امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۲:۳۰  آخرین بروزرسانی : دی ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34914
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم تنیس روی میز نفت سپاهان گفت: با برنامه ریزی بهتر، دور برگشت لیگ را آغاز می کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،صمد تدبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در نیم فصل اول لیگ برتر تنیس روی میز، تیم نفت سپاهان با بدشانسی مواجه شد. برای مثال در…

    مربی تیم تنیس روی میز نفت سپاهان گفت: با برنامه ریزی بهتر، دور برگشت لیگ را آغاز می کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،صمد تدبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در نیم فصل اول لیگ برتر تنیس روی میز، تیم نفت سپاهان با بدشانسی مواجه شد. برای مثال در بازی آخر دور رفت مقابل تیم پتروشیمی بندر امام در سه گیم جلو بودیم اما همه آنها را واگذار کردیم.

     

    مربی تیم نفت سپاهان ادامه داد: البته نباید این نکته را فراموش کرد که تیم ما دیر بسته شد و تمام هزینه ها و بودجه نفت سپاهان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بود و این در حالی است که تیم اول تا سوم جدول سه برابر این مقدار هزینه کرده اند.

     

    وی خاطر نشان کرد: ما تمرینات و اردوهای خوبی داشتیم و تیم دست و پا بسته ای نبودیم اما بضاعت تیمان همین بود و نمی شد انتظار بیشتری از آن داشت، اما من به جرات اعلام می کنم که دور برگشت عملکرد نفت سپاهان بسیار بهتر از نیم فصل اول خواهد بود و برای رسیدن به این مقصود برنامه ریزی مدونی خواهیم داشت.

     

    تدبیری در خصوص حمیدرضا طاهر خانی بازیکن جوان و قدرتمند تیمش گفت: طاهر خانی یکی از بهترین پینگ پنگ بازان ایران است و پیروزی های ارزشمندی را برای تیم نفت سپاهان کسب کرد و کارش را به خوبی انجام داد اما در تنیس روی میز امتیازات مجموع حساب می شود و برای برد، به پیروزی های سایر بازیکنان هم نیاز داشتیم. من پیش بینی می کنم که اگر بازیکنان زیر نظر مربیان خوبی تمرین کند جزو ۴ نفر اول ایران می شوند.

     

    وی مدعی شد: نفت سپاهان در رقابتهای بین المللی جام فجر هم بسیار خوب ظاهر شد اگر ما به تیم دی نمی خوردیم به طور حتم جزو ۳ تیم اول بودیم، باید این موضوع را پذیرفت که فاصله تیمهای دی، پتروشیمی بندر امام ماهشهر و دانشگاه آزاد با تیم ما بسیار زیاد است.

     

    تیم تنیس روی میز نفت سپاهان با در اختیار داشتن بازیکنانی مانند مجید احتشام زاده، محمد رضا نعمتی، امین میرالماسی و حمیدرضا طاهر خانی، ترکیبی از بازیکنان پیشکسوت و جوان دارد و در نیم فصل اول لیگ تنیس روی میز در رده پنجم جدول ایستاد این در حالی است که سپاهانی ها نایب قهرمانی لیگ گذشته شدند.

     

    صمد تدبیری که هدایت تیم ملی نونهالان تنبس روی میز را هم برعهده دارد از برگزاری اردوی نونهالان خبر داد و در این باره توضیح داد: ارودی تیم ملی نونهالان قرار است از ۳۰ دی ماه تا هفتم بهمن در میزبانی اصفهان برگزار شود و این چهارمین مرحله اردو در سال جاری خواهد بود.

     

    وی افزود: در برنامه های ما برگزاری اردوهای متعدد در استان های مختلف کشور قرار دارد و از این پس این طرح را اجرا می کنیم. در اردوی اصفهان هم ۱۶ بازیکن دعوت شده اند و هدف اصلی ما از برگزاری این اردوها پشتوانه سازی برای تیم ملی تنیس روی میز است.

     

    تدبیری خاطر نشان کرد: از سه مربی از شهرهای مختلف کشور نیز دعوت کرده ایم تا در اردو حضور یابند و با کمک آنها به نونهالان ملی پوش انگیزه بدهیم تا بهتر تمرین کنند و به روز شوند و این طور نباشد که فقط در رده نونهالان نتیجه بگیرند و در رقابتهای نوجوانان و جوانان اوت شوند.

     

    مربی تیم ملی نونهالان در پاسخ به این سوال که آیا حضور چند مربی کارش را سخت نمی کند، گفت: خیر. حضور تعداد مربیان بیشتر باعث می شود تا میزان همکاری و عملکرد هم بالا رود. در ایران بین سرمربی و مربی تفاوت زیادی قائل هستند در حالی که این گونه نیست و فقط بحث هماهنگی مطرح است و تفاوت زیادی بین این ۲ نیست.

     

    تدبیری اعلام کرد: ما ایران را به ۵ منطقه تقسیم کردیم و قرار شده است تا برای هر منطقه یک مربی بگذاریم تا به نونهالان تمرین دهند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تدبیری: در دور برگشت لیگ پینگ پنگ، نمایش بهتری خواهیم داشت"
    تازه ترین اخبار