امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۲:۳۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34886
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رحمت‌الله عالمیان، پدر نوشاد و نیما که سال‌ها هدایت دو پدیده پینگ‌پنگ ایران را به عهده داشته معتقد است اگر روند موفقیت‌های پسرانش در رقابت‌های جهانی بخواهد به همین شکل ادامه داشته باشد باید شرایطی فراهم شود تا این دو بازیکن در لیگ‌های معتبر اروپایی مسابقه دهند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور…

    رحمت‌الله عالمیان، پدر نوشاد و نیما که سال‌ها هدایت دو پدیده پینگ‌پنگ ایران را به عهده داشته معتقد است اگر روند موفقیت‌های پسرانش در رقابت‌های جهانی بخواهد به همین شکل ادامه داشته باشد باید شرایطی فراهم شود تا این دو بازیکن در لیگ‌های معتبر اروپایی مسابقه دهند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور او در گفت‌وگو با شرق می‌گوید: «پینگ‌پنگ ایران در حال حاضر به جایی رسیده که زبانزد خاص و عام شده. مسوولان ورزش نباید بی‌تفاوت از این موضوع گذر کنند. من تمام زندگی‌ام را وقف دو پسرم کردم تا برای مملکتم افتخار بیاورند. ۴۰ سال تمام از وقتی که خودم ملی‌پوش بودم، یک روز هم از تمرین کردن غیبت نکردم تا چنین روزی را ببینم. نوشاد از رده نوجوانان، جوانان، امیدها گرفته تا بزرگسالان جهان عناوین قهرمانی چشمگیری دارد. اخیرا هم که در بین هشت نفر برتر دنیا دوم شده. نمی‌شود به راحتی از کنار این افتخارات گذشت. نیما هم با بازی‌های خوبی که در چند ماه اخیر انجام داده واقعا خودش را نشان داده و الان فقط مستلزم این است که با بزرگان جهان در مصاف باشد و بیشتر به مسابقات اپن اعزام شود. اگرچه آقای زارع‌پور طی این مدت عملکرد خوبی داشتند اما فدراسیون باید خودش را با این بچه‌ها هماهنگ کند و در مسیر آنها حرکت کند تا این بچه‌ها بتوانند به لیگ‌های اروپایی راه پیدا کنند.»

     

    پیشکسوت پینگ‌پنک کشورمان، با وجود اینکه برای تمرین دادن پسرانش امکانات اردویی تیم ملی را ندارد اما تمرین کردن در منزل شخصی‌اش را در شرایط آب‌وهوایی بابل بهتر از تهران می‌داند. «مسابقات خارجی پینگ‌پنگ معمولا در شرایط آب‌وهوایی شرجی برگزار می‌شود. خوشبختانه تمرین کردن نیما و نوشاد در بابل حسن بسیار خوبی که داشته این بوده که الان کاملا بازیشان با این نوع آب‌وهوا تطبیق پیدا کرده. چراکه پینگ‌پنگ بازی است که شرایط جوی بر سرعت توپ تاثیر می‌گذارد و هرچه هوا خشک‌تر باشد سرعت توپ هم کمتر می‌شود.»

     

    عالمیان بر این باور است نوشاد اگر بخواهد همین مسیر را ادامه دهد باید پیشنهاد آلمانی‌ها را بپذیرد و حضور در سوپر لیگ این کشور را قبول کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت‌الله عالمیان: راحت از کنار نوشاد و نیما نگذرید"
    تازه ترین اخبار