امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۹:۴۷  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35089
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات هفتگی آقایان در استان البرز هر جمعه در سالن مطهری برگزار می گردد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مسابقات این هفته در رده سنی بزرگسالان با حضور ۴۰ بازیکن از استان البرز و استان های هم جوار به صورت دوره ای حذفی برگزار گردید که در پایان محمد گروسی به مقام اول…

    Photo0272

    مسابقات هفتگی آقایان در استان البرز هر جمعه در سالن مطهری برگزار می گردد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مسابقات این هفته در رده سنی بزرگسالان با حضور ۴۰ بازیکن از استان البرز و استان های هم جوار به صورت دوره ای حذفی برگزار گردید که در پایان محمد گروسی به مقام اول دست یافت ابوالفضل نوفلاح دوم شد و بنده ای و احمد داماد مشترکا سوم شدند. این مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار گردید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات هفتگی استان البرز برگزار گردید"
    1. نیکخواه محمد گفت:

      من هم سعادت داشتم در این مسابقات شرکت کنم در مرحله یک چهارم(۸نفر اول) ضمن تبریک به آقای بنده ای بخاطر بازی خوبی که از خود نشان دادند بازی را واگذار نمودم . نکاتی را باطلاع میرساند.

    2. نیکخواه محمد گفت:

      با سلام
      من هم سعادت داشتم در این مسابقات شرکت کنم در مرحله یک چهارم(۸نفر اول) ضمن تبریک به آقای بنده ای بخاطر بازی خوبی که از خود نشان دادند بازی را واگذار نمودم . نکاتی چند را بشرح ذیل باطلاع میرساند.
      امکانات موجود در خانه پینگ پینگ کرج بسیار خوب است و برگزاری مسابقات هم خوب بود این فرصتی است که در اختیار بازیکنان کرج قرار گرفته .
      البته بهتر است افزایش نور سالن و تعویض پایه تور ها و در بلند مدت تعویض میز های پینگ پنگ نیز در برنامه متولیان این امر قرار گیرد.


    تازه ترین اخبار