امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۸:۵۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34877
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عصمت‌الله ساکی‌زاده، مدیر کل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان، که به گفته اهالی پینگ‌پنگ به حمایت همه جانبه از محمد زارع‌پور معروف است، حاضر نیست در رسانه‌ها دفاعی از خودش کند.   او در تماس تلفنی «شرق» در دفاع از انتقادهایی که از او می‌شود، به خبرنگار ما گفت:«اینکه شما بیایید این…

    untitled

    عصمت‌الله ساکی‌زاده، مدیر کل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان، که به گفته اهالی پینگ‌پنگ به حمایت همه جانبه از محمد زارع‌پور معروف است، حاضر نیست در رسانه‌ها دفاعی از خودش کند.

     

    او در تماس تلفنی «شرق» در دفاع از انتقادهایی که از او می‌شود، به خبرنگار ما گفت:«اینکه شما بیایید این سوال‌ها را از من بپرسید که دردی از مشکلات جامعه ما دوا نمی‌کند. بهتر است رییس فدراسیون پینگ‌پنگ مخالفانش را دعوت کند و مقابل هم قرار بگیرند تا رودررو مشکلات را حل کنند. چنین چیزی اصلا وجود ندارد که من در وزارت ورزش از زارع‌پور حمایت می‌کنم. ساکی‌زاده اگر حمایتی از زارع‌ پور کرده منشا قانونی دارد؛ چرا که وزارت ورزش باید از رییس فدراسیونش حمایت کند. اگر هم تخلفی صورت گیرد، قطعا دستگاه‌های نظارتی مربوطه هستند که به آن رسیدگی کنند.» ساکی‌زاده همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار «شرق» که گفته می‌شود شما هر روز در آکادمی پینگ‌پنگ مشغول بازی کردن هستید، گفت:«شنیدن کی بود مانند دیدن»

     

    اگر چه روزنامه «شرق» این حق را برای محمد زارع‌پور، رییس فدراسیون تنیس روی‌میز قایل شد تا صحبت‌های او را هم بشنود اما او باز هم همچون دفعات قبل تلفن همراه خود را جواب نداد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روزنامه شرق:شنیدن کی بود مانند دیدن!"
    تازه ترین اخبار