امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۹:۰۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34936
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           سرمربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان غیبت برادران عالمیان در اردوی تیم ملی را شایعه دانست و گفت که برخی‌ها در این خصوص بزرگ‌نمایی کرده‌اند.   بالاخره مسئولان فدراسیون پینگ پنگ به این نتیجه رسیدند که برای آماده نگاه داشتن ملی پوشان باید نسبت به تشکیل اردوی تدارکاتی اقدامات لازم…

     

     

     

     

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان غیبت برادران عالمیان در اردوی تیم ملی را شایعه دانست و گفت که برخی‌ها در این خصوص بزرگ‌نمایی کرده‌اند.

     

    بالاخره مسئولان فدراسیون پینگ پنگ به این نتیجه رسیدند که برای آماده نگاه داشتن ملی پوشان باید نسبت به تشکیل اردوی تدارکاتی اقدامات لازم را انجام دهند به همین منظور اردوی تدارکاتی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان از روز یکشنبه ۲۴ دی ماه امسال در تهران آغاز به کار کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ خبرگزاری تسنیم ، در نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پینگ پنگ ایران ۱۰ نفر از برترین‌های این رشته زیر نظر احمد جعفری پور تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کردند.

     

    براساس تصمیم مسئولان فدراسیون پینگ پنگ در خلال این اردو ۴ نفر از اعضای تیم جوانان ایران از جمله سروش امیری نیا، مهدی نجفی، امیر حسین صدیق و سجاد حسینی هم زیر نظر محسن شیشه گرها برنامه های تمرینی خود را دنبال می کنند.

     

    احمد جعفری پور سرمربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص این اردو و نحوه تمرینات ملی پوشان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اردوها و نبود تمرینات در سطح ملی مسئولان فدراسیون در نظر گرفتند در پایان هر ماه چند روزی را به انجام برنامه های تمرینی ویژه ملی پوشان به طور منسجم اختصاص دهند در همین راستا اولین مرحله این برنامه در دی ماه به مدت ۱۰ روز تنظیم شد.

     

    وی گفت: با توجه به آنکه پینگ پنگ بازان ملی پوش دارای تفکرات حرفه ای هستند و همچنین باید خود را برای حضور در مسابقات لیگ باشگاهی آماده می‌کردند، با وجود تعطیل بودن تمرینات ملی، آنها برنامه های آماده سازی را به طور خصوصی دنبال می کردند به همین دلیل ما هم اکنون در خصوص آمادگی جسمانی و تاکتیکی مشکل خاصی با بازیکنان نداریم. برخی از آنها چون تمرینات سخت و فشرده نداشتند در این اردو با انجام برنامه های تدارک دیده شده خود را به شرایط آرمانی می رسانند.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان ادامه داد: قرار است نوشاد عالمیان به عنوان یکی از اعضای تیم ملی پینگ پنگ ایران برای حضور در مسابقات بین المللی آزاد بهمن ماه امسال عازم کشور قطر شود. تنها علت عدم اعزام دیگر ملی پوشان این است که سطح کیفی این رقابت ها بسیار بالا بوده و مسئولان تصمیم به اعزام فقط یک ملی پوش به قطر گرفتند. اما در مسابقات مصر که اول فروردین ماه سال آینده برگزار می شود در هر ۲ بخش آقایان و بانوان با ترکیب کامل تیم ملی اعزام می شود.

     

    جعفری پور افزود: در صورتی که برگزاری این اردوها طبق تصمیم فدراسیونی ها تداوم داشته باشد، وضعیت پینگ پنگ کشور به طور قطع روزبه روز ارتقا پیدا خواهد کرد. حضور بازیکنان جوان در این دوره های تمرینی باعث می شود تا آنها هم به خوبی خود را برای آینده آماده کنند. خوشبختانه ملی پوشان بزرگسال نیز با انگیزه بالا مقابل آنها بازی می کنند و این امر موجب رشد و تعالی نسل آینده پینگ پنگ ایران خواهد شد.

     

    وی در خصوص اینکه گفته می شود “نوشاد و نیما عالمیان در این تمرینات حضور ندارند”، اظهار داشت: به هیچ عنوان این سخنان را قبول ندارم، در این خصوص برخی افراد اقدام به بزرگ نمایی کرده اند. این ۲ ملی پوش بنا به دلایلی موجه با تاخیر در محل اردوها حاضر شدند و هم اکنون تمرینات خود را همانند دیگر بازیکنان به طور منظم دنبال می کنند.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ یادآور شد: ما به تمام بازیکنان حاضر در اردو برنامه تمرینی خواهیم داد تا در طول مدتی که اردوهای تدارکاتی تعطیل است، بتوانند براساس آن خود را آماده نگاه دارند. اگر این روش ادامه یابد امیدواریم در مسابقات آینده نتایج درخشانی را از تیم ملی شاهد باشیم.

     

    به گزارش تسنیم، اردوی تدارکاتی تیم ملی با حضور نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، مهدی نجفی، محمد رضا اخلاق پسند، مهران احدی، عارف احمدی فر، واحد مالمیری، میدیا لطف ا… نسبی، حمید رضا طاهر خانی و پوریا عمرانی در حال برگزاری است

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور: غیبت برادران عالمیان شایعه است/ تفکر ملی پوشان حرفه‌ای است"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای جعفری پور گرامی
      با سلام
      احتراما؛چنانچه حضور ذهن داشته باشید در چند روزگذشته که جناب میرصادقی وآقای محمود نظری در صدا و سیما جهت مسائل روز تنیس روی میز کشور گفتگو میکردند ؛محمود نظری ادعا کرد که از تیمهای باشگاهی برای جام فجر وهمچنین ازبازیکنان ورودی دریافت شده است اما جناب میرصادقی در ملا عام فرمودند چنین چیزی واقعیت ندارد!اما متاسفانه اطلاعات ایشان واقعیت نداشت و از تیمهای باشگاهی و بازیکنان ورودی دریافت شده بود.
      در حال حاضر نیز حضرتعالی باوجود اینکه بخوبی اطلاع دارید و اطلاع داریم خبردارید که اردو با هشت نفر آغاز شده بوداما از شما بعید است که اطلاعات غیر واقعی تحویل افکار عمومی بدهید.
      هیچ چیز بهتر از صداقت نیست.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار