؟
      حالا بحث دختران بماند تا سروقتش!
      باتشکر

    3. […] ملی : احتمالاً فقط دو بازیکن باید به اعزام فکر کنند! مدیر تیم‌های ملی : اگر سطح جام فجر پایین بود چرا حذف شدن… برگزاری کلاس داوری درجه سه بانوان در گراش مریم […]


    تازه ترین اخبار