امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۵:۱۰  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35083
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس سابق هیات پینگ پنگ هرمزگان: رای کمیته انضباطی فدراسیون علیه افشین نوروزی ناعادلانه است  رییس سابق هیات پینگ پنگ استان هرمزگان گفت: رای کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ علیه ˈافشین نوروزیˈ، کاملا ناعادلانه است و اهالی ورزش پینگ پنگ به آن اعتراض دارند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈمحمود نظریˈ روز شنبه…

    رییس سابق هیات پینگ پنگ هرمزگان: رای کمیته انضباطی فدراسیون علیه افشین نوروزی ناعادلانه است

     رییس سابق هیات پینگ پنگ استان هرمزگان گفت: رای کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ علیه ˈافشین نوروزیˈ، کاملا ناعادلانه است و اهالی ورزش پینگ پنگ به آن اعتراض دارند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورˈمحمود نظریˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در حالیکه از صدور این رای به شدت ناراحت بود، در این زمینه تصریح کرد: این رای کاملا ناعادلانه است و به طور حتم باعث نگرانی جامعه پینگ پنگ خواهد شد.

     

    وی با اشاره به اینکه افشین نوروزی یکی از معتقدترین، با انضباط ترین و منظم ترین ورزشکاران پینگ پنگ است، گفت: در طول مدتی که سرپرست تیم ملی پینگ پنگ بوده ام، از نوروزی کوچک ترین تخلف انضباطی ندیده و معتقدم با این رای می خواهند این ورزشکار خوب و بااخلاق را نابود کنند.

     

    کارشناس و دبیر اسبق کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ با ابراز گلایه از اعضای کمیته انضباطی به خصوص افراد اهل پینگ پنگ

     

    عضو این جلسه عنوان کرد: اعضای کمیته انضباطی در برابر این رای مسوولند هرچند به نظر می رسد این رای قبل از آغاز جلسه صادر و پس از وقفه دو ساعته به این بازیکن ابلاغ شد.

     

    به گفته وی، از مجید احتشام زاده و امیر میرصادقی به عنوان دو

     

    عضو پینگ پنگی این کمیته بیش از این برای دفاع از افشین نوروزی انتظار می رفت که متاسفانه اینگونه نشد و آنان به جای دفاع، علیه این ورزشکار صحبت کرده و موضع گرفتند.

     

    نظری با اشاره به اینکه گفت و گوی ورزشکاران در تمامی رشته های ورزشی با نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی مرسوم است، اظهار داشت:‌ اگر قرار باشد هر ورزشکار و مربی که با رسانه ها گفت و گو کرده و انتقاداتی را به مدیریت فدراسیون پینگ پنگ وارد بداند را از مسابقات محروم کرد که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.

     

    سرپرست سابق تیم ملی پینگ پنگ ادامه داد: نوروزی درد دلش را گفته است و اینطور نباید مورد بی مهری قرار گیرد، او در سه

     

    سال گذشته به اندازه کافی از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ جفا دیده و از این رو برخورد کمیته انضباطی آن هم با این شدت اصلا به صلاح نبوده و نیست.

     

    وی معتقد است، مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به جای برخورد قهری با ورزشکاران باید فضا را طوری آماده کنند که ورزشکاران رغبت کنند با آنان درد دل کرده و مشکلات را بازگو کنند.

     

    افشین نوروزی پینگ پنگ باز ملی پوش به تازگی در گفت و گو با تعدادی از رسانه ها از مدیریت فدراسیون پینگ پنگ انتقاد کرده است و به دنبال این مساله با نظر مستقیم محمد زارع پور رییس فدراسیون پینگ پنگ از اردوی تیم ملی اخراج شد!

     

    کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ، امروز (شنبه) در باره آنچه که عنوان می شود مربوط به بی انضباطی افشین نوروزی است، تشکیل جلسه داد و در ادامه اعضای این کمیته، در اقدامی غیرعادلانه و غیر منطقی، رای به محرومیت یک ساله این بازیکن از شرکت در تمامی رقابت های ورزشی، یک سال محرومیت تعلیقی و مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی دادند که این رای مورد اعتراض اهالی ورزش پینگ پنگ واقع شده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین واکنش رسمی اهالی تنیس روی میز در ماجرای نوروزی!"
    1. با سلام
      به نظر من این رای صادره بسیار نا عادلانه و غیر منطقی است چرا که لازمه یک مدیر خوب بودن داشتن صعه صدر و صبوری است نه ظرفیت محدود داشتن و تصمیم عجولانه گرفتن.جناب رئیس با این تصمیم خود ثابت کردند که نه تنها در حوضه مدیریت کارامد و متخصص نیستند بلکه اصلا ایشان فاکتورهای اولیه یک مدیر را نیز دارا نیستند و با ان فاکتورها بیگانه است!!!!!!!!!!!!!!!

    2. لرکي پور گفت:

      با سلام آنچه جناب آقای نظری در باره خصوصیات اخلاقی آقای افشین نوروزی نوشتند کاملأ صحیح است بنده آقای افشین نوروزی را از زمان کودکی تا کنون میشناسم از نظر اخلاق ومعرفت ودیانت وفنی جایگاه والایی دارند امید وارم هر چه زودتر موضوع حذف ایشان از تیم ملی مورد باز نگری واصلاح واقع گردد. .


    تازه ترین اخبار