امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۰:۵۶  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35065
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نویسنده : نیلوفر حامدی رییس فدراسیون پینگ‌پنگ که همیشه با شگفتی‌آفرینی، خالق اتفاقات نادری است طی حکمی خواستار اخراج افشین نوروزی، ملی‌پوش باسابقه این رشته شد. پس از مصاحبه‌ای که نوروزی با روزنامه شرق داشت و اتفاقات نخ‌نما شده‌ای را نسبت به عملکرد فدراسیون مبنی بر عدم برگزاری اردوها بازگو کرده به مذاق زارع‌پور خوش…

    نویسنده : نیلوفر حامدی

    رییس فدراسیون پینگ‌پنگ که همیشه با شگفتی‌آفرینی، خالق اتفاقات نادری است طی حکمی خواستار اخراج افشین نوروزی، ملی‌پوش باسابقه این رشته شد. پس از مصاحبه‌ای که نوروزی با روزنامه شرق داشت و اتفاقات نخ‌نما شده‌ای را نسبت به عملکرد فدراسیون مبنی بر عدم برگزاری اردوها بازگو کرده به مذاق زارع‌پور خوش نیامد. در نهایت مسوولان حراست مجموعه ورزشی انقلاب مانع حضور این ورزشکار المپیکی در کمپ تیم‌های ملی شدند. به دنبال این اتفاق رییس فدراسیون پینگ‌پنگ که هیچ‌گاه رفتار منطقی با رسانه‌های نوشتاری نداشته در برنامه هر روز ورزش شبکه خبر شرکت و با صحبت‌هایش به گفته نوروزی خط قرمزهایی را رد کرده که باید در انتظار پاسخ‌هایش باشد. نکته جالب این است که زارع‌پور برای شبکه خبر هم شرط گذاشته بود در صورتی به تلویزیون می‌آید که نوروزی را روی خط نیاورند.

     

    اخراج به خاطر اختلافات ۳ماه قبل

     

    یک مصاحبه انتقادی شاید تمام بهانه زارع‌پور برای اخراج افشین نوروزی نباشد. نماینده پینگ‌پنگ ایران در المپیک پکن از عدم برگزاری اردوها و مسابقاتی گفت که به‌حق بارها توسط ورزشکاران دیگر هم تکرار شده است. به دنبال این وقایع برخی‌ شنیده‌ها حاکی از ناملایمات قبلی بین زارع‌پور و نوروزی است. یکی از مهم‌ترین ریشه‌های این اختلاف را شاید بشود از همان سالی پیدا کرد که نوروزی حضور در تیم دانشگاه آزاد و تعهد به قولش را به ماندن در باشگاه نفت سپاهان ترجیح داد. شاید کمتر کسی است که نداند مسوولان و سرمایه‌گذاران نفت ارتباط خوبی با زارع‌پور دارند و ابتدای هر فصل ارنج بازیکنان و مربیان نفت با همفکری شخص زارع‌پور انجام می‌شود. در همان اثنا، وقتی زارع‌پور از افشین نوروزی خواست که در نفت بماند و نوروزی این خواسته را به علت قولی که به دانشگاه آزاد داده بود، رد کرد استارت مشکلات زده شد. حتی وقتی باشگاه نفت به علت یک غیبت نوروزی در فصل گذشته مبلغ ۱۵میلیون طلب‌شان را از نوروزی خواستار شدند و این بازیکن بازهم کوتاه نیامد، شعله اختلافات بین این دو دامن گرفت. از طرفی برخی کارشناسان معتقدند نام شهنازی رییس سابق فدراسیون که همیشه جزو نقطه ضعف‌های زارع‌پور محسوب می‌شود و روی آن حساسیت زیادی دارد، دیگر جایی برای بازگشت این بازیکن در فکر زارع‌پور باقی نگذاشته است.

     

    نوروزی:حتی به قیمت خداحافظی ازتیم ملی ساکت نمی‌مانم!

     

    اما افشین نوروزی که در این مدت پیکان تیز حملات را تحمل می‌کند، در گفت‌وگو با«گل» به بی‌نظمی‌های همیشگی در فدراسیون اشاره کرد: در حال حاضر دو مورد وجود دارد. ابتدا اینکه من پاسخ صحبت‌های امروز(روز گذشته) زارع‌پور را بدهم یا اینکه علت آن برخورد زشت و زننده در اردو را بدانم. ترجیح می‌دهم فعلا با صحبت‌های امروزشان کاری نداشته باشم اما می‌خواهم بدانم چرا نباید انتقاد کرد؟ وقتی در سه سال و نیمی که از ریاست ایشان گذشته و تمام برنامه‌های ما به هم ریخته و هیچ مسابقه، اعزام و اردوی منظمی نداشته‌ایم. خوب می‌دانم که آوردن نام شهنازی او را عصبانی کرده است. همیشه در رسانه‌ها به گونه‌ای برخورد می‌کند که نشان از رابطه گرمش با شهنازی می‌دهد، در صورتی که همیشه سعی کرده شهنازی را در اذهان عمومی تخریب کند. به هیچ‌وجه هم تحمل شنیدن انتقاد را ندارد. نوروزی با اشاره به این نکته که پیمان حسنی که حالا رییس کمیته فنی مربیان است از منتقدان ویژه فدراسیون بود، گفت: هیچ‌وقت یادم نمی‌رود روزی که زارع‌پور در اتاقش از من خواست کاری کنم که حسنی از مربیگری‌اش در تیم ماهشهر اخراج شود اما حالا همین آقا در فدراسیون‌شان سمت دارد. المپین‌ تیم ملی ایران معتقد است به طور حتم زارع‌پور در رای کمیته انضباطی هم دخالت می‌کند: به‌گونه‌ای که زارع‌پور از حیطه اختیاراتش می‌گفت، مطمئنا در رای شنبه کمیته هم اعمال‌نظر خواهد کرد. من هیچ‌وقت نه اهل حاشیه بودم، نه در تیم بی‌انضباطی داشته‌ام. نمی‌دانم چرا ناگهان محکوم به این موارد شده‌ام. جالب است که می‌گویند مشکلات‌تان را به مربیان و فدراسیون در اردو تمرین بگویید! کدام مربی؟ کدام تمرین؟! روزهای قبل گوانگجو را یادشان رفته که برای حضورم در مسابقات هر روز با من تماس گرفته و التماسم می‌کردند. من تا به حال سکوت کرده بودم اما مطمئن باشید حالا که زارع‌پور از خط قرمز رد شده، من هم از این مرز رد خواهم شد حال به هر قیمتی که می‌خواهد تمام شود حتی اگر لازم باشد برای همیشه با پینگ‌پنگ خداحافظی ‌کنم!

     

    اعتراض ملی‌پوشان پینگ‌پنگ به احتشام‌زاده

     

    ملی‌پوشان‌ پینگ‌پنگ پس از مشاهده مجید احتشام‌زاده عضو کمیته فنی فدراسیون در اردوی تیم ملی، در مورد مصاحبه اخیرش به او اعتراض کردند.

     

    احتشام‌زاده در مصاحبه‌ای گفته بود، نوشاد و نیما عالمیان قوی نیستند، بلکه سایر بازیکنان ضعیف هستند که این موضوع با واکنش نوشاد و سایر ملی‌پوشان همراه بود و آنها معتقد بودند وی نباید به این شکل صحبت می‌کرد. احتشام‌زاده نیز عنوان کرد، این صحبت‌ها را به این شکل عنوان نکرده و مصاحبه‌اش را پیگیری خواهد کرد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روزنامه گل:فشار۱۵میلیونی برای ماندن درنفت سپاهان"
    تازه ترین اخبار